Mälumäng
#81

k2sipidur Kirjutas:
Regardman Kirjutas:Kui palju pidi olema elanikearv, et linna oleks rajatud metroo ? Mis linn oli sellele arvule lähedal, ent ennem sai õilis sovieet otsa ?!
Arvuks pakun 1 000 000 inimest ja linnaks Riiat.
(Tallinnasse kavandati ka muidugi toda kiirtrammi, plaanides pidi ka see kesklinnas maa alt kulgema, nagu metroo. Pool miljonit elanikku, pool metrood)
Mina olen kuulud, et see inimeste arv pidi olema 750 000, et linna oleks rajatud metroo, aga ma vöin siin juures ka eksida.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#82

No proovin siis ka kuigi ühele esitatud küsimusele senini vastamatta.Teadaolevalt Tallinnas kasutusel trollid TR 9.Kaheukselistel gr 10 -130 isenditel erinewused.Millised need olid? Eelnewale lisaks metroo oli ette nahtud SSSR is vaid miljonilinnadele.Riia oli seal suht lähedal 78 aastal Riias käies oli hulk kesklinna üles kaevatud metroo ehituse tõttu.Ja Tallinnaski olid metroo ehitajad,nende kätetööd võib seni imetleda.Aga kas keegi teab kus?

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#83

Äkki olid erinevad värvid ning mõned ehitati kaksiktrollideks?
Teisele küsimusele ei oska vastata, ehk kusagil Lasnamäel.

[Pilt: evanescenceuc0wk5.jpg]
[Pilt: mychemicalromancenf7.gif]
[Pilt: userbarmikafan01vs9.jpg]
[Pilt: jamesb2hu4.gif]
Vasta
#84

Metrooehitajate rajatud on mitmed kanalisatsiooni-tunnelkollektorid Tallinnas Toungue
Aga seda, et Riias metrooga ka sõnadest-kavadest kaugemale jõuti...kahtlen! Vaevalt et projekteerimistki alustati...
Vasta
#85

Ma tean seda, et esimestel 10-20(?) olid originaalpeeglid väikesed nagu mopeedi küljest võetud ja mingisuguse väga ebakindla väljanäegmisega traadi otsas. Aga eelkõneleja loodab vast enamat.
Vasta
#86

oxygen Kirjutas:Ma tean seda, et esimestel 10-20(?) olid originaalpeeglid väikesed nagu mopeedi küljest võetud ja mingisuguse väga ebakindla väljanäegmisega traadi otsas. Aga eelkõneleja loodab vast enamat.
10-49 olid kitsaste tuulutusakendega, 10-... teistsuguste (kinnistema) liininumbrite-kastidega. Kindlasti on erinevusi veelgi, aga ma ei tea, milliseid PETSS silmas pidas Smile
Vasta
#87

Volli Kirjutas:Aga seda, et Riias metrooga ka sõnadest-kavadest kaugemale jõuti...kahtlen! Vaevalt et projekteerimistki alustati...
Sellest kirjutati omal ajal. Just selles kontekstis, et hirmkallis on ehituse konserveerimine. Ise mäletan aprillist 1993, et ooperiteatri ümbrus oli üles songitud ja vist just ehituse tõttu.
Vasta
#88

Vollil pea õigus ,Miiduranna sadamas mettrooehitajate tehtud ´veepuhastus seadmete tunnelid ja nafta ümber pumpamise asjad.Maa alla läks 7 korrust.Kõik maaalune sarnaneb metroojaamadega.Walgustus super ,laiad katusewõlvid..To.crazy!Kaksiktrollideks ehitati lõpuks kõik Tallinna 2 ukselised (kui välja arvata 92 kui õigesti mäletan).Aga erinevusi oli neil nii väljast kui seest.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#89

Osadel olid kabiinidel lõõtsuksed ja osadel siis sellised uksed nagu uksed ikka on. Selline erinevus tuli meelde. Kuigi ma ei teagi kas äkki olid kõik kaheukselised voldikustega ja kolmeukselised tulid tavalistega.
Vasta
#90

oxygen Kirjutas:Osadel olid kabiinidel lõõtsuksed ja osadel siis sellised uksed nagu uksed ikka on. Selline erinevus tuli meelde. Kuigi ma ei teagi kas äkki olid kõik kaheukselised voldikustega ja kolmeukselised tulid tavalistega.
Need kabiiniuksed ehitati kinnisteks siin Tallinnas ja seda ilmselt juhtidele soojemate talviste töötingimuste loomiseks Smile
Vasta
#91

Aga äkki olid need uksed kust inimesed sisse tulid osadel voldikuksed ja osadel tavalised?

[Pilt: evanescenceuc0wk5.jpg]
[Pilt: mychemicalromancenf7.gif]
[Pilt: userbarmikafan01vs9.jpg]
[Pilt: jamesb2hu4.gif]
Vasta
#92

No need olid kõikidel voldikud.
Vasta
#93

Juhikabiinide uksed olid minu teada tehasest tulles kõigil 9Tr-del sellised kahe poolega "karjaväravad", mis käisid pealt riiviga (ja sellise omapärase kolksuga) kinni.
Trolli enda uksed aga olid kõigil küll esimestest viimaste trollideni ühesugused...tagauksed laiemad, esi (ja keskmised) kitsamad.
Vasta
#94

Ei prendeeri teaduspreemale.Aga voltuksed juhikabiininidele tekkisid hiljem.Kitsad tuulutusaknad algasid 10 algawast trollist ja lõppesid minu teada 59.60 oli juba kindlalt suurte õhuaknaga..

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#95

PETSS Kirjutas:Ei prendeeri teaduspreemale.Aga voltuksed juhikabiininidele tekkisid hiljem.Kitsad tuulutusaknad algasid 10 algawast trollist ja lõppesid minu teada 59.60 oli juba kindlalt suurte õhuaknaga..
Kitsaste akende kohapealt sul mälu parem kui minul Smile
Kontrollisin, et trollid 40-59 (tehasenumbritega 2683-2702) olid ühest partiist, kuigi et nende käikuandmine venitati kahe aasta peale laiali, seega pidid neil olema ka ühtemoodi (kitsad) tuulutusaknad.
Vasta
#96

PETSS Kirjutas:Kaheukselistel gr 10 -130 isenditel erinewused.Millised need olid?
Lisaks juba eelpool mainitud erinevustele olid osadel esimesed suunatuled ka teisel kohal (külje peal). Samuti oli esimestel seeriatel rattakoopa servade küljes ilmselt dekoratiivsetel eesmärkidel suhteliselt laiad kaared.
Vasta
#97

Piltidelt võib näha veel, et see Ðkoda kiri on rännanud mingil hetkel vasakult põselt paremale.
Vasta
#98

Need kabiiniuksed ehitati kinnisteks siin Tallinnas ja seda ilmselt juhtidele soojemate talviste töötingimuste loomiseks Smile
[/quote]

tegelikult olid need 9tr-id jube soojad trollid,minu 170 pandi istmealune ahi pihta,kütsin kogu aeg salongi ja mäletan et Kopli rahvas ütles et samõi tjoplõi trolleibus na linji....tähendab isegi ilma lisaahjuta oli tuba soe....ja seal polnud mingit ust...
Vasta
#99

100 punkti Vollile!Edasi siis ,istmekattete värv Shkodadel,oli algset hall,punane sinine.Kolmeukselistel juba üleni punased istmed.Aga esimeste trollide 10-59 ja 60 edasi istmete kujus oli väga suur erinevus. Millles ?Suunatuledest ei räägigi

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Istmepõhjad paarisistmetel ühes tükis äkki.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne