14-01-2008, 18:11 PM
Ice Road Truckers
15-01-2008, 16:28 PM
Hullud vennad ikka
15-01-2008, 20:27 PM
Egas suures Venes nõrgemad mehed ole
http://englishrussia.com/?p=1721
http://englishrussia.com/?p=1721
15-01-2008, 20:32 PM
Huck Kirjutas:Egas suures Venes nõrgemad mehed ole
http://englishrussia.com/?p=1721
Vot seal tahaks ise sõita! Väga meeldib selline ekstreemne teema.
15-01-2008, 23:53 PM
Venelastel hea tehnika ka olemas.
http://youtube.com/watch?v=e1D63aMZNSo&feature=related
http://youtube.com/watch?v=e1D63aMZNSo&feature=related
16-01-2008, 22:35 PM
-AsjaPulk- Kirjutas:Huck Kirjutas:Egas suures Venes nõrgemad mehed ole
http://englishrussia.com/?p=1721
Vot seal tahaks ise sõita! Väga meeldib selline ekstreemne teema.
Mõtle veel kord.
vene tehnika
vene teed (sry, teedetus)
vene kliima (-50)
vene inimesed
Kui oled eelnevalt nende asjaoludega tuttav, siis tuld.
Mina olen käinud, ei ole vaimustav. Isegi auto tankimine on katsumus omaette. -40 juures on juba oht silma sarvkesta külmumiseks, näost, sõrmedest rääkimata.
Kaugelt ja pildi pealt on küll hea vaadata.
16-01-2008, 22:48 PM
hulgus Kirjutas:-AsjaPulk- Kirjutas:Huck Kirjutas:Egas suures Venes nõrgemad mehed ole
http://englishrussia.com/?p=1721
Vot seal tahaks ise sõita! Väga meeldib selline ekstreemne teema.
Mõtle veel kord.
vene tehnika
vene teed (sry, teedetus)
vene kliima (-50)
vene inimesed
Kui oled eelnevalt nende asjaoludega tuttav, siis tuld.
Mina olen käinud, ei ole vaimustav. Isegi auto tankimine on katsumus omaette. -40 juures on juba oht silma sarvkesta külmumiseks, näost, sõrmedest rääkimata.
Kaugelt ja pildi pealt on küll hea vaadata.
Ma olen ekstremist, mulle sobib. Mida külmem, seda parem, mida väiksem asustus, seda parem jne...
16-01-2008, 22:51 PM
Mis õli ja kütet seal kasutatakse? Diisel on 60 osa bensiini juba v?
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
16-01-2008, 23:26 PM
-AsjaPulk- Kirjutas:Ma olen ekstremist, mulle sobib. Mida külmem, seda parem, mida väiksem asustus, seda parem jne...
Mine alustuseks mõnel külmal talvel, kui selline veel tulema juhtub või ka hästi porisel ajal kuhugi pärapersesse mõne vana NATI vai Russiga metsa vedama. Ekstreemi saad rohkem kui rubla eest...
Küll jooksevad roomikud maha, küll katkevad trossid...või ütleb masin täiega lepingu üles..."PALJU TOREDAID MÕTTEID!!!"
Ja mine üksi, mobiiltelefon jäta koju, see lisab fiilingut
Kui Sulle eelpoolkirjeldatud ning proovimise käigus kogetud elamused meeldivana tunduvad, võid juba tundra poole kiigata....
loll on loll olla.
16-01-2008, 23:29 PM
Lisan -AsjaPulk- 'le soovituse: Ära Eestisse mine, sest kui siin hätta jääd, ei ole eriti ekstreemne teema, sest astustus ruutkilomeetrile on küllaltki suur. Venemaalt tean ka juhust, kus rekkamees sõitis kaardi järgi kuhugi Siberis, ning jõeni jõudes tuli välja, et tee viis, kuid sild puudus - oli jäetud ehitamata. Tee, mis viis sillani, kust oleks võinud jõgi ületada oli paarituhande (jah just, PAARITUHANDE!) kilomeetri kaugusel. Eripärad.
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
17-01-2008, 10:44 AM
Tegelane5 Kirjutas:Mis õli ja kütet seal kasutatakse? Diisel on 60 osa bensiini juba v?
Kasutatakse "Arktilist diislit", hangumispiir on -50 juures, aga toitesüsteemid soojendatavad, + väljalaskegaasidega soojendatakse kütusepaaki.
