10 -19 ,loodan ,et mälu ei peta .juhikabiinid kinni ehitatud (suure uksega kabiin)vaid aknasse tehtud see kühvel kus ühelt poolt raha (4 kopikat sisse ,toiselt poolt talong vastu),olemas Ja trollid olid erinevad,tollajal kõigil juhikabiini või esiotsa peal kiri istekohti 34 seisukohti 66.Esines ka väikseid erinevusi, 28,34 ja 55 oli minu teada kiri istekohti 32 seisukohti 70.Ei prendeeri.See waid minu nägemus asjast ,mis ei pruugi ühenduda teiste kaasfoorumlate arwamusega.
Volli Kirjutas:Need kabiiniuksed ehitati kinnisteks siin Tallinnas ja seda ilmselt juhtidele soojemate talviste töötingimuste loomiseks
10-19 olid juba uuena kinniste kabiinidega. Ülejäänutest ehitati kinni enamik, aga mitte kõik. Võit tuli eelkõige võimalusest jätta salong kütmata, kokkuhoid misugune. Ja nii olidki 80-ndatel aastatel ainsad soojad ühissõidukid lahtiste kabiinidega trollid. 62 troll oli eriline, sest sellel oli kabiin suletud lisaks uksele ka kumera pleksiklaasiga kogu esiosa ulatuses.
62 oli Aino ja Harry Jentsoni peretroll, eks nad tegid endale sooja kabiini vanade 10-19 eeskujul. Alles hiljem hakkas neid lõõtsana lahtikäiva uksega kinniseid kabiine tulema. 91 oli vist esimene, vähemalt tehti "Uue tehnika juurutamise" albumisse just 91 kabiinist pilt. Keda täpsemalt huvitab, küsige Tiit Laanjärve käest (praegu 432 peal).