rs09-le sobiv mootor
#1

Tere foorumlased!

Mul oleks selline mure rs09 kohta. Nimelt sain kuskilt vana rs09, millel puudu mootor, kuid ülejäänud asjad küljes ja pidid töötamama. Mure ongi selles, et mis mootor peale panna kuna tal taga nii vähe ruumi ja et kõik rippsüsteem tööle hakkaks siis peaks olema mingi väike mootor, mingi diisel või väike bensukas. Olen kuulnud, et pannakse peale mosse mootor 412 oma sellel olevat jõudu küll nimelt 3000 p/m, mis pidavat sobima kõige paremini rs09-ga.
Kellel on endal kogemusi sellega või teab midagi sellel teemal rääkida ja aru anda oleks tore kui saaksite aidata. Ette tänades.
Vasta
#2

Olen oma silmaga näinud, et on paigaldatud vahetüki abil T25 mootor.Kas see töö ka ennast õigustab ,ei oska öelda. T25 mootor on iseenesest päris vastupidav ja jõudu peaks sellele väikesele traktorile ka jaguma.
Vasta
#3

Sobib sapika mootor aga on ka räägitud et peale on pandud vw, toyota või siis nissani mootor aga ei tea palju see õigustab selle masina peal ennast.
Vasta
#4

kõige lihtsam on otsida kuskilt ikkagi originaal mootor sest bensu mootor on küll mõtetu vaadates bensiini hinda. Moskvitši mootor kuulub ka just sellisesse hinnaklassi et kui sellega tööd kah veel teha siis puhub sinu rahakotis ainult tuul. Big Grin
Vasta
#5

sander1231 Kirjutas:kõige lihtsam on otsida kuskilt ikkagi originaal mootor sest bensu mootor on küll mõtetu vaadates bensiini hinda. Moskvitši mootor kuulub ka just sellisesse hinnaklassi et kui sellega tööd kah veel teha siis puhub sinu rahakotis ainult tuul. Big Grin

Mis puudutab originaal mootorit siis neid ei liigu eriti palju ja juppe ka suht raske leida. Meil ka seisab rs09 kahepütase originaaliga a mootor suht korv ja mootorile juppe või uut mootorit suht raske leida muarust. Lihtsam oleks lasta vahejupp teha ja t 16 või t 25 mootor peale istutada ma pakuks Toungue, ma otseselt oma silmaga sõitvat t 25 mootoriga rs pole näinud a olen kuulnud et tehakse vahejupp nii et käigukastile mootor otsa istuks ja pidi suht hea masina saama.

"You meet the nicest people in a Honda"
Vasta
#6

Dislat rüüpab vähem.
Vasta
#7

Ja see 16 - 17 kr/l pole vist sinise kütuse hind?
Vasta
#8

Just diislit kulub veerandi jagu vähem või nii.
Ja sinise hind on kuskil 10-11.90 kr/l .
Ja asi on see kah et diisel mootor on madalate pöörete pill niiet vähem tuure rohkem võimsust ja vähem kütet. Big Grin
Vasta
#9

Shander Kirjutas:
sander1231 Kirjutas:kõige lihtsam on otsida kuskilt ikkagi originaal mootor sest bensu mootor on küll mõtetu vaadates bensiini hinda. Moskvit�i mootor kuulub ka just sellisesse hinnaklassi et kui sellega tööd kah veel teha siis puhub sinu rahakotis ainult tuul. Big Grin

Mis puudutab originaal mootorit siis neid ei liigu eriti palju ja juppe ka suht raske leida. Meil ka seisab rs09 kahepütase originaaliga a mootor suht korv ja mootorile juppe või uut mootorit suht raske leida muarust. Lihtsam oleks lasta vahejupp teha ja t 16 või t 25 mootor peale istutada ma pakuks Toungue, ma otseselt oma silmaga sõitvat t 25 mootoriga rs pole näinud a olen kuulnud et tehakse vahejupp nii et käigukastile mootor otsa istuks ja pidi suht hea masina saama.

Mootoreid liigub kui oled õigel ajal õiges kohas ja oskad otsida. Big Grin
Vasta
#10

Shander Kirjutas:
sander1231 Kirjutas:kõige lihtsam on otsida kuskilt ikkagi originaal mootor sest bensu mootor on küll mõtetu vaadates bensiini hinda. Moskvit�i mootor kuulub ka just sellisesse hinnaklassi et kui sellega tööd kah veel teha siis puhub sinu rahakotis ainult tuul. Big Grin

