(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2008, 01:57 AM ja muutjaks oli valdo.)
Tekitaksin uute ja moodsate Ikaruside arutelu vahele (vabandan bussihuviliste ees, aga 250-seeria kandilised masinad minu jaoks seda on) veidi ka nostalgiahõngu oma mõne küsimusega:
A. Kas tõesti pole Eestimaal enam ka vraki, kuuri ega soojakuna alles ühtki Ikarus-30?
B. Kas tõesti pole Eestimaal enam ka vraki, kuuri ega soojakuna alles ühtki Ikarus-60?
C. Kas tõesti pole Eestimaal enam ka vraki, kuuri ega soojakuna alles ühtki Ikarus-66 peale selle imporditud isendi, mis siin foorumis paar aastat tagasi laineid lõi?
55, 556, 180, 620 ja 630 jäänuseid/vrakke ma ei küsi, sest neid teavad kõik tõsiteaduslikud uunikumbussi-huvilised vast kindlasti...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Üks Ikarus-60 (eriotstarbeliseks ehitatud) vist oli kuskil Raplamaal, samas kus 620/630. Sellest siin piltegi olnud.
Aga 556/180 kohta siin küll midagi rohkemat räägitud pole, kui üks aastatetagune reidipilt 556 vraki taustal (asukoht teadmata, kuskil Raplamaal vist käidi otsimas).
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2008, 22:43 PM ja muutjaks oli PETSS.)
valdo Kirjutas:Tekitaksin uute ja moodsate Ikaruside arutelu vahele (vabandan bussihuviliste ees, aga 250-seeria kandilised masinad minu jaoks seda on) veidi ka nostalgiahõngu oma mõne küsimusega:
A. Kas tõesti pole Eestimaal enam ka vraki, kuuri ega soojakuna alles ühtki Ikarus-30?
B. Kas tõesti pole Eestimaal enam ka vraki, kuuri ega soojakuna alles ühtki Ikarus-60?
C. Kas tõesti pole Eestimaal enam ka vraki, kuuri ega soojakuna alles ühtki Ikarus-66 peale selle imporditud isendi, mis siin foorumis paar aastat tagasi laineid lõi?
55, 556, 180, 620 ja 630 jäänuseid/vrakke ma ei küsi, sest neid teavad kõik tõsiteaduslikud uunikumbussi-huvilised vast kindlasti...
Kas siinmail üldse IKARUS 30 oligi? 60 ,630 olemas.Wäidetavalt ka 620.Aga 556 ja 180.Kui selliseid leitaks annaks palju,et need (ükskõik millisena) nad rahva ette jõuaks.Ei taha kedagi solvata aga .See TAK i 260 küll kena aga minu jaoks jääwad alati mällu LUX sid ,66,620,556,180.See vaid Ikaruste kohta.Loodan mõistmisele!
Tallinna Autobussi Pargil öli 1950-ndatel aastatel Ungaris kohe tehniliseks abiks sisustatud Ikarus-30 , mis saabus TAP-i koos esimese Ikarus 66-ga. Kuupäevade ja pildimaterjali kohta omab infot 6631/6628. 70-date lõpul voi 80-date alul kui ehitati Tallinn - Rapla praegust maanteed oli Seli teeristi lähedases kruusakarjääris Ikarus-60, tundus mingi alajaama moodi seadmena, üleni heleroheline originaal nr (RF)73-15 küljes. TAP-ist oli ta antud Tallinna Teedeekspluatatsiooni Valitsusele. Väheusutav, et see buss kuskil Raplamaa metsades säilinud on.