Tagasild.
#1

Tere. Oskab keegi öelda ,mida tähendab silla "pööramine". St.et kui
mootor käib teistpidi,siis "pööratakse" silda.
Vasta
#2

urulooki Kirjutas:St.et kui mootor käib teistpidi,siis "pööratakse" silda.

Midagi läks sul nüüd sassi. Need kaks asja (millest esimene kuulub destruktiivse,aga õnneks harva esineva nähtuse alla) pole omavahel seotud.
Kui üldse ulmevaldkonnana asja arutada, siis lihtsam oleks paigutada vahele reevers-kast, aga mitte pöörata silda. Egas veeretakistus jääb mõlemat pidi samaks. Pealegi sinu poolt mainitud tagasillal puuduvad roolivardad etc, ta on mõlemas liikumise suunas identse funktsioneerimisega.

Osadel tagaluuktõstuk-veomasinatel, on ka tagumine rattapaar pöörama pandud. Mitte küll sama laia nurgaga, kui esisild. Aitab muuta pika raamiga masina pöörderaadiust väiksemaks.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#3

reduktor tuleb teistpidi pöörata. Kui enne oli taldrik vasakul siis pead paremale keerama
Vasta
#4

tiit Kirjutas:reduktor tuleb teistpidi pöörata. Kui enne oli taldrik vasakul siis pead paremale keerama

Ehh??

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#5

reduktorit keerad oma pesas 180° et rattad hakkaks vastupidi ringi käima
Vasta
#6

Ma arvan ,et sassi ei läinud midagi ,lihtsalt ma võibolla väljendasin end
veitsa segaselt. Ma mõtlesin iseehitamise puhul,et kui juhtub selline
mootor mis käib teistpidi või pöörab reduktor pöörlemise vastupidiseks,
mida siis teha.
Vasta
#7

Selge-selge. No kui see oleks teada enne ehitamist, siis saaks ju ka vastavad meetmed ette võtta, näiteks sättida juhtimisseadmed sobivasse suunda.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#8

Ma ei ole küll reaalselt sellist asja proovinud, aga mingit väga suurt probleemi (mu Fordi) tagasilla "tagurpidi" kokku ladumisel ei tohiks olla, võib-olla on mingeid probleeme asjade korpusesse mahutamisega ja peab mingeid custom kinnitusi vms tegema, aga ükski põhiline osa ei ole "pooletundlik". Samas kui mul selline asi juhtuks, siis ilmselt läheks kergema vastupanu teed ning keeraks kogu silla ringi, ainult õlituse peab üle vaatama ja uued kinnitused tegema (viimased on tõenäoliselt vaja nagunii uued teha). Kehvad lahendused muidugi mõlemad, aga mingi reverskast jms on veel suurem lollus.

Mis puudutab seda juttu et teada enne ehitamist jne, siis auto nullist ehitamisel ikka juhtub igasugu asju, kui ma kunagi tegin Locostit siis sellel alguses keerasid rattad paremale kui rooli vasakule keerata ja vastupidi Smile Kõike ei suuda keegi ette näha, kõikvõimalik kustomeerimine on võrreldes taastamise-remontimisega täiesti teine maailm.
Vasta
#9

Sapika saab nagu nalja difri valetpidi sissepanemisel 4 tagasi ja ühe edasi käigu süsteemi peale monteerida.
Vasta
#10

Jesper - siis on ikkagi kõige lihtsam viis jätte kustomiseerimisel juhtimisseadmete paigutus viimaseks. No las keerab tagant poolt, egas see pole esimene selline.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#11

Käsil aiatraktori ehitus ja sillaks "Niva" tagasild.
Vasta
#12

peeterpaul Kirjutas:Jesper - siis on ikkagi kõige lihtsam viis jätte kustomiseerimisel juhtimisseadmete paigutus viimaseks. No las keerab tagant poolt, egas see pole esimene selline.

Palun seleta, mis mõttega sa siin teemas oma suuri vaimukusi pillud? Oli täiesti konkreetne küsimus ja mitmed mitte nii konkreetsed vastused, aga kui sa vähem läbustaksid, siis äkki leidub ka mõni tegelane, kes on Niva tagasillaga piisavalt kursis et konkreetne vastus anda.
Vasta
#13

Jesper Kirjutas:Palun seleta, mis mõttega sa siin teemas oma suuri vaimukusi pillud?

Jesper - näiteks T-25 põkal oli selline võimalus, et pöörad kõik juhtorganid vastupidisesse suunda. Suurema ümberehitamise vältimiseks võiks seda kaaluda - seda ma mõtlesingi juhtorganite viimaseks jätmise all. Capiche?
Kui seda külge mööda läheneda, ei oma tähtsust, kas tegu niva või mõne muu laaduki sillaga. Ma olen muuseas ühe taolise ehitamisel osaline olnud.

Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Vasta
#14

Peeterpaulile: Tegu ei ole mitte rataste pööramisega,vaid reduktori
pööramisega.
Vasta
#15

Ja "Niva" all mõtlen autot, mitte kombaini.
Vasta
#16

Mina siin niva silla ehitusega kursis ei ole aga üksõhtu telekast nägin kuidas mustangile kiirkorras rats tehti ja liikumissuund ümber pöörati. Sild alt ära, kõige labasemalt keerati 180 kraadi niiet vasak ratas parema kohapeale jäi ja vastupidi, natuke silla kinnituse ümber tegemist ja ekraanilt juba paistis et asi lahendati ära minutitega, isegi mitte tundidega.
Vasta
#17

Teema juba igivana, aga lugedes tuli mul meelde, et mu projektil on nii esi kui ka tagasild gaz-51 tagasillad. Esisild on samuti lihtsalt ringi pöörat, mitte reduktori kallal urgitsetud.


Vasta
#18

(19-02-2011, 11:51 AM)Tift Kirjutas:  Teema juba igivana, aga lugedes tuli mul meelde, et mu projektil on nii esi kui ka tagasild gaz-51 tagasillad. Esisild on samuti lihtsalt ringi pöörat, mitte reduktori kallal urgitsetud.

Kuidas see masin siis pöörab,kas nagu T-150,K-700 jne.?
Vasta
#19

Hmm, momendil veel ei pööra Smile, aga loodetavasti hakkab. Et siis keskliigend ja hüdrorool, nagu frontaall- ehk rataslaadurid, või siis 150, 701 jne Smile. Praegu krt külm, ja masin seisab väljas kilekatte all. Kui asi käivitamsele läheneb, eks siis on kavas siia ka teema tekitada. Enne ei tea muhvigi- liigub ta või mitte :9 Põhimõtteliselt peaks.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne