See pildil olev masin on K-175, hilisem variant. Aastad 1959-1961. Ära tuntavateks detailideks kõrge porilaud ja püstiste kõrvadega jänesed paagil. Mootor kolm käiku, elektrisüsteem töötab aku pealt (K-175A oli juba ilma akuta ja neljakäiguline).
Puudu paistab olema karburaator ja tema kate (alumiiniumist). Märgusõna K-175 all peaksid siit foorumist leidma pilte teistest sarnastest masinatest.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Eelnevalt tõin välja selle enda kovrovetsi. Ütleks nii palju, et on tal 4 käiku, töötab ilma akuta. Nüüdseks olen talle leidnud ka karburaatori ning alumiiniumist karburaatori kate oli ka kaasas. Ja aastaks oli siiski vist 1969, kuid birka oli veidi roostes ning see aasta arv võib olla ka 1959.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
vilkar. Kirjutas:... aastaks oli siiski vist 1969, kuid birka oli veidi roostes ning see aasta arv võib olla ka 1959.
1969 oli Kovrovetrsite aeg AMMU möödas ja tootmises oli selle järglane Voshod. Seega - aastaarv PEAB olema 1959, kui tegu ikkagi Kovrovetsiga...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vahvad olete! Kas aga keegi keegi toda ülalnäidat pilti suudaks desifreerida: "ИН3"
Uudishimu on suur...
Sul Vilkar on ilus ratas ja usutavasti 1959 vl. Kümnend hiljem nägivad nemad juba hoopis teistmoodi välja. Kui ta Sul aga väidetavalt magneetosüütega ja neljakäiguline on, siis arvatavasti on sinna keegi kunagi uuema moto peale tõstnud.
Lisaks Sulle veel paar pilti, mis netiavarustest leitud:
Küsimus siia Kavrossi kohta. Eriti Silindrile aga teistelegi kes teadma juhtuvad. Silindri ratas küll vanem versioon kui minu oma, ent küsitav detail vast samasugune pidanuks olema. Kas rattal on originaalne või vähemalt tead Sa, millised peaks olema karbussi alum. katte kinnituspoldid. Kas nood on kuuskantpeaga, mil kriips sees kruvika jaoks või lapiku ümmarguse peaga või siis suisa ümarpeaga poldid?
IIIFFFAR Kirjutas:Kas rattal on originaalne või vähemalt tead Sa, millised peaks olema karbussi alum. katte kinnituspoldid. Kas nood on kuuskantpeaga, mil kriips sees kruvika jaoks või lapiku ümmarguse peaga või siis suisa ümarpeaga poldid?
Teades vene tehnika koosteloogikat kaldun arvama, et pandi need poldid, mis hetkel laos olid... Minu rattal on mõlemal pool kruvikeerajasoonega kuuskantpeaga poldid.
Pigem tekitavad originaalsuskahtlusi minu ratta kroomveljed...
Kuna ma midagi suurt tarka öelda ei oska antud teemas, siis joonistasin mõned pildid hoopis teile. Esimesel pildil on näha kroomitud pakiraam, milline oli ühele mu 56-e tagaporilauale külge monteeritud. Kui kellelegi see vajalik peaks olema, siis on ta saadaval. Muidugi pole ta sellises korras nagu fotol, vajaks ikka kroomimist ja mõningast järeleaitamist.
Tere!
Kuna keegi siia teemase pikemat aega enam kirjutanud ei ole, siis mul on üks väike küsimus. Minu 1963. aasta Kovrovetsil on süüteluku asemel mingi massilülitusnupp, et kas see on originaalis, või mingi isearetatud? Nimelt ma nüüd ei taha, et minu Kovrovets oleks 100% originaal, nii et kas Te soovitate seda isearetatud lüliti alles jätta, või mingi võtmega keeratav süütelukk osta?
Parimat,
Ago
PS! Kui kellegil on Kovrovetsi juppe müüa, siis andku teada privaatsõnumiga!
Huvitav fakt nimelt 1971.a olid Voshodil käibel , selgub ,et 2 tüüpi paagid.
1 tüüp: Voshodi oma, väikeplastmassist kiri Voshodi
2.tüüp: Voshod-2 oma, 2 ümmarguse plastmass logoga kus peal kujutatud hüppav jänes.
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2008, 15:07 PM ja muutjaks oli heinam.)
Tere. oleks huvi kavrovetsi elektriskeemi vastu. endal on kah olemas 62. aasta kavross aga elektriskeem on sassis. kas leiduks mõni pilt kasvõi esitule sisemusest,süütemängust ja lülitist ,et kudamoodi need juhtmed on ühendatud ja misvärvi juhe kuskile läheb. või kui keegi oleks niilahke ja viitsiks teha endamasinapealt elektriskeemi valmis.
endal muidu selline isend: puudu on originaal paak(hetkel uuema oma ning oleks soov vahetada vanema oma vastu) siis on puudu ka karburaatorijuures olevad plekid . uus karvuraator on kah olemas õige-vahejupp vaja veel muretseda.
hetkeseisuga masin töötab puhtalt. läheb vändast naksti tööle.
Komplektsus imeilus aga kas on birkal ikka 1963?
Ümmargune karbuss ja vana õhupuhasti ning noid ümbritsevad plekid muutusid uute vastu millaski 1962 poolaastal.
Kui kindlasti 63 ja algsed tükid küljes, tuleb jälle tõdeda, et nõukogudemaal juhuslikult leitud tükkidest asju kokku pandi.
EDIT: ise olen värvipime silmnähtavalt ju teise ratta tükid küljes!!