Veel aastat 2 tagasi vedeles ühes kohas Järvamaal kaks sellist hüljatud isendit. Viimasel ajal on nad küll kadunud olnud...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Mul sõber oli paarikümne aasta eest sellise auto peal tööl ja kurtis et selle ülekanne olevat olnud nii aeglane, et üle 40 km/h sõita ei saanud, auto mürises kui kurat aga edasi ei läinud. Tema töötas Lasnamäel ja tahtis kodus Mustamäel lõunal käia. Kuna tol ajal võis linnas veel 60ga sõita, siis 40 oli tõsiselt aeglane. See oli ka ilmselt põhjus, miks ma ei mäleta et neid sõidukeid maanteel oleksin kohanud, ikka linnades ainult.
taunus2d Kirjutas:Äkki oskab keegi öelda selle auto marki ja kust seda leida võib! Selline üles taguda saax pulli masina!
Selliseid Multicar autosid seisab Tartus Raja tänaval asuva Hullumaja taga asuva maja hoovis 3 tk. Seal on palju igasugust tehnikat ja seadmeid, isegi akutõstuk ilutses seal. Täpsemalt koosseisu meelde ei jätnud.
Ise asub Otepääl ja siin peaks isegi üks sõitev selline olema. Multicar on jah selle nimi, peal peaks olema pisikene diiselmootor. Kasutati neid vanasti Otepää autoremonttehases. Veel eelmine aasta vedeles ühel vennal hoovis ka selline, oli poolenisti maasse vajunud, ei ole kursis kas ta enam ka seal on, aga kui endiselt on huvi, siis võib pilgu peale visata.
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2006, 18:42 PM ja muutjaks oli mrali.)
Jesper Kirjutas:Kas Multicar on ikka Eesti toode? Kas ta mitte mingi Ida-Saksa või Tsehhi või mingi muu sarnase maa päritoluga polnud?
Üldiselt on jah tegemist DDR-i masinaga
Ehk oleks siis teemale parem koht Veokate alamfoorum.
Ning DDR-i kõik autotootjad olid riikliku organisatsiooni/asutuse IFA (Industrieverwaltung Fahrzeugbau) käpa all, sellest tingitud ka tähistuste segadused...
Suure külmaga see asi käima kyll ei lähe, isa töötas kunagi sellise peal. Kuna autol oli peal väike diiselmootor siis suurt kütet ei võtnud ja sellel ajal oli diisel eriti odav, aga talvel käis see masin pidevalt 24/7 ja kui isegi suretasid välja siis öössel pidid auto alla lõkke tegema, kui tahtsid hommikul käima saada.
(Seda postitust muudeti viimati: 26-01-2008, 12:55 PM ja muutjaks oli Mister X.)
Omal ajal leidus vähemalt Pärnus, ilmselt ka mujal linnades, Mulitcar-liivapuistureid. Kuigi väikene kui imetegu, sobis ta väheste gabariitide tõttu hästi tänaval manööverdama. Nüüd pole mingisuguseid Multicare juba enam aastaid näinud... Üks furgoon vedeles ammu (vist kümmekond ja enam aastaid tagasi) Pärnumaal Liiva külas maja kõrval.