(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2008, 14:47 PM ja muutjaks oli vdp.)
Soomlased on auto ostul alati raha lugenud. Kui keskauto, siis ilmselt ikkagi mõni odavapoolne keskauto. Pakuks seega japse, Toyotat (Corona?) või Datsun Bluebirdi.
Ja õige vastus on kõlanud: Soome enimmüüdud auto aastal 1969 oli Ford Cortina. Miks just selline auto? Soome majandusel polnud just parimad ajad ja autoturg oli madalseisus. 1966 tõsteti automaksu, 1967 devalveeriti marka 30 protsenti ning kolm kuud kehtis sõiduautode sisseveo keeld. 1968 müüdi uusi autosid üle kahe korra vähem kui 1965. Kui majandustulevik ebaselge, lükkavad odavate autode potentsiaalsed ostjad oma ostu edasi ja nii saigi esikohale keskauto. Aga miks just inglise, aga mitte saksa Ford? Nagu vdp mainis, loevad soomlased autoostul hoolega raha ja inglise autod olid odavamad. Kahjuks ei ole mul teada, millised autod olid edetabelis järgmistel kohtadel.
Ootame jurkalt uut pilti.
ahah, pildi lubasin ka:
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
No ei ole ideid? Annan siis mõne vihje. Antud mudel oli loodud selle tuntud autotootja 100 miljonenda auto tootmise tähistamiseks. Tehtud on neid ainult 1000 eksemplari.
Auto küljes on kasutatud mitmeid detaile mis meenutavad ühe sama tootja 1955 aasta luksussedaani 1. generatsiooni mudeli omi. Nagu näiteks C-piilar, uste vastastikune asend, kapott, iluvõre ja tuled.
Nagu näha asub rool paremal ja ma võin öelda sellise vihje, et tootjamaaks ei ole Inglismaa, Austraalia ega ka Aafrika.
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2008, 12:23 PM ja muutjaks oli Potsataja103.)
mrali Kirjutas:
Potsataja103 Kirjutas:Chavdar C-51
Õige vastus. Ei tea, kas neid ka siiamaile sattus...
Ei ole juhtunud nägema. Aga vastamisel abistasid VAZ-2105 laternad, ega neid kohti palju polnud, kus selliseid tehti.
Järgmine pilt: (siiamaile on sama tootja sarnase kujuga eksemplare (küll teine mudel) sattunud vähemalt kaks, oma silmaga pole rohkem näinud)