Mis puudutab originaal mootorit siis neid ei liigu eriti palju ja juppe ka suht raske leida. Meil ka seisab rs09 kahepütase originaaliga a mootor suht korv ja mootorile juppe või uut mootorit suht raske leida muarust. Lihtsam oleks lasta vahejupp teha ja t 16 või t 25 mootor peale istutada ma pakuks Toungue, ma otseselt oma silmaga sõitvat t 25 mootoriga rs pole näinud a olen kuulnud et tehakse vahejupp nii et käigukastile mootor otsa istuks ja pidi suht hea masina saama.
Olen töötanud sellisega suht palju. "suht hea" on ta transporttöödel ja mullaharimisel. Kõik riistad mis töötavad jõuvõtuvõllilt jäävad liiga aeglaseks. T-16 1800p/min vs RS-09 3000p/min. Originaalmootorit 2-sil pakkusin paar nädalat tagasi siinsamas foorumis. Lubas mees ühendust võtta, siiani on vaikus. Kes ees see mees.
Vasta
#11

tiit Kirjutas:
Shander Kirjutas:
sander1231 Kirjutas:kõige lihtsam on otsida kuskilt ikkagi originaal mootor sest bensu mootor on küll mõtetu vaadates bensiini hinda. Moskvit�i mootor kuulub ka just sellisesse hinnaklassi et kui sellega tööd kah veel teha siis puhub sinu rahakotis ainult tuul. Big Grin

Mis puudutab originaal mootorit siis neid ei liigu eriti palju ja juppe ka suht raske leida. Meil ka seisab rs09 kahepütase originaaliga a mootor suht korv ja mootorile juppe või uut mootorit suht raske leida muarust. Lihtsam oleks lasta vahejupp teha ja t 16 või t 25 mootor peale istutada ma pakuks Toungue, ma otseselt oma silmaga sõitvat t 25 mootoriga rs pole näinud a olen kuulnud et tehakse vahejupp nii et käigukastile mootor otsa istuks ja pidi suht hea masina saama.
Olen töötanud sellisega suht palju. "suht hea" on ta transporttöödel ja mullaharimisel. Kõik riistad mis töötavad jõuvõtuvõllilt jäävad liiga aeglaseks. T-16 1800p/min vs RS-09 3000p/min. Originaalmootorit 2-sil pakkusin paar nädalat tagasi siinsamas foorumis. Lubas mees ühendust võtta, siiani on vaikus. Kes ees see mees.

Täpselt tuleb olla õigel ajal õiges kohas ja otsida täiega kui tahad originaali peale saada. Smile
Vasta
#12

See nv. õnnestus hankida üks rs09 tüüpi traktor juurde, traktoril on käigukast esmastel vaatlustel üsna heas korras aga mootorile on keegi alustanud remonti ja üks pool on lahti ja jupid kadunud, veel on genekas pealt maha kruvitud ja rippsüsteem aga moto komplektne rattad on tehtud vene t 25 rehvide peale. Kellegil mootorit vms.. pakkuda siis saatke mulle pt. palun Toungue

"You meet the nicest people in a Honda"
Vasta
#13

RS-ile sobib väga hästi T-16 -ne mootor.Minu omai on ja juba vist kuus või seitse aastat pole enam muret.Töötab laitmatult ainult kiirust jäi vähemaks.
Vasta
#14

Saksa ðassii on hea aparaat, parem kui vene ðassii... Mootor on tal nõrk koht...
Esimesele panin 16 mootori, hea rahulik ja suure pöördemomnediga. 16 mootori saab panna vahetükiga, tõmmits vaja ümber teha, õli paak muuta, kütte paak kõrgemale panna, karter õhemaks teha, et jõuvõtuvõll taha saada...
Kiirust jääb poole vähemaks, suuremate ratastega saab muiduga tagasi(bellarusi vaheltharimis rattad).
Teisele panin fiat tipo 1.7... Sakslase originaal sidur läheb 1:1, ainus probleem on raadikas!? Mootor ise sama suur kui sakslase oma, vaat et väiksem...
Aga auto mootor pole traktori mootor.

Vabandan oma kirjavigade pärastWink
Vasta
#15

burner Kirjutas:Tere foorumlased!

Mul oleks selline mure rs09 kohta. Nimelt sain kuskilt vana rs09, millel puudu mootor, kuid ülejäänud asjad küljes ja pidid töötamama. Mure ongi selles, et mis mootor peale panna kuna tal taga nii vähe ruumi ja et kõik rippsüsteem tööle hakkaks siis peaks olema mingi väike mootor, mingi diisel või väike bensukas. Olen kuulnud, et pannakse peale mosse mootor 412 oma sellel olevat jõudu küll nimelt 3000 p/m, mis pidavat sobima kõige paremini rs09-ga.
Kellel on endal kogemusi sellega või teab midagi sellel teemal rääkida ja aru anda oleks tore kui saaksite aidata. Ette tänades.

Minul on RS-09 le peale pandud T-16 ne mootor ja kõik töötab normaalselt.Muidugi pidin ka rippsüsteemi tooma umbes 15cm tahapoole välja et kogu süsteem toimiks laitmatult.Kui asja vatu huvi on võid tulla kaema kuda asi toimib.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne