25-10-2007, 10:50 AM
Vargus on vargus, üks kama kõik kuidas sa seda põhjendad.
Dad.
Dad.
PlyVal64 Kirjutas:Selle eest ei saa Eestis mitte midagi. Või arvab herr Aspelund, et ta saab? Jää korra haigeks ja mine saa seda arsti"abi"
PlyVal64 Kirjutas:See lihtne inimene saab kogu saasta enda kaela.
Julgestuspolitsei korraldatud politseioperatsioonil vastas kontrollitud raskeveokitest nõuetele kõigest 11% .
reljo86 Kirjutas:Pealkirjas oleks õige Diislikütus. Sest lihtsalt Diisel = diiselmootor
must Kirjutas:Proovin seda " rekkameeste " asja vähe seletada, kes asjast kaugel. Arusaamise eest ei vastuta, kuid üritan.Sellest sõnavõtust paistab, et pigemini ikkagi sabast hakkab see kõdunemine... Ehk olid autod remontimata ja palgad väikesed seepärast, et kari puuke istus tööandja turjal ja seepärast kasumit remontimiseks ja normaalseteks palkadeks ei jätkunud?
Keeran ka raskeveoki rooli rahateenimise eesmärgil. Kunagi olin ühes firmas, kus autod lagunesid, kettad lõhki, palka ei makstud õigel ajal.Nüüd mõtlen ka, et loll olin et seal töötasin, kuid paremat polnud hetkel võtta ja muud ametit ei taha. Siis võtsin enda tarbeks kütust. Nüüd töötan korralikus väikefirmas, auto korralik, palk hea. Enam kütust ei võta, vaid ostan ise.Arvan, et kõik algab suhtumisest töötajasse . Tehnika on ka oluline, sest rahulolev inimene ei viitsi selliste asjadega jännata.
Mis puudutab juhte, kes sõidavad rontide ja ülekoormatega, siis nendest on mul kahju. Enamustes firmades on küll nii, et " tee tänane päev ära, siis remondime ( ostame tulekustuti jne )" Siiski, vana ütlus, kuid kala hakkab mädanema peast.
Ishijupp Kirjutas:must Kirjutas:Proovin seda " rekkameeste " asja vähe seletada, kes asjast kaugel. Arusaamise eest ei vastuta, kuid üritan.Sellest sõnavõtust paistab, et pigemini ikkagi sabast hakkab see kõdunemine... Ehk olid autod remontimata ja palgad väikesed seepärast, et kari puuke istus tööandja turjal ja seepärast kasumit remontimiseks ja normaalseteks palkadeks ei jätkunud?
Keeran ka raskeveoki rooli rahateenimise eesmärgil. Kunagi olin ühes firmas, kus autod lagunesid, kettad lõhki, palka ei makstud õigel ajal.Nüüd mõtlen ka, et loll olin et seal töötasin, kuid paremat polnud hetkel võtta ja muud ametit ei taha. Siis võtsin enda tarbeks kütust. Nüüd töötan korralikus väikefirmas, auto korralik, palk hea. Enam kütust ei võta, vaid ostan ise.Arvan, et kõik algab suhtumisest töötajasse . Tehnika on ka oluline, sest rahulolev inimene ei viitsi selliste asjadega jännata.
Mis puudutab juhte, kes sõidavad rontide ja ülekoormatega, siis nendest on mul kahju. Enamustes firmades on küll nii, et " tee tänane päev ära, siis remondime ( ostame tulekustuti jne )" Siiski, vana ütlus, kuid kala hakkab mädanema peast.
guits112 Kirjutas:eikomentaari lihtsalt eesti on siukseid "rämpsvirmasi" täis, kes veohinnad maas oiavadEt asi niimoodi kujunend siis madal weohind on asjal üks määravamaid asju ( selle eest autosid korras hoida jms + kütte ja juhile tehtud kulud mitte väikesed ) aga kui omale häärberi püsti saab pandud aga palka maksta ei suuda siis asi natuke milleski muus ka.
v6sa Kirjutas:Tjah, see mesamehe väide on nüüd küll väga valus lahmimine. Mitte kõik pole vargad. Aga selle loetelu hulgas on kahjuks piisavalt vargaid...Sai vist oma mõte veits kehvalt kirja pandud.Ega mina pooldagi "niristamist" müügi eesmärgil,vaid ikka oma tarbeks,miks hakata veel müüma kui endalegi kulub "jook" ära.
Mina pole küll firmajuht, kuid olen üsna lähedalt (ameti tõttu) näinud selle vorsti tegemist... Teades tänast tööjõuturgu piisavalt hästi, olen täitsa nõus selle vanasõnaga, et pahmajal härjal suud kinni ei panda. Aga samas tuletan meelde, et vanad eestlased lõid liiga suure isuga härja peale pahmamist potti...
Ehk kütuses lisapalga maksmine on mõnel pool end õigustanud, sest tegelikku kahju saab siit riik sotsmaksu näol. Omanikule on lihtsam väiksemat palka maksta ja töötajale jääb kah hea tunne: minust hoolitakse. Aga sellised lepped töötavad niikaua, kuni keegi ahneks läheb. Oma auto tarbeks võtmine pole suur patt, seda võib nimetada ka preemiaks hea töö eest, näiteks. Aga "soomuse" tegemine müügi otstarbel on küll selge vargus. Tunnetuse küsimus, nagu keegi eespool juba märkis.
Tegelikult läheb samasse kategooriasse ka paberi kaasavõtmine kontorist või oma asjade ajamine firmatelefonilt...
oldmoped Kirjutas:Tore, et selline teema siia tekkinud on - hea indikaator inimeste suhtumisele ja maailmavaatele.Mis mõttes hea vaadata kellega tehinguid teha ja kellega mitte,kas siis "niristajatele" ei kõlbagi midagi müüa või neilt osta?Muide neid "niristajaid" on igalpool,aga lihtsalt kõik ei näita seda välja ja see kes "niristamist" pooldab ei pea ju veel ise "niristaja" olema.
Hea siit vaadata, kellega parem tehinguid igaksjuhuks mitte sooritada.