Aasta alguses hakkas siis jant peale- mootor puterdas mis kole, vahest hakkas soojenedes ladusamalt käima, enamasti aga mitte. Ei saand aru täpselt, kust hädad algasid- karpast või elektrimaailmast, leidsin aga tüübi, kes tundus olevat sellist karbussi varemgi näinud ja alustasingi siis sealt. Karb sai puhastatud (oli mingit soga sees küll, muidu aga ok), aga eriti paremaks lugu ei läinud

Küünlajuhtmed olid silmagagi vaadata sitad, kole nägi välja ka kommutaator- lahti urgitsedes vaatas vastu mingi hallitusesarnane saast, see sai õhuga ära puhastatud/kuivatatud, jagaja kaane olin alla aasta tagasi ära vahetanud, aga jumal neid b-osi teab. Otsustasin ära käia diagnostiku juures, et täpsemalt teada saada, misuke lüli p..ses on (õigemini küll- äkki on midagi, mida ei pea vahetama

).
Soovitati Info-Auto diagnostikut, kes suudab/tahab näppida ka vanemaid kui 10-aasta vanuseid pille. Tüüp kruttis veits karpat (segu koostist jms), muu kohta oli kommentaar aga suht lohutu- küünlad on sitad (alla a. vanad, miski 5K sõitnud), juhtmed veel sitemad, õhufilter pask. Muu nagu kõlbas enam-vähem.
Nüüd on nad kõik siis vahetatud, ah- jagaja rootori võtsin ka, nii igaks petteks.

Allpool kulunud summad veel:
*karpa puhastamine- 160.-
*diagnoss (ametliku hinnakirja järgi, rsk)- 690.-
*õhufilter (kalleim kogu poes, õnneks sai nats alla)- 650.-
*rootor- 275.-
*küünlad- 130.-
*küünlajuhtmed- 1360.-
Ümmarguselt 3k siis, aga vahe on muidugi tuntav, meel rõõmus jälle

