Postitused: 130
Teemad: 97
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Tänud kah ekipaaz nr 126 (cherokee) poolt. Üritus oli supper , korraldamisega oli vaeva nähtud tubliste .
Kilomeetreid kogunes Cherokeel 600 ja see kõik ilma remondita .
Hetkel rohkem ei jaksa kirjutada . Millalgi pikem lugulaul.
Andres
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Nagu ma tähele olen pannud, siis präegu avaltatud albumite peale on juba kolm köksuga masinat, Audi 80, Moskvich kombi Zaz 968M. Et mis, siis juhtus?
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Audi 80 ja moskvich põrkasid vist mingis pimedas kurvis kokku

, tagajärge sai ise näha. Zaz aga sõitis vastu puud (ei oska kommenteerida mille tõttu, aga kuna vist suure kiiruse, sest mööda ta uhas kõigist

) Lisaks oli vist kõksu saanud citroen.
Ennelõunase katse sai läbitud kah siitpoolt, peale õigele teele suundumist läks asi jälle joonde.
Ikkagi oleks huvitatud tulemustest
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 1,142
Teemad: 268
Liitus: Feb 2003
Maine:
9
24-02-2008, 20:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2008, 20:44 PM ja muutjaks oli
unicman.)
Eks asjaosalised teavad paremini kommenteerida, kuid minu meelest Zaz võttis liiga uljalt kurvi ja keeras grilli kummuli ning moskvits ja audi said kokku ristis, kus rallitajaid jagus mõlemale suunale. Ilmselt jällegi liiga uljas sõit ja libe tee!
Edit: Indrek1000 jõudis ette... Citroen 2CV sõitis vastu Anna Teed märki, kuna ristmikul oli kiilasjää. Moskvitsi jaoks oli Audi ilmumine jah suht ootamatu, Audi poolt oli nähtavus parem
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Postitused: 59
Teemad: 6
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Kodus, vasinud, rõõmsad. Ekipaaþ 12 Honda Goldwing. 30 kilomeetrit peale starti (kp2) avastasin, et vasak tahavaatepeegel on kadunud, veel mõnekümne kildi pärast tuli korvi porikal polt lahti ja see hakkas üles alla hüppama ning loksutas ka teise kinnituse lahti ja ühtäkki lohises see juhtmete otsas järgi. Väike teibituuning ja sai sõitu jätkata aga porikas käis vastu kummi ja sinna kulus sisse tohutu auk ja juhtmed kulusid ka pooleks. AKP-5 poole sõites nihkus korvi kinnitus mõõda toru 5 cm-i eemale ja juhitavus muutus pea olematuks. AKP-5es sai siis see uuesti suure kiviga paika aetud aga 15 kildi pärast oli jälle sama seis kuid siis sai kasutatud ühe külamehe keevitust ja toru ära fikseeritud ja sõit jätkus päris sujuvalt kuni kuulsin seljataga signaali ja lähemal uurimisel avastasin, et seljatagant on pagasi kohver udu tõmmanud ning SAABIMART korjas seda teepealt üles (IGALJUHUL MARDILE SUURED TÄNUD) ja ta siis trantsportis selle ilusti Roostale. Kusjuures kohvris olnud rummipudel jäi selle õhulennu ja kukkumise peale terveks. Kui läks pimedaks siis avastasin, et lamp mis mul spidot valgustas ei töödanud enam ja siis jagasime korvimehega taskulampi marsruudil legend-spidomeeter-legend mis oli suht tülikas. Aga siis oligi juba finið käes ja sai kergendatult hingata ja sopakihti tsikli peal ja enda riiete peal mõõta.Aga muidu oli igati lahe üritus. Tänud korraldajatele!!!
HONDA GL 1000-1976
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
Avariidega oli nii: Kombi Mosse mehel läks asi käest ja rammis Audi teelt, Zaz pani ise puuse nii, et grill liha mööda põldu laiali, Citroen 2CV võttis maha liiklusmärgi (anna teed vist) tulemuseks murtud tiib ja lamp loojas, tsikliga oli ka vist üks vahejuhtum, täpsemalt ei tea !
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Mõningad videoklipid minu poolt
http://toru.ee/videos/Edelareisija
Mis asi see kollane Muhuklubi tiimi auto oli? ZAZ 965?
