Postitused: 889
	Teemad: 11
	Liitus: Jun 2006
	
Maine: 
52
	 
	
	
		Üks K-700(A?) on Kihnus, kasutatakse lennuvälja rullimiseks ja talvel lumelükkamiseks.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 463
	Teemad: 6
	Liitus: Jun 2004
	
Maine: 
12
	 
	
	
		Üks K-700 Jõgevamaal, siin teemas varem mainimata: 
pilt 1, 
pilt 2.
	
Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,318
	Teemad: 50
	Liitus: Nov 2006
	
Maine: 
19
	 
	
		
		
		
		03-09-2007, 21:28 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 03-09-2007, 21:51 PM ja muutjaks oli 
CORRADOg60.)
 
	
		Kunagi ise sellise K-701R rooli hoidnud, minu meelest põhierinevus tava 701st on teine (uuem versioon)mootor,millel igal silindril silindripea eraldi pluss muud sellisest lahendusest tingitud erinevused toite ja jahutussüsteemis. Mootori marki ega tehnilisi andmeid kahjuks ei mäleta.
Tänapäeval 701Ri nähes võib kapoti all aga vastu vaadata aga hoopis vanem JAMZ-240,kuna päris tihti kipub millegipärast remondi käigus juhtuma sellist "tuuningut". Vanemad mehed räägivad ka vanema versiooni paremast kestvusest. Ise seda viimast fakti kinnitada ega ümber lükata ei julge.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1
	Teemad: 0
	Liitus: Sep 2007
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Hallo,
wo habt ihr bloß diese ganzen Kirovets Fotos her?
Fährt jemand von euch einen Kirovet???
sers
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 11,003
	Teemad: 38
	Liitus: May 2005
	
Maine: 
139
	 
	
	
		Seda ei tea meie maal vist keegi päris täpselt...
Iseenesest oli jutu järgi tegemist lihtsa järgivajamiga: juhi liigutused kanti raadilingi kaudu järgivale seadmele üle, lisati vastav viive. Aga minuteada nad seda süsteemi tööle ei saanudki.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 482
	Teemad: 2
	Liitus: Sep 2004
	
Maine: 
2
	 
	
	
		Olen näinud telekast sellise paaris K-700A katsetust. Kaks traktorit töötasid grupis, ja töötasid nad kõrvuti. Juht oli parempoolsel traktoril. Kaks traktorit olid omavahel ühendatud jäiga ühenduslüliga, esimesest poolraamist, umbes selle kohapealt kus aub radiaator. Selle ühenduslüli kaudu läksid ka kõikvajalikud voolikud ja kaablid teise traktori jälgivseadmetesse. Enamasti oli kasutusel elektromehaanilised jagajad ja klapid, nii hüdro kui ka õhu juhtimiseks(käiguvahetus, sidur, pidur, gaas, hüdrosüsteem)
Mõlema traktori kabiin oli täis igasugusid seadmeidja juhi jaoks oli vähe ruumi. Juhttraktoris andurseadmed ja teises traktoris jälgivseadmed. Kujutage ette kui mitu kangi ja pedaali on vaja vajutada, et traktor liikuma saada. 
Aga minuteada tootmisesse see imekomplekt ei jõudnudki oma keerukuse ja töökindluse poolest.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 343
	Teemad: 1
	Liitus: Apr 2006
	
Maine: 
4
	 
	
	
		Minu teada peaks antud isend siiski erakätes olema. Mis sugugi ei tähenda et  see Kemehhile tööd ei tee.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 36
	Teemad: 9
	Liitus: Oct 2006
	
Maine: 
0
	 
	
	
		Kas t-150k ka põllumajanduses erinevaid mudeleid oli ja erinevaid mootori võimsusi. Kas esiosa uuendusega ka muid täiustusi tuli?