Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
Ekipaaþ nr 78 tänab korraldajaid suurepärase elamuse eest Eesti mudastel teedel ! Loodetavasti kohtume ka järgmine aasta !
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Sõit oli üleootuste vägev (tiim 18). Ja täpselt nagu mainitud, et esimene osa on nagu asfalt ja teine alles õige tee, siis nii ta oli

. Proovin kah pilte lisada.
Kas keegi kah võistluse tulemusi teab, ei jõudnud ära oodata, sest jube väsimus tuli peale? Oleks tore, kui keegi need siia üless riputaks.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 249
Teemad: 29
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
Albumi vaatamiseks kliki pildil
kui leiad naftat, lõpeta puurimine ja alusta pumpamist
urmas.raidlo@gmail.com
SKYPE: volvoclub
Postitused: 1,501
Teemad: 217
Liitus: Jun 2004
Maine:
113
Suur tänu meeleoluka laupäeva eest.
Lisaks Priidu ja Ko suurepärasele tööle tahan eraldi tänada ekipaazi 55 käimalükkamise eest, kui tagasipööre lumehanges lõppes. Eriti suured vabandused aga ekipaazile 65 - Imre kiire reaktsioon ja meisterlik tegutsemine päästis 2 ralliekipaazi katkestamisest. Üks minu äkilisem pidurdamine lõppes sellega, et järgmisel hetkel jäi minust paremal lumevallis seisma Imre juhitud 2101.
Abivalmidust ja head tuju kohtas igal sammul. Jõudu autode puhastamisel porist ja soolast.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Tänud ka Eesti Histoorik Ralligaraaþi poolt, toreda vanatehnikaürituse eest.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 1,142
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
Minu pildid siis siin:
http://fotoalbum.ee/photos/unicman/sets/363433
Kommentaariks niipalju, et minu ralli algas moskvitði "elluäratamisega" põlluserval ja lõpeb moskvitði tagasi parkimisega samasse kohta! (viimase pildid tulevad seega järgmise nädala lõpus!)
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
nonii, rally läbi, mul pole lihsalt sõnu, kuigi osalesin juba 3-at korda, oli seekord täiesti enneolematu kogemus. Stardis läks kõik libedalt, eriti kihutada ei julend(volvo 343 pole just formel ka) ja siis hakkas pihta , sisuliselt oli kogurada (300+ km) vaheldusrikas ehk kruusatee kus oli rohkem auke kui teed vaheldus mudamülka teega, algul sõitsin tasa, kuna lõõkaukudest tuleb kolin ja mürin ähvardas hambad lõhkuda, mingi ajapärast avastasin, et 300-ne on konstrueeritud nii, et tema tehnikat ei suuda lõõkaugud lõhkuda ja algselt valitud sõidukiirus 35kmh hakkas tasapisi tõusma ja lõpuks võtsin juba lahtisekruusaga kurve 75kmh, viimasel etapil lahkus ka masinast summuti alates pükstest ja minu 343-s ärkas tõeline rallikas, niiet etapp sai sõidetud kurvilisel, üheauto laiusel, pimedal ja kurvilisel kruusateel hullumeelse kiirusega ja jubeda lärmiga, vot seda ma nimetan hullupanemiseks, päeva lõpuks oli auto kaetud ühtlase beezi sopaga ja ainus koht kus sai välja vaadata oli klaasipuhastite alune esiklaasi osa.Purunes ka kapotti kinnitus ja suuremosa ajast sai sõidetud lahtise kapotiga, lisaks ilmnes fakt, et 1,4l volvo 343 variaator võtab kütet 20l sajale, seega sai meil muidugi küte otsa, seda sai lähimast jaamast toomas käidud (see asus 20km kaugusel).
Täna hommikul sai siis kodupoole liikuma asutud ja loomulikult sai jälle küte otsa, hääletasin ennast Rummu vangla juurde (sealt kütet ei saanud), sealt edasi Vasalemma kust sai ühe taadi käest 3l kütet, tagasi autojuurde sõitsin liinibussiga (pilet 14.-), õnneks oli sellekas ajaks minu masin kaasvõistlejate poolt juba pukseeritud Rummu vangla värva ette ja sain ka ühe Hanomag bussi omanikult veel 10l lisaks, aga sellega seiklus ei lõppenud, lisaks otsustas paari km pärast politsei mind vilkuritega maha võtta (imelik kui ta poleks seda teinud, auto mis on üleni sitane ja puuduva summutiga), järgnes trahv 600.- (tagaistujatel turvavööd lahti)
Aga super tänud korraldajatele
Postitused: 2,523
Teemad: 54
Liitus: Jan 2008
Maine:
56
24-02-2008, 17:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2008, 17:43 PM ja muutjaks oli
DevilDeVille.)
Tänud korraldajatele vahva ürituse eest ekipaazhilt nummer 47. Kuigi söögipausi järgselt me enam legendi ei sõitnud (nu konkurentsist armetult väljalangenuna oli mõttekam klubikaaslastele servicemobiili mängida), sai hommikupoolses otsas va Hanomag-põrguline ikka korralikult proovile pandud ja tuleb tõdeda, et tehnika on tugev - täisgaasiga valimatult läbi aukude kihutatud/hüpatud ja ainus märgatav tagajärg oli rehvirõhu langus esiteljel. Küttekulu näitas 1,6 lirtsune Austini kone auväärselt 20 l/100 km. Lagunemisest sedapalju, et esimesed juhipoolsed piduriklotsid ütlesid töölepingu üles, mis ei tulnud üllatusena.
Volvo 343 ekipaazhile (ja ehk veel kellelegi) infoks - Padisel on tegelikult tankla olemas, avatud 24h ja puha
_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
off topic aga padise tankla on jah 24h, aga pühap. avatakse 16 00, käidud ja nähtud, rallijärgse päeva juurde kuulub ka tänu Eesti inimestele heatahtlikuse eest, kes ka Rummu vangla juures vanakooli lambakasukas hääletajaid peale võtavad
PS bussi juhil kes sõidab liini Tallinn-Vasalemma-Aseri-Rummu-Padise on olnud jänsetega jawa ja ka päris jawa(bussi lugejad fikseerige see fakt)
Postitused: 512
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
5
Küsiks, kuidas võistlejatel ajakontrolliga läks, nagu Priit juba stardis mainis, võis seal päris raskeks minna. Kuuldavasti oli ka sel aastal legendis väike vigur see. Millist elevust see küll tegi?
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
üks vigur oli tõesti, aga meie olime vist nende üksikute hulgas kes ennelõunase katse 100% ära sõitsid, kogemus näitab, et viguritega tuleb arvestada ja need annavad sõidule vürtsi