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Juhtus jah nii mõndagi. Reede õhtul ostsin 30 liitrit paaki, hommikul tankisin paaki juurde ca 35-40 liitrit (kusjuures paak ei olnud veel täitsa täis) ja suundusin starti. Parkisin auto ära ja kukkusin suure hooga sündmusi uudistama kuniks üks tähelepanelik kodanik bensiinioja märkas. Seda tõesõna voolas sealt. Ajasin auto eemale kõrvaltänavasse ja helsitasin päästeametisse. Päästjad tulid ja puistasid tee seda mingit pulvrit täis mis bensiini sisse imas. Bensiininäidiku järgi voolas maha hinnanguliselt 20 liitrit bensiini. Kuna aga päästja juhutumisi oli mu hea sõbra onu siis oli ta lahkesti nõus meile 25 liitrise kanistri laenata ja otsustasime starti minna.
http://mark.planet.ee/Talveralli/pages/I...resize.htm
http://mark.planet.ee/Talveralli/pages/I...resize.htm
Suhteliselt esimene külavahetee ja uljas kannakas näitasid meile, et põllud olid ikka kuradi pehmed. Aitäh passatimeestele, et välja aitasite lükata.
No ja umbes 70 km enne lõunapeatust avastasin ma kurva ajaolu. Õigemini olin ma sest teadlik aga ei uskunud, et asi nii hulluks läheb:
http://mark.planet.ee/Talveralli/pages/I...resize.htm
Ratas vajus lääpa ja hakkas koopasse käima, püstak toetus vastu kapotti. Lonkasime mööda asfalti lõunale. Priit andis nõu kuidas autot remontida ja õhutas meid ikka lõpuni sõitma. Külamehed aitasid nõu ja tehnikaga (pikk toru ja vitsad). Loodan, et sul Priit meie pärast viina üle ei jäänud. Igaljuhul proovisime siis tõkiskingadega saavutada olukorda, et vedrustus ei toimiks ja koormus amordipüstakule väheneks. Kahjuks aga tõkisking, mis selle tõeliselt saavutas, lasi esimese 100 meetriga saba. See mis pildil aga eriti ei toiminud. Põhjusmõtteliselt kaine mõistus (kuigi pagaasnikus oli 2 kasti õlle ja meeled olid pidevalt sellel ja õhtusel kultuuriprogrommil) ütles, et lonkame mööda eestimaa siledat asfalti Tallinna tagasi. Nähtavasti tegime ka õigesti.
No aga sellegi poolest oli meil väga funfunfun, nagu võistlusjuhend käsib. Järgmine aasta vast jälle.
Mis Senatorist edasi saab võib peatselt lugejate autode alt leida, plaanid on kurjemast kurjemad.
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Postitused: 120
Teemad: 39
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
24-02-2008, 22:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2008, 22:23 PM ja muutjaks oli
Shander.)
Sai siis kah esimest korda rally läbitud ekipaaz nr. 82 kooseisus ja kogemused on igati positiivsed, tehnika pidas vastu ja kõik oli (Y).
Oskab keegi midagi rääkida nendest väikestest talveralli kleepsudest, et kas neid jäi veel üle ja äkki saaks kusagilt selle osta endale. Roostal algusepoole polnud vastavaid isikuid leida, olla sööma läinud ja kuna ööseks ei jäänud siis pääle paremate kiitmist sai kodu poole suund võetud ja ei õnnestunud sealt seda kleepsu hankida.
"You meet the nicest people in a Honda"
Postitused: 15
Teemad: 0
Liitus: Feb 2008
Maine:
1
Muljed talverallist naise pilgu läbi. Väga meeldiv oli „julgeid” meesterahvaid näha, kes oma teise poole kaasa olid võtnud. Tihti kiputakse ju käega lööma ja naist kaasa ei kutsutagi ja no tõesti pole midagi imestada kui 10 aasta pärast kaasad üksteisest lahku kasvavad. Meie ühisüritus oli nagu vettehüpe tundmatus kohas- stardis pisteti legend pihku ja minek. Mina ootasin, et legend on midagi kaardi taolist kuhu rada peale märgitud. Aga see mis oli oli veelgi parem. Tõliselt põnev päev koos toredate inimeste ja mudaste autodega. Korraldajatele suured tänud ja arvestades ürituse suurust ning omapära pole ette küll midagi heita. Ilm oli suurepärane, sihtkoht sobilik ja pealelõunane rada kulges suuremaltjaolt loodulikult väga kaunis kohas. Ja kõik mehed kes te oma naistest hoolite võtke nad järgmine kord kaasa, mõelge koos strateegia välja (riietus, grupiliikmed) ja uskuge, et nad on ülejärgmisel korral vabatahtlikult valmis teiega autot putitama, et sõitma minna.
Tiim Nr. 80 Mare Kalme Arma Ratsatalu (Kaardilugeja).
Kohtumiseni järgmisel aastal !!!
Postitused: 1,289
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Team 50 tänab ka korraldajaid vägeva Uunikumide Soparalli eest, köik läks enam-vähem nii nagu pidi seekord. Huvitaval kombel ei juhtunud autoga mingeid erilisi jamasid peale meeletu ölikulu, ning ka kaardilugemine tuli veits paremini välja kui tavaliselt.Väga rahul ühesönaga!
Suvesöidul näeme, raisk!
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 75
Teemad: 37
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
25-02-2008, 09:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2008, 21:12 PM ja muutjaks oli
haarald.)
Paar sõna ka ekipaaz nr. 11 (MZMA 407-59) poolt.
Kõigepealt tänud korraldajatele!!! Igatpidi mõnus ja vahva asi oli!
Meie sõit läks... ütleme et päris huvitavalt. Kuna meie auto sõitis viimati mingi 20-25 aastat tagasi ja nagu ikka sai masin viimasel õhtul valmis (enam-vähem). Kõik oli tore kuni mingi hetk hakkas autol jõud kaduma. Peale korduvaid katseid bensiin käsitsi üles pumbata avastasime, et filter oli totaalselt umbes. Peale filtri eemaldamist saime jällegi päris mitu head km-i sõita kui jälle jõud lõppes... ja seekord ka bensiin. 150 km ja 40 liitrit??? Arvasime, et ju mingit reguleeringud valesti ja suundusime külavahele bensiinijahile. Teises talus näkkaski (siinkohal tänud lahketele möödasõitjatele Nissan Navaraga) ja sõitsime edasi... umbes 5 km. Jälle peatus, bens otsas. Ja selguski tõsiasi, et paak oli nagu sõel. Seni kuni oli mingi vee segu paagipõhjas, ta enam-vähem pidas,aga kui paak tühjaks sai, jooksis kõik kütus kolinal välja. Aga õnneks saabus abi Zil "Maiu on piimaauto" näol, kes meid lahkesti sappa võttis ja lõunapeatusesse tiris.
Seal selgus, et lisaks paagile on ka pumbaga ühel pool ning sai ühe kohaliku mossefänni abiga leitud teine pump, mille me ka peale aretasime.
Jätkan mingi aja pärast....
Nii, lõpetame nüüd jutu ära. Sai pump paigaldatud, paagi asemele panime 10-liitrise plastkanku. Korraldajate seast saime sabast kinni Lembitul(kellele samuti suur tänu siinkohal), kellega sõitsime Ristile ja tõime 35 liitrit bensiini nii meile kui "Maiule". Auto tangitud, lootsime sõitu jätkata, aga looda sa. Käima auto läks, aga ei sõitnud... Kiire pilk kapoti alla-jälle bens otsas. Pumbates tuli küll üles, aga mootoriga ei löönud. Sai niimoodi sõidetud paar kilomeetrit, kui aitas.Pump uuesti maha ja sai kahest üks kokku lapitud. Kõlab lihtsalt, kuid ühe pumba poldi sissekeeramiseks läks tegelikkuses 20-25 minutit(väga jabur koht kollektori all vigastatud tikkpoldi jaoks).Kõik see jama kokku võttis aega nii palju, et raja läbimisest polnud enam juttugi ja sõitsime lihtsalt Roostale lõppu.
Hommikune tagasisõit oli ka huvitav. Oli nimelt jäänud kahe silma vahele selline pisiasi nagu tehniline ülevaatus, mistõttu suundusime tagasi vana Haapsalu maanteed mööda. Mingil põhjusel loobusid töötamat kojamehed ja vihmasajus sõites ei saanud eriti suurt kiirust arendada. Keilasse jõudes oli vihm lakanud, kontrollisime ka bensiini kogust kanistris-3 liitrit oli järgi. Arvasime, et Sakku veab ikka ära ja sõitsime veerandtunnise peatuse järel edasi. Keilast välja jõudes nägime tee ääres seismas - õigus, politseiautot! Õnneks oli neil tegemist mingi vastiku liiklusrikkujaga ja me otsustasime Mossega põhjagaasiga mööda tuhiseda(s.o. umbes 70 km/h). Politseiautost möödudes läksid meie vapral piloodil aga silmad äkisti suureks ja higipiisad ilmusid laubale ja ta piuksatas- bensiin on vist otsas.... Nii oligi. Peatuse ajal Keilas oli läbi pumba maapinnale lahkunud enamus kütusest. Seisime siis saja meetri kaugusel ja tankisime oma viimase 5 liitrit ja saime tagasi liikuma. Ja jõudsime ilma mingite viperusteta lõpp-punkti Sakku.
Oli tore vanatehnikaüritus!