Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Küs, et kuidas ära tunda Gaz 51/52 väntvõlli, kas tegemist on originaali või juba remontmõõdus olevaga. Mis on kepsu ja raami mõõt vända pealt mõõdetuna. Samas küsin ka seda, ega kellelgi pole pakkuda Gaz 51 originaalväntvõlli.
Postitused: 771
Teemad: 566
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
16-10-2007, 20:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2007, 21:02 PM ja muutjaks oli
valdo.)
Tehasemõõdus võlli raamkael 64 mm läbimõõdus, kepsukael 51,5 mm.
Remontmõõdud saaledel 0,05, 0,25, 0,3, 0,5, 0,75, 1,00, 1,25 ja 1,5 mm paksemad. Võllikaelal siis kõik mõõdud vastavalt kahekordsed, kuna saaled ju kahel pool kaela...
Kogu teave 1958.a. raamatu järgi; ei tea, kas hiljem (1960-80ndatel) neid kõiki praktikas ka kasutati.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Et kui on väntvõll, mille kaela mõõdud on raamkaelal 63,5 ja kepsukaelal 51, siis on alust arvata, et saale mõõdud on 0,25. Kas nii?
Postitused: 65
Teemad: 10
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Jändasin 52-e mootoriga aasta tagasi.
Väntvõlli viisin Tõukirisse, Veerenni tn.-l. Meistrid lihvisid kaelad ja kirjutasid peale ja ka paberiga kaasa nii raam- kui vändakaela mõõdu, (0.75/0,5). Selle järgi ostsin Volga poest alumiiniumsaaled.
Nende teadmata remontijate töö kvaliteet ei ole teada, kas ikka kõik kaelad samas mõõdus on ? Konkreetselt sellel mootoril oli kolhoosi ajast tagumine raamsaale teist mõõtu.
Tõukurit lihtsalt soovitan, head tööd teevad ja ka hind pole kurjast.
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Mine sa nüüd võta kinni, meil jälle targad räägivad, et kui vändakaelalt on 0,5 maha võetud, siis tuleb ikkagi kasutada saalesid, mille remontmõõt on ka 0,5.
Postitused: 57
Teemad: 33
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Pakkumine endiselt jõus-otsin gaz 51/52 originaalmõõdus väntvõlli või esimeses remontmõõdus olevat(mitte üle 0,25)