Inglise jalgrattad SWIFT
#1

Kuna postiasin identifitseerimise foor
Vasta
#2

Solvumiseks pole põhjust, Eestis lihtsalt mõningaid marke vähe ja teadmisi nendest samuti vähe. Ise juba ammu Rudge ja AJS foorumi kasutaja.
Vasta
#3

BSA foorumist pole midagi kuulnud ja pole ka otsinud.
Rudge ja AJS foorumis ikka infot nõutamas.
Vasta
#4

kass Kirjutas:Kuna postiasin identifitseerimise foorumisse millalgi küsimuse S-tähega inglise jalgrattast mis osutus Swifti tehase toodanguks, siis hakkas asi hargnema ja koogel-moogeldades jõudsin inglise foorumisse, kus üks džentelmen oli soetanud endale ka Swifti tehase meeste jalgratta.
  Seoses sellega on mul küsimus, et kas kellelgi on äkki veel olemas mingeid Swifty jäänuseid? Britid kostsid, et seal on Swiftid haruldased, äkki meil on nad rohkem levinudBig Grin?

  Muidugi ei looda ma, et sellele küsimusele vastuseid saan (kellel pole kokkupuudet olnud, pole tarvis vastataToungue)

  ootaks just ühe tuntud spetsialisti kommentaariBig Grin

Minu kätte ei ole kahjuks komplektset ja väga heas korras Swifti sattunud - vaid erinevas lagunemis- ja ümberrehitustasemes jäänuseid. Samas ei ole ma (seni) seda marki isendit restraureerinud ka.

Eesti üks häda oli/on see, et 1920-30ndate jalgrattad sõideti "vaestel" 1940-60ndatel aastatel sõna otseses mõttes läbi ja ehitati "külaseppade" poolt palju ja palju kordi ümber, kasutades kõiki kättesaadavaid osi. Sellise saatuse läbi teinud ratta omamisest on ratta algse välimuse/komplektsuse hindamisel vähe kasu...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#5

Kas tegu ei või olla lukuga, mis on mõeldud kasutamiseks jalgratta jalgrattahoidikusse/puunajale/vms panemise ajaks esihargi fikseerimiseks, et takistada ratta külilivajumist? Ärge väga kõvasti lööge, kui liiga loll idee välgatus on!
Vasta
#6

Paljudel 1930-60ndate aastate Rootsi ratastel on analoogiline asi leistangi ülemise laagri juures - keskasendis fikseerib nn "krambiga" õrnalt ära, nii et kerge liigutuse peale (nt toele pannes, puu najale pannes) ratas ei pöördu iseenesest.

Nt selle ajastu Rootsi sõjaväeratastel oli see asi peal pea kõikidel...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne