probleem k 750 m mootoriga
#1

põhjusmõtteliselt probleem selline tuntud - SÄDET POLE. asi nii et kui ostetud sai siis oli kõik lahti kistud (juhtmed) . aga tööle tsikkel läks. skeem oli järgnev: aku pluss läks süütepooli. süütepoolist juhe läks jagajasse. säde oli. siis aga oli mingi bula et säde kadus ära aga mure oli selles et oopis au sai tühjaks. nüüd aku jälle täis aga sädet enam pole. ma olen 3 erinevat süütepooli proovinud ja abi pole milles küsimus on??? ja äkki keeg oskab sellise lihtsustatud elektriskeemi anda kus pole tulesid ega lüliteid peal lihtsalt et säde oleks.
Vasta
#2

MIKS KEEGI MIND EI AITA??? MINA EI TEA JU MITTE MUFFIGI SELLEST ELEKTRIST
Vasta
#3

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: dworkin
MIKS KEEGI MIND EI AITA??? MINA EI TEA JU MITTE MUFFIGI SELLEST ELEKTRIST

äkki siin pole selgeltnägijaid, kes suudaksid aimata, mis sinna on kokku soperdatud ja mis selles soperduses ei tööta. Toungue
Eks pead ennast kokku võtma ja natuke kirjandust uurima ja mõne mufi sellest elektrist siiski endale selgeks tegema
:eureka
Vasta
#4

point selles et midagi polegi kokku soperfdatud. tsikkel ise nagu suhtkoht keffas seisukkorras ja kui ma nüüd mootori tööle saaksin siis ma võtaks kõik pulkadeks ja hakkaks taastama. mul on vaja seda nn lihtsustatud skeemi kus tulesid ja lüliteid ja süütelukke ja värke vahel pole. lihtsalt aku , oingeregulaator, genekas , jagaja, süütepool
Vasta
#5

soovitaxin alustada k6ige lihtsamast - küünaldest. Proovi mõnda varuküünalt(kui on), ning kui midagi ei muutu, hakka viga mujalt otsima. Ise olen end varasematel aegadel seaemax n***inud, kui hiljem sellis proosalise vea olen avastanud.

Edasi võixid vaadata kas akult ikka jookseb tarbijatele vool peale. Aku klemmidele ajaga kogunev kaka(oksiid v6i mida iganes ta oli) v6ib samuti olla põhjusex, mix vool ei ringle.

Soovitaxin sul hankida(ainuke kysimus kust:???) endale A.Palu motomeeste piibli. Raamat võix olla samast ajajärgust millal su masin toodetud on. Siis see algusest l6puni ja l6pust alguseni läbi lugeda ning asja kallale asuda.
Vasta
#6

Hangi endale tester ja käi sellega kogu elektriskeem üle kaasaarvatud aku ,jagaja, kontaktid ,keneraator ja relee. Usun et leiad siis vead üles.
Vasta
#7

enne teie surepärast abi ja herr arseni raamatut võtsin aga testri ja hakkasin mööda juhtmeid käima ja loomulikult olid kontaktivahed lihtsalt mustad. papalt viil ja asi ok. ma isegi sõitsn Smile
Vasta
#8

Njah, oli endalgi K-750, sain alguses ikka haledat vilet näha - mootor käivitus viletsalt, käis siis veel s**emini. Üks hetk juhtus väike näpukas ja ühendades aku PLUSSI MASSI, hakkas asjandus käima nagu kellavärk. Ja oligi nii, et vanemat tüüpi junnidel käis vool teistpidi.
Vasta
#9

kui huvi on siis võin sulle selle joonisesaata aga kuna seh pole arvutis siis kas pistan faksi või tulet ise järele
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne