Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
saalede vaatamine pole vist õlisurve mõõtmiseks lihtsam variant, nagu siin eelnevalt keegi mainis.
Kergem ehk mõõda õlisurve ära mehaanilise anduriga.Vene masinatel kasutasin hr motamehe isetehtut ja näitas ilusti, küll aga eitea millise otsaga on rõhu andur opelil.
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Koputasin aga kedagi polnud kodus
http://www.hot.ee/dworkin/Senator/P1000054.JPG
Häbi tunnistada aga olin julm ja imesin kellegi kodu tolmuimejasse.
Keskimst kapslit tõepoolest ühel veljel ei ole aga siiski ei pidanud ma erinevuse all seda silmas.
Genekaga selline naljakas lugu, et mõõtsin vooli tänapäevase elektroonilise testriga. Kruttisin selle testri "ratta" 20 voldi peale ja mõõtsin seisva aku voolu. Tulemuseks sain 15-17 volti. Laadimisega koos oli tulemus kuskil 19-20 volti. Alguses arvasin, et enda tester rikkis (hiljem ma muideks ta ära lõhkusingi mingi lühisega) aga siis tegin mõõtmist ka veel sõbra sarnase testriga ja tulemus sama. Kas midagi on väga tõsiselt pe***** või tuleb tegeleda testri mõõdetud ühikute mingite teisendamistega?
Vahetasin täna jälle halli ja kollase pistiku ära. Tulemus sama nagu eelmine kord, käivitub koheselt aga 1 pütt ei võta taha. Keerasin maha esimese küünla ja see praktiliselt tilkus. Milles viga võib olla?
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Postitused: 3,700
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
11-02-2008, 00:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2008, 00:31 AM ja muutjaks oli
13piisab.)
dworkin Kirjutas:Kruttisin selle testri "ratta" 20 voldi peale ja mõõtsin seisva aku voolu. Tulemuseks sain 15-17 volti. Laadimisega koos oli tulemus kuskil 19-20 volti. Alguses arvasin, et enda tester rikkis (hiljem ma muideks ta ära lõhkusingi mingi lühisega) aga siis tegin mõõtmist ka veel sõbra sarnase testriga ja tulemus sama. Kas midagi on väga tõsiselt pe***** või tuleb tegeleda testri mõõdetud ühikute mingite teisendamistega?
ei ole teisendada midagi - aga olenemata kahest "voltmeetrist" kahtlustaks esiti siiski nende viga, kuna 15..17V on raske akusse saada ning püsima ta sinna ei jää. Mõõda siis, kui aku on päevakese seisnud (või kalibreeri mõne teise aku pealt) - kui siis ok, asu pingeregulaatorit vahetama. Kõrgem pinge tapab akut ning ka tarbijaid.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 217
Teemad: 4
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Kas tester oli ikka DC peal. Või mõõtsid kogemata AC reziimis. Sellisel juhul näitabki rohkem.
Aia Racing
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Nii, täna sai Senator esimesed ristsed. Sõit Sakku ja tiirutamist ka Tallinnas. Maanteel sõitis ilusti, püsib teel, midagi ei värise pöörded kusagil 3500 peal, spidomeetril 100 ees. Linnas aga sooja mootoriga ikkagi tühikäik hakkas puterdama. Otseselt välja ei surnud aga töötas ebaühtlaselt. Peaks selle tühikäigu regulaatorklapi ära vahetama. Käisin ka Auseris (aitäh teile) laadimist mõõtmas. Laeb, aga vaevaliselt. Õnneks ikka üle ei lae. Rääkisisn ka targema kodanikuga kes teadis öelda, et järeltoodangu (firma oli vist HUGO) harjad ja tablettt on si** ku** ja pa**. Katsun siis Boschi originaali poest leida. Pidurdades auto natuke väriseb, aga pidurid toimivad. Akna peale ei pritsi vett, nähtavasti pump õhtal kuna paaki täites voolas lihtsalt esitulede pesurist kogu vesi jälle välja. Juhtus ka see et kui kangi sissepoole vajutasin (et pritsiks nohh) hakkas kangi juurest sinist suitsu tulema. Jama sellega. Üleüldiselt oli päev korda läinud ja enne talverallit kavatsen kõik nimetatud vead likvideerida.
Nende pistikutega toimisin nii, et selle halli pistiku jätsin külmkäivitus/tühikäigu regulaatorile ja 3 silindri pihusti pistikust tõin juhtmed ka esimesele pihustile. Toimib suurepäraselt, käivitub ilusti töötab ühtlaselt. Teadjamad mehed teatsid rääkida, et vanematel Senatoritel tuleb ajust kaks juhet pihustitele, 3 pihustit kummalegi juhtmele siis.
PS. Siinsetele lugejatele teadmiseks, et nähtavasti peale talverallit läheb see autoo müüki.
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Nonii, kuna amordipüstakuga läks nii nagu läks siis olen oma elu vähe ümber korraldanud. Kuna tal see paremapoole tiivaalune täiesti mäda siis tuleb ette võtta suurematsorti keevistustööd. Vahetamist vajab ka