Tavaline autool mootoriõli, oli -40 juures tavotist tihedam, värtna(industriaal/hüdro)õli, külmus ja blokkis roolivõimendid. bensiini/diisli käelesattumine lõppes koheselt külmunud laiguga, kõik termostaadid olid vahelt väljas, sest kui külm jahutusvedelik radikast blokki jõudis, võis praod sisse võtta, tulikuum vesi külmus blokis 5 minutiga, välja ei saa lasta, sest kraanid külmunud jne.
17-01-2008, 11:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-01-2008, 11:25 AM ja muutjaks oli -AsjaPulk-.)
Üksi ei tahaks kuskil olla, ikka keegi kaasas. Talvel on T-74'jaga metsa veetud küll, päris hea mässamine oli...
Edit: kuskilt tuleb piir ka...
Edit: kuskilt tuleb piir ka...
17-01-2008, 16:29 PM
Timm Kirjutas:DT-30 "Vitaaþ".. Vägev masin, vägev kütusekulu ka..Täiesti pael kus see relv roomab.
Aga nagu näha on, ära tasub.
Kas selliseid "koletisi" Eestisse ka sattus?
17-01-2008, 16:55 PM
hulgusele toeks omad heietused:
-40 auto veel liikus, aga alla selle külmub kõik ära. Kütus, õlid jne.
-50 saab liikuda ainult näokattega ja seda ära võtta ei saa, tuleb koos nahaga. Kolonn jääb seisma, telk püsti, pursuika sisse ning ootad kuni temp. üle-40 kerkib. Leeklambiga sillad-mootor kuumaks ja siis enam seisma jääda ei tohi. Telgi tood hiljem ära. Ka bens jäätus karbussis sellise külmaga.
Oh ajad. Tahtsin uuesti ära käia, aga tervis ei pidanud vastu. Mitte külmale vaid selle tohutule kõntsale mis selle kõigega kaasneb, nüüd juba kolm aastat.
-40 auto veel liikus, aga alla selle külmub kõik ära. Kütus, õlid jne.
-50 saab liikuda ainult näokattega ja seda ära võtta ei saa, tuleb koos nahaga. Kolonn jääb seisma, telk püsti, pursuika sisse ning ootad kuni temp. üle-40 kerkib. Leeklambiga sillad-mootor kuumaks ja siis enam seisma jääda ei tohi. Telgi tood hiljem ära. Ka bens jäätus karbussis sellise külmaga.
Oh ajad. Tahtsin uuesti ära käia, aga tervis ei pidanud vastu. Mitte külmale vaid selle tohutule kõntsale mis selle kõigega kaasneb, nüüd juba kolm aastat.
17-01-2008, 17:01 PM
AinP Kirjutas:hulgusele toeks omad heietused:Viitsid äkki veel pajatada? Et millega seoses selline tarvidus üldse tekkis? Ja kus?
-40 auto veel liikus, aga alla selle külmub kõik ära. Kütus, õlid jne.
-50 saab liikuda ainult näokattega ja seda ära võtta ei saa, tuleb koos nahaga. Kolonn jääb seisma, telk püsti, pursuika sisse ning ootad kuni temp. üle-40 kerkib. Leeklambiga sillad-mootor kuumaks ja siis enam seisma jääda ei tohi. Telgi tood hiljem ära. Ka bens jäätus karbussis sellise külmaga.
Oh ajad. Tahtsin uuesti ära käia, aga tervis ei pidanud vastu. Mitte külmale vaid selle tohutule kõntsale mis selle kõigega kaasneb, nüüd juba kolm aastat.
20-01-2008, 20:44 PM
DT 30 (Vitjaz) algvariant töötati valja hoopis Harkovis 50 ndate algupoolel ja oli ette nähtud Antarktika ekspeditsiooni jaoks.Neid ehitati piiratud arvul(siis nimetati harkovtðankadeks) ja ülepeakaela.Hiljem anti nende tootmisküpseks viimistlemiseks sinna kus neid toodetakse senini.Nagu suur osa vene tehnikast on ka need roomikvedukid tervikuna vananenud ja nende kasutus on mõeldav ainult vene teatud regioonides ja arengumaades,kus pole üldsegi tehnikat.
20-01-2008, 20:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2008, 20:54 PM ja muutjaks oli -AsjaPulk-.)
...ja AT-T aretati T-34/54'jast, kui ei eksi...
21-01-2008, 02:04 AM
Aegunud või mitte, aga kui millegi muuga sadade kilomeetrite ulatuses liikuda pole siis ajab asja ära. Eestisse sobiks rohkem see riistapuu.
http://youtube.com/watch?v=72RDKRxxGfk
http://youtube.com/watch?v=72RDKRxxGfk
21-01-2008, 15:18 PM
On täiesti olemas sellised Kaitseväel.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne