Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 4

valdo Kirjutas:
reymo1995 Kirjutas:Tänased pildid alates sellest:
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/8977291

See pruuni kastiga kallur - kas sel oli all poolekskäiv 51 tagasild või ei? Ja kas vedrulehed  olid kiigedega a la 51 või patjadega a la 53?
Ei tunne ma neid GAZ-e niihästiRolleyes,aga peaksin saama seda uurida,vajadusel võin öelda ka masina täpse asukoha!Smile

reymo1995 Kirjutas:Ei tunne ma neid GAZ-e niihästiRolleyes,aga peaksin saama seda uurida,vajadusel võin öelda ka masina täpse asukoha!Smile

Mis seal tunda - 51 tagasild käib (nagu UAZide ja 21ste Volgade tagasildki) keskelt paljupoldilise äärikuga pooleks. 53 tagasillatala, seevastu, on ühes tükis ja reduktor käib sellelesinatsele äärikuga sisse. Siluetis need kaks silda ühe pilguga eristatavad - ühel paistab keskel ümmargune "mumm", teisel terav äärikuga keskkoht.

Igasugustele 52-aretistele võidi panda tehases (ja pandigi) mõlemat silda, 52 silda kui sellist pole olemas.

Mis puudutab vedrulehepakke, siis 51l on nende (pealehe) otsad kiigedel/pukisdel, 53-l lähevad kinnisesse karpi, kus "puhkavad" padjal. Jälle üks pisipilk vedrupaki otsale tuvastab asja hetkega.


Nagu ei ole olemas 52 tagasilda, pole olemas ka 52 vedrusüsteeme - nende juures kasutati nii 51 kui ka 53 oma.

Nähes kuskil seismas/sõitmas miskit "viiekümnekahelist", vaatan ma tavaliselt esimese asjana, millised sild/vedrud tal on - kas 51 või 53 omad.

Sõitval 52-l kuulan tavaliselt lisaks veel häält - 51 (1920ndate lõpu Ford-AA) sünkrodeta sirghammastega kast teeb spetsiifilist häält, mida millegagi segi ei aja (ka käigukaste on olemas nii 51 kui ka 53 omi...).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18

Aitäh Valdo!
Uurin asjaSmile
_________________________
Kui eile õieti vaatasin siis nägin ühte (1.seeria????)Pobedat,mnjh paras risuhunnik aga ikkagi Pobeda vist,oleks pilte ka teind aga digikal sai aku tühjaksSad

Kas neid Tartumaal olevadi Zil 157 (tükiarvu järgi vähemasti 4) on keegi siin varem kajastanud?
Pildistamistehnika paraku vedas alt ja paremat kvaliteeti ei saavutanudSad

[Pilt: zillid.jpg]

Mina olen neist pilti teinud, kahjuks väga pilvise ilmaga ja pilt liiga tume:
http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMG_5086

Kas keegi asjahuviline need endale kokku kogunud? Kuusakosko oht ei ähvarda?

Ma arvan, et need on jah mõne asjahuvilise omad ja vanarauaoht neid ei ähvarda. Pead muidugi ei anna.

reymo1995 Kirjutas:Kui eile õieti vaatasin siis nägin ühte (1.seeria????)Pobedat,mnjh paras risuhunnik aga ikkagi Pobeda vist,oleks pilte ka teind aga digikal sai aku tühjaksSad

Kuskohas?

Saada mulle PS asukoha ja eripäradega (äkki ma tean seda autot?).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18

Paldiski maanteelt Sõle tänavale keeras täna järgmine Kamaz.
[Pilt: img0385.jpg]

Päris asjalik aretis, pikale Kamzale Multilft selga löödud. Olen näind küll väikesi Volvosid ja Mersusid, millele Gazooni Põltsamaa kallur pääle aretatud aga sellist nagu pildil, varem mitte.

loll on loll olla.

Eile sai ka 2pilti tehtud:
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/9115642
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/9115560
VABANDAN KVALITEEDI PÄRAST,PILDISTATUD ON KOTTPIMEDAS

Uued pildid alates sellest:
http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/9269894
___________________
Kuidas seal nüüd kaanepilte vahetada saab?

Sattusin segadusse sellest pildist: http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP8532
http://www.lkw-infos.net/images/themenga...206-05.jpg

minuteada tehti ainult 52 ja 53 baasil MPC-sid, mitte Zilidele, või siiski omaaretus..?

Timm Kirjutas:Sattusin segadusse sellest pildist: http://www.automoto.ee/galerii/view_phot...d=IMGP8532

minuteada tehti ainult 52 ja 53 baasil MPC-sid, mitte Zilidele, või siiski omaaretus..?

See ju eks tuletõrjemasin.

Regardmanil õigus, antud masin peaks olema endine tuletõrjeauto, kuid sellele on peale ehitatud kast. Viimati kasutatud mingis teetööde ettevõttes.

Sääne ZIL(ninaosa vanemat tüüoi) oli ka kasutusel SSSR ajal Tallinnas mingil veeettevõttel.Wärvilt alt hall ülevalt sinine.Katuselt puudusid vilkurid ja voolikuhoidjad.
Exclamation 

Ei tea , kas siin teemas läbi käinud on, aga siis selline masin jäi minu fotokaamera ette. http://fotoalbum.ee/photos/miniest/sets/182544

Juttu siis Beezizt Thunderbirdist (Ise pakuks Fordi, kuid pole kindel). Aga keegi vöiks öelda selle punase automargi ja mudeli, ise ütleks tegu vöib olla Opeliga, kuid pead ei anna see suhtes.



:!:Osaliselt parandasin vea ära ehk siis kirjutasin kommentaari, et tegu pole Kadettiga vaid D pölvkonna Rekordiga. Smile

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

miniest Kirjutas:Aga keegi vöiks öelda selle punase automargi ja mudeli, ise ütleks tegu vöib olla Opeliga, kuid pead ei anna see suhtes.

Opel Commodore A
Ja selle punase kõrval on Rekord D, mitte Kadett.

Lillekülas seisab ühes hoovis Zaz 965 "Muhk", mäletan seda seal seisimas juba 6 aastat tagasi. Vaadates Zaporozetsi küljes olevaid musti NL-aegseid numbreid, võib ainult oletada kui kaua see tegelikult seal seisnud on.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kui see on see muhk, mida mina arvan, siis see seisab seal juba oma 15 aastat. Sealkandis ühe mu esivanema tuttavate hoovil seisis vähemalt kümmekond aastat tagasi ka üks samasugune ja olid ka mustad numbrid küljes. Mina ei ole seal käinud juba aastaid ja see ei ole kindel kas see on sama, aga see on variant. Jube sarnane on küll.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 35 külali(st)ne