Postitused: 175
Teemad: 136
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Mina kasutan oma vanal 2T sõidukil nõukogude armee pärandit,margiga A76.Kvaliteet vaatamata vanusele OK,mingeid komplikatsioone pole esinenud.Võrreldes 95-ga töötab mootor tunduvalt ühtlasemalt ja pehmemalt,kuid ka 95 on igati norm.Iseenda rahustamiseks võib lisada bensule pliiasaendajat.Kõik soovijad saavad ,aga minult A-76 osta seni kuni kaupa jätkub.NB!Kogused on piiratud!
Postitused: 3,028
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
57
Palun teema algatajal selgitada, milline on kütuse päritolu ning hind. Kuna bensiini oktaanarvu määramine koduses köögis lihtne ei ole, siis sooviks enne miskit tõendust et kaup see millena seda müüakse.
Seda tahaks siis selleks teada, et seda teemat üleüldse siin foorumis säilitada. Ma ei usu, et siin on inimesi, kes ostaksid miskit vana, tundmatu koostisega vedelikku ning joodaksid seda oma uunikumile.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 203
Teemad: 10
Liitus: Oct 2002
Maine:
1
Oli ka hiljuti juhus, kui sain mingi koguse paarkümmend aastat tünnis seisnud A76 bensiini. Haiseb, aga põleb. Olen teda vaikselt mootoris ära kütnud, segades 1:4 uue bensu sisse - selle kokteili üle mootor kuuldavalt-tuntavalt ei nurise. Masin ise ka muidugi paarkümmend aatat vana ja mitte väga kapriisne.
See nõuk-armee NZ tagavara kippus olema paras anekdoot - praktikas olid need masinad pigem mitteametlikeks jupidoonoriteks ja iga-aastane bensuvahetus oli ka pigem selleks, et asendada "ära auranud" bensiini. Mis ei välista, et mõnes väeosas võis ka kord majas olla.
Postitused: 175
Teemad: 136
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Tegelikult ei ole eesmärgiks kellelegi mingit "vana põlevat vedelikku" pähe määrida(endale jääb rohkem),pigem üritasin avaldada enda arvamust millist mootorikütust oma vanasõidukis kasutada.Loomulikult otsustab seda igaüks ise,mida enda unicu paaki valab.
Postitused: 686
Teemad: 87
Liitus: Mar 2006
Maine:
6
Kel Luhamaa lähedal sõpru-tuttavaid, laske vajadusel omale värsket kraami tuua. Venes ku A-76 veel müügis.
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
Sõber, kes Baikanuris stroibatis oli rääkis, et seal käis asi nii, et roodukas andis enne ülevaatust käsu, et olgu olla, masinad olgu korras, jupid hankige kuidas oskate.
Nii siis käisid sõdurpoisid käsukorras "üle aia" nii varudest, ladudest, kui ka naaberväeosade masinatelt vajalike juppe hankimas...
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
willem Kirjutas:Mina kasutan oma vanal 2T sõidukil nõukogude armee pärandit,margiga A76.Kvaliteet vaatamata vanusele OK,mingeid komplikatsioone pole esinenud.Võrreldes 95-ga töötab mootor tunduvalt ühtlasemalt ja pehmemalt,kuid ka 95 on igati norm.Iseenda rahustamiseks võib lisada bensule pliiasaendajat.Kõik soovijad saavad ,aga minult A-76 osta seni kuni kaupa jätkub.NB!Kogused on piiratud!
Mul on kogemused ca 5 aastat vana A-76 ja Ai 93 segu kasutamisel:oli lihtsalt nõukogude korra lõpust jäänud varu bensiini, mida kuidagi ei saanud ära kulutatud, tõesti, masin käivitus ja töötas, kuid bensiinist välja settivad parafiinid ummistasid karburaatori sedavõrd, et see tuli välja vahetada. Kuna tegu oli vene toodanguga polnud kahju suur, aga siiski, mingit ökonoomiat siin ei teki. Tark on vana bensiini kasutada detailide pesuks, leeklambis jne.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.