15-12-2007, 19:08 PM
Mis puudutab seda Mäo õnnetust siis ka mulle tundub, et selle Seati õnnetusse sattumine tuli sellest, et Seati juht oli valesti valinud pikivahe. Ei saa kõike ka nii must-valgelt selle Volvojuhi kaela ajada.
stennadi Kirjutas:Ei saa kõike ka nii must-valgelt selle Volvojuhi kaela ajada.
Jesper Kirjutas:Üldiselt vahet pole kas sõidad täpselt lubatud kiirusega või aeglasemalt (või kiiremini), kui kiirem tuleb tagant siis tee serva tuleks ikka võtta. Eriti suurematel maanteedel, kus see serv lai on. On kõigil parem sõita.
IIIFFFAR Kirjutas:Just, ka mina ei kavate neile ruumi teha, tehku oma möödasõite kuidas tahavad , küll nad lõpuks ikka ennast ära likvideerivad.Jesper Kirjutas:Üldiselt vahet pole kas sõidad täpselt lubatud kiirusega või aeglasemalt (või kiiremini), kui kiirem tuleb tagant siis tee serva tuleks ikka võtta. Eriti suurematel maanteedel, kus see serv lai on. On kõigil parem sõita.Need omaarust kiiremad/paremad, vaadaku ise kuidas saavad, lennaku yle metsade kui huvitab.... Kui ma liigun 90 km/h+10 , siis kiiremad selged seaduserikkujad ning mina ei pea seda neile ilmtingimata lihtsamaks tegema.
Sten Kirjutas:Mis tähtsust on , mis autoga keegi sõidab? Autot juhib ju juht.stennadi Kirjutas:Ei saa kõike ka nii must-valgelt selle Volvojuhi kaela ajada.
Saab küll.
Minu meelest oleks pidanud noor rallimees Sigulliga olema ja vanakesed suures Volvo maasturis.
Jesper Kirjutas:Jah, ma ei taha õigustada, aga minu point oli selles, et:
- me ei tea, kas ta ületas kiirust
- me ei tea, kas ta oli väsinud ja jäi magama
- me ei tea, kas ta sooritas mingit rumalat manöövrit
Martti Kirjutas:aga kui tagant kiiremini tulija on Sinu vend? suudad oma objektiivsust ikka säilitada?IIIFFFAR Kirjutas:Just, ka mina ei kavate neile ruumi teha, tehku oma möödasõite kuidas tahavad , küll nad lõpuks ikka ennast ära likvideerivad.Jesper Kirjutas:Üldiselt vahet pole kas sõidad täpselt lubatud kiirusega või aeglasemalt (või kiiremini), kui kiirem tuleb tagant siis tee serva tuleks ikka võtta. Eriti suurematel maanteedel, kus see serv lai on. On kõigil parem sõita.Need omaarust kiiremad/paremad, vaadaku ise kuidas saavad, lennaku yle metsade kui huvitab.... Kui ma liigun 90 km/h+10 , siis kiiremad selged seaduserikkujad ning mina ei pea seda neile ilmtingimata lihtsamaks tegema.
zazik Kirjutas:LE ja tegelik elu on 2 eri asja, saa sellest aru! See suhtumine, et kui sina sõidad (oma auto spidomeetri järgi) 90km/h siis võid tee peal laiutada on nahhaalne.Ja mille jaoks Sinu arvates LE siis loodud on, niisama või?
Jansa Kirjutas:[quote=Martti]
[quote=IIIFFFAR]
aga kui tagant kiiremini tulija on Sinu vend? suudad oma objektiivsust ikka säilitada?
usku ennem juba ütles, et maailm pole mustvalge.
Jansa Kirjutas:aga kui tagant kiiremini tulija on Sinu vend? suudad oma objektiivsust ikka säilitada?Jah, suudan küll.
usku ennem juba ütles, et maailm pole mustvalge.
Jansa Kirjutas:aga kui tagant kiiremini tulija on Sinu vend? suudad oma objektiivsust ikka säilitada?
usku ennem juba ütles, et maailm pole mustvalge.
Martti Kirjutas:[quote=IIIFFFAR]
Just, ka mina ei kavate neile ruumi teha, tehku oma möödasõite kuidas tahavad , küll nad lõpuks ikka ennast ära likvideerivad.
olevtoom Kirjutas:Esiteks, ei ole ilus liiklusvoolu takistada. (Isegi kui oma spidomeetri järgi kenasti 90 km/h sõidate, tähendab see sageli kiirust ca 84 km/h. Kalibreerige oma kiirusenäidik mõne GPS-seadme abil. Neid tänapäeval ikka saada on.).
IIIFFFAR Kirjutas:see oli tegelt pool-retooriline küsimus, ma õieti mingit vastust ei oodanudki.Jansa Kirjutas:[quote=Martti]
[quote=IIIFFFAR]
aga kui tagant kiiremini tulija on Sinu vend? suudad oma objektiivsust ikka säilitada?
usku ennem juba ütles, et maailm pole mustvalge.
MINU VEND ei tule tagant kiiremini. Ja kui tuleb, on see tema probleem. Minu vend on ka MEES, kes vastutab. (punkt)