Postitused: 106
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
1
Selleks ei pea isegi fanaatik olema, et aru saada, et tegu on sõna otseses mõttes jaburusega jätta selliseid masinaid nõnda vedelema. Masendav...
Audi S4 2.2 1993
Audi 100 2.8Q V6 1991
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi S8 4.2 1998
Postitused: 245
Teemad: 51
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
Ega kogu maailma ka ei anna päästa
M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Postitused: 3,095
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
59
31-01-2008, 19:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2008, 19:03 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Kuulge tulge nüüd maa peale. Ka klassikalised superautod vajavad varuosi, tõenäoliselt on tegu romulaga. Näiteks sõitev De Tomaso Pantera maksab 600-800 tuhat krooni, Jaguar E-Type pool sellest, Porsched ei maksa üldse suurt midagi enam. Selliste hindadega autosid on Eesti tänavapilt paksult täis. Minge ja ostke kui nii kõvad fännid olete, mis te halate. Läbi roostetanud ja tõenäoliselt mehaaniliselt halvas seisus rappe üles ehitamine ei ole kohe kindlasti odavam.
Postitused: 106
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
1
valdo Kirjutas:Minu jaoks on nt varajane Tartu tehase toodang (vedelevana ja roostetavana) palju suurem väärtus - Ferrarisid-Porschesid leidub maailmas masslademetes, aga mõni TA varajane mudel on ka vrakina maailmas täiesti AINUS. Näiteks aadressil http://kodu.pri.ee/ta/?cat=24&action=baas&ID=547 jäädvustatu (vt vanatüübilist nina). Oleks tehnikaajaloole suur kaotus, kui see maapõhja mädaneks või vanarauda läheks.
Ei saa vastu vaielda, et neid Ferrarisid jne. leidub hulgil, aga ma arvan, et mingi aeg saab ka nende masinate n-ö hiigelaeg otsa ja siis tuleb selliseid sõidukeid samamoodi tikutulega taga otsida nagu seda TA mudelitki.
Kuid siiski too pildil olev on ikka midagi väga haruldast juba ja vaevalt, et mõni hetkel masslademetes olev masin tüki aja jooksul nii haruldaseks muutub
Audi S4 2.2 1993
Audi 100 2.8Q V6 1991
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi S8 4.2 1998
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
muuseas reeglina ei tõsta klassikaliste autode väärtust mitte nende vähene tootmisarv, vaid tehnilised lahendused, disain ning ajalugu, ma võin nimetada sadu autosid mis on hinnalisemad omasuguvendaest hoolimatta, et neid on toodetud tuhandeid aga vendi üksikuid.
Postitused: 106
Teemad: 5
Liitus: Jan 2008
Maine:
1
PlyVal64 Kirjutas:Mina vaatan selliseid aparaate aga hoopis teise pilguga. Originaalsus on tore asi ja tõesti, enamust neist ei ole majanduslikult mõttekas taastada. Aga vaat ajastutruuks ja stiilipuhtaks ralliautoks neid ehitada pole üldse raske.
Just sama mõtlesin ka mina kui neid pilte esmakordselt nägin.
Ja üldse, võibolla on mõni masin just omaniku enda jaoks ainulaadne ja ta hindab seda kõrgelt sõltumata sellest kui ainulaadne masin tegelikult on.
Aga ühest vastust ilmselt ei ole ja pigem sarnaneb see nokk kinni - saba lahti jutule, sest igaühel on oma arvamus.
Audi S4 2.2 1993
Audi 100 2.8Q V6 1991
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi S8 4.2 1998