ИЖ-TRIKE, projekt!
#61

Endal see projekt õnnestus,aga tuli välja et kõige nõrgem koht on tagatelg.
Kui võlli keskel on toetav laager siis on väga hea,mul kakkus koguaeg telge kõveraks ja keevitusest lahti.Kõige parem on differentsiaaliga.
Vedrustuse puudumine on üks väga ''TORE'' asi.
Ketipinguti ehitasin siksi mootoriketi pingutist raudlehtedest ja klapivedrust,töötas hästi.
Mul oli aind mootor jama-ei rabanud tagarattasegi Sad .

Kui tahad korralikku asja siis tuleb ikka ise teha!!!
Vasta
#62

Nüüd peaks Ok olema("käiguvahetajalt" võtsin ära vabakäigu anduri poolse seibi, sest muidu poos seal selle värgi kinni.) , kuigi ühte kohta keskele ei saanud hermeetikut vahele panna.
Sain nii ligi, et siduripoolt üldse ei katsunudBig Grin.
Hull värk sellega oli ikka, näpud jäid vahele ja kartsin juba, et veri ei käi enam ringi...

Aga see selleks, nüüd ka ketipinguti olemas. Tagasild veidike loperdab, aga seda viga üritan veel homme parandada kui koju jõuan pärast 1. tundi(ajaloos vabadusvõitluse peale töö).

Vasta
#63

Kas see peaks tähendama seda, et mootori (taas)käivitus ja esimesed sõidud saavad tehtud juba kui mitte homme siis lähipäevadel?

Ja elav õigekeelsusraamat nagu ma vahel olen, siis selle "asja" kohta seal taga ei saa ega tohi öelda "tagasild" (kuivõrd sild on detail, mis seisab paigal). Õige on öelda tagumine võll (vähemasti nii õpetati meid siinses Türi TMK's Wink

Pots ja postivahe.


Vasta
#64

JyrkaEE Kirjutas:Kas see peaks tähendama seda, et mootori (taas)käivitus ja esimesed sõidud saavad tehtud juba kui mitte homme siis lähipäevadel?

Ja elav õigekeelsusraamat nagu ma  vahel olen, siis selle "asja" kohta seal taga ei saa ega tohi öelda "tagasild" (kuivõrd sild on detail, mis seisab paigal). Õige on öelda tagumine võll (vähemasti nii õpetati meid siinses Türi TMK's Wink
Seda mõtlesin jah, et niikuinii mingit ütlemist sul selle silla kohta onWink. Aga siis ütlen tagumine võll edaspidi.

   Aga muidugi esimese sõidu tegin eileSmile, kipsi võtsime Mehaga enne ära, jalg ikka valusSad.
Ainult leegitorud olid küljes...JA süüdet oli siish paha sättida, aga kuskil keskmistest pööretest ülespoole tuli selline julm tõmmeToungue.
Üldiselt olen rahul.
   TAGUMINE VÕLL tuleb täna kinni keskelt keevitada, et jääks tugevam. Tuleb ka sidur aretada ja esipidur. A aku- ja staffikarbi teen kaa kuskile istumise alla- sellise mõmusa panipaiga. Ja iste tuleb valmis mõelda.
   Nüüd sööma ja siish masina kallale, enne lähen vaatan teda koora veel.
Vasta
#65

Tore, et mootori käima said. Mu eelmise nädalavahtuse unistus (nähes tervet mootorit juppidena mööda kuuri põrandatmaas vedelemas) kuulda selle mootori esimest käivitumist peale lahtivõtmist ja kokkuladumist jäi seega ära. Kahju Smile.

Kas simmerlingid jäid tihedad? Enam ei peksa julmalt õli väljalaskest välja?
Ja kuidas on üldine mootori seisukord? Käivitumine, kolinad-mölinad?
Said elekrtipoole ka töökorda, sh laadimine?
Mõlemad silindrid töötavad korralikult?

Samuti arvan, et võiksid siia uusi pilte lisada, kui saad. Arvan, et teisedki huviga ootavad Smile

Pots ja postivahe.


Vasta
#66

JyrkaEE Kirjutas:Kas simmerlingid jäid tihedad? Enam ei peksa julmalt õli väljalaskest välja?
Ja kuidas on üldine mootori seisukord? Käivitumine, kolinad-mölinad?
Said elekrtipoole ka töökorda, sh laadimine?
Mõlemad silindrid töötavad korralikult?
*Peaks olema, aga päris k9indel pole./Ei peksa.
*Käivitub hästi ja hääl 2.96 korda julmem kui su dnepril roostevabade torudega kuna ainult leegikad on küljes./Ei kolise, vähemalt pole kuulda.
*Laadimist ei tea- pole lampi küljes.
*Nojah, sumpad peale saan, siis saab süüte ka paremini paika.

Uue keti panin täna, sest see vaata, mis ma kunagi sinult sain, see oli jamaSad. Uus veits pikem, aga täpselt niipalju pikk, et lülisid vahelt välja võtta ei saa. Ja nüüd tuleb uus ketipinguti saada, see vist tuleb ИЖi veohammakast.

Vasta
#67

Eile õhtul sai veel möllatud. Sidur ja esipidur toimivad. Uue ketipinguti keevitasin ja mõtlesin kaa valmis.

Täna tuleks "tagumine võll" sirgu ajada ja sumpad külge aretada, et saaks reguleerida süüdet. Sellise hääle ja tule juures praegu, mis leegikatest vahest välja imbub, ei saa ju midagi tehaToungue. Paar korda ainult olen esimesel päeval käivitanud.

1. Kas Ziguli õli tasub panna hoorattaruumi?
(JyrkaEE oma muidugiBig Grin)

Minu kasutuses on kas uut akut:
3MTR10 ja 3MT12,
vastavalt siis 10 ja 12 amprit.
1. Izil vist kasutati 10A ja Vanemal Dnepril 12A? Aga kas on äkki mõtet mul panna see 12A aku? Et ära ta mul mahuks küll- see pole probleem. Aga äkki siiski on see halb mõte.?


Arseni Palu motopiibel on üle kõigeSmile, soovitan kõigileWink!
Vasta
#68

1. Mina kasutasin oma Planetadel küll sidurikambris tavalist Šiguli õli. Planeta 5le valasin vist mingit Valvoline'i Durablendi sisse, mida siin foorumis soovitati. Igatahes peab see olema mineraalõli.

1. Akudest. 10A ja 12A näitavad voolutugevust. Eeldades, et nendel akudel ei ole tähstatud ometi selle all käivitusvoolu, usun, et mõtlesid mahutavust, mille tähis on Ah. Jäta meelde Wink.
12Ah aku võid vabalt panna. Tänu suuremale mahutavusele saad geneka rikke puhul pikema maa ilma laadimiseta sõita. Samas usun, et tänu selle trike'i väikesele voolutarvidusele jõuab genekas ka seda akut kenasti laadida.

Pots ja postivahe.


Vasta
#69

JyrkaEE Kirjutas:1....Eeldades, et nendel akudel ei ole tähstatud ometi selle all käivitusvoolu, usun, et mõtlesid mahutavust, mille tähis on Ah.  Jäta meelde Wink.

Vene aku peal lihtsalt A oli minuarust.
Vasta
#70

Täna sai siis esimest korda pikemalt sõidetud ja päevavalguses.

Trike on lihtsalt "kokku lapatud", et katsetada kuidas toimib. Ja kuna asi on väga hea, siis nüüd läheb korralikult üles ehitamiseks.

Sumpad jäävadki sellisesse asendisse, sest leidsin, et nii on kõige parem mulle ja "talle". 2 miinust on: kõrvetab jalgu ja kukkudes võib jama tulla.

Kanistrist akukarbi istumise all asendan korralikuga ja akuks läheb see ühelt pildilt "must karp".
Siis veel panen ka mõningaid tulesid hiljem veel külge.


Nüüd siis ka tänu JyrkaEE'le mõned pildid.
Vasta
#71

Asi jälle areneb.
Juhtmed ja lülitid olemas. Akukarp laa. Mulle isiklikult see VÄGA meeldib.
Iste kaa peal. Ja tuled.

Nüüd tuleb sumpade kinnitustoru otsida, et need kah paika saada.
Ratastele ketid peale ja siish saab talve- ja sõidumõnusid nautima hakataSmile.
Vasta
#72

Sumpad kaa siis nüüd kinni.

Ja mõlemal rattal(tagumistel) 2 ketti kuna polnud polte rohkemSad.

Mineksuga olen rahulSmile.

*Pilte tahaks. Aga jah, kahjuks pole endal digikat ja telefoniga ei ole just kõigeparemad pildid.
Vasta
#73

Kas sul mootoril nii palju powwat on,et tagaratastesse jõuab tõmmata?

Kui tahad korralikku asja siis tuleb ikka ise teha!!!
Vasta
#74

raux25 Kirjutas:Kas sul mootoril nii palju powwat on,et tagaratastesse jõuab tõmmata?

Jah.
Vasta
#75

Vahetasin masinal mootori(nüüd töötab ideaalselt).
Täna veel paar kohta nats värvida ja siis talveks valmisWink(väja arvatud sahk ja konksToungue).
-Taavi-
Vasta
#76

Mis sellest masinast kah saanud on?
Vasta
#77

Võtan vastutuse vastata küsimusele enda peale, kuna oleme seda kasutaja VDO'ga koos ehitanud ning viimane siin foorumis enam eriti ei käi.

Eelmisel talvel sai sellega sõidetud umbes märtsi keskpaigani. Pärast seda on masin seisnud.
Nõrgaks kohaks, mis ühel koosviibimisel (ühesõnaga sünnipäeval) murdus, oli tagatelg. Ei tea, kas sai liiga palju valu, või sai veits prostalt kokku keevitatud, aga keskmise tugilaagri juurest ta igatahes murdus ning edaspidi vedas ainult üks tagumine ratas. Pärast seda jäi projekt veidi unarusse ning parandanud/täiustanud me seda pole.

Võib- olla võtame asja ette ja teeme talveks jälle valmis, kuna sõita oli sellega päris fun Smile

Pots ja postivahe.


Vasta
#78

Projekt käigus jälle, kui prorgress annab tulemust siis postin siia jälle. Homme ehk saab miskit liikuma...

Taf.
Vasta
#79

Nüüd siis masin jälle liikumas, täpsest protsessist püüan lähitulevikus ülevaate anda. Pildid tulevad kaWink

*Väike märkus ka juurde: Kuna kaua siin ei käinud, siis tekkis sisse logimisega jama. Kõik ununenud ja tuli teha uus kasutaja.
Seega: VDO---->PunanE

Taf.
Vasta
#80

Poolassid keevitasin jäigalt ots-otsaga kokku, keskele tugilaager, ja hammasrattale tegin vahetüki kahest laagrist (205 vist). Siia panen mõne pildi, kel huvi siis siin natuke lisa:
Fotoalbum
Keevituse üle võite muidugi nuriseda(algaja nagu ma olen, aga kes ei õpi see ei oska!).

   
Pildid räägivad enda eest.
Küsimused oodatud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Taf.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne