Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
eitea kuda sul niipalju läeb
mihkels999
Registreerimata
Esimene riist oli Delta 49,9cm3, nu 50km/h jooksis ikka välja, ostsin 1200eegu eest, täielik matsupill oli.
Praegu Puch Maxi kah u 50cm3 ringis, ostsin 500 eegu eest pimesi. Küllalt vigane masin oli kah. aa jookseb kah u 50km/h välja.
Postitused: 148
Teemad: 8
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
Delta
1600.-
50cc
45km/h
Delta
600.- Kahe mootori jupid kaasa
50cc
55km/h
Postitused: 19
Teemad: 3
Liitus: May 2003
Maine:
0
ei tea isegi,aga välja ta võttis ja veel kruusateel!! Mul muidu IZi kumm taga , aga ega se ei tohiks lugeda...ma alles sain ka ehk olid eelmised omanikud seda pisut forseerinud..:eureka
Postitused: 22
Teemad: 4
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Esimene oli
1. Võrr
2. 800 eek (isa kusagilt tõi)
3. mingi 50 ccm Sellel krdil pole spidokat
Teine oli juba tsikkel
1. Voshod 2
2. 2000 eek (naabrimehe kuuri alt leitud) nüüdseks sõidukorras ja dok.
3. 175ccm 110-120
Kolmas sai oma kuuri alt leitud
1. Muravei 2
2. Isa oma
3. 200ccm 90 kmh
Neljas
1. Iz Jupiter 3K
2. Vanaisa vana ratas 33000sõitnud
3. nac vähem kui 350 ccm kiirust eriti ei kannatanud proovida Läheb vist varusadex
Ja viies minu praegune truu hobune
1. Iz Jupiter 4K (ümberehitus soolorattaks)
2. 4000 eek korralik pill 6000 km sõitnud
3. ka kuskil 350ccm 160-170 võtab ikka peale
MARK:VOSHOD
hind:palju higi ja saingi puuriida alt kätte nyyd rebib ikke märgitud 120 KM\\H spidomeetri põhja vähe Sai tuunitud ka
nu seda ma kyll ei usu Mikzer!!!
Mul endalon olnud :
Võrr
riga
delta
jawa
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
mehad-mehad...
on ju tuhat korda juttu olnud, et ärme liialdame (jutt kiirusest). krt igal asjal on piirid ju. kui keegi tuleb selliste andmetega välja, siis tõestagu adekvaatsete mõõtevahenditega seda teistelegi. niikaua on see ainult jutt ja seejuures BS suhteliselt. ärge pahandage, kui kellelgi tõesti tuunitud variant on.
1)mini mopeed
2)950.-\'
3)49,8 vist
Umbes 35 aga enne mootori lahtivõtmist oli rohkem
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
Minu esimene oli Delta
*1000 kr
*49,5 cm3
*50 km/h
1-2 nädala jooksul peaksin aga saama Minski
*3800 + 600(dok. vormistamine) kr
*123,5 cm3
*väideti olevat 104 km/h, proovisõidul tundus ka võimeka masinana.
Postitused: 341
Teemad: 63
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
minu esimene oli :
1)võrr
2) naabrimehe kuuri tagant lohistasin omale
3) 50 cm3 kanti on ju vist..
4) spidokat polnud, kuid liikus üsna mehiselt
minu teine oli:
1) delta
2) 600 kr
3) 50 cm3
4) karm 60 km/h!
minu praegune on:
1) \'64 Izh Planeta 1
2) 1300
3) 350 cm3
4) 100 km/h praegu. vajab väheke nokitsemist. ei raatsi teda eriti peenestada ka...
Pots ja postivahe.
p6rsas112
Registreerimata
1.stella
2.1500.-
3.49.8 cm3
4, kiirus kuskil 50 (umbes)
praegu on katki ja vedelb kuui all
p6rsas112
Registreerimata
1.stella
2.1500
49.9cm3
4. ca, 50 km/h
praegu katki ja vedeleb kuuri all
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
kui juba sõidukite saamisloost rääkida siis,
esimene võrr oli originaal jalgratta raamil(tasuta saadud), järgmine võrr D8B, siis k-175 \"Kievljan\" - leitud lumehunnikust raam koos mootoriga, siis üks 125-ne Moskva M-1-M (200kr), jawa stadion- mopeed 50cm3(500kr), dnepr mt-9 (1500kr), dnepr mt-10 (3000kr), jawa 350. Ja ise sõidan praegu 73a. Mt-9ga.
nii, kas keegi ei müü deltat 500-1500 krooni. ei pea väga korras olema, tahan ise putitada ja korda teha. mootor ja sellised asjad võiks ikka olla.
Postitused: 770
Teemad: 565
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Olaf, kas see jalgrattaraamil võrr on senini
veel alles? See on kaasajal juba üsna
haruldus...
Minul on üks selline 1965. aasta D5, aga
kunagi loodan saada vanema D4 juurde.
Sellise, nagu ta oli enne 1957. aasta
muudatusi, mille käigus muutusid karburaator
ja tagumise hammasratta kuju ja kinnitus.
Sellise isendi broshüür on mul muide olemas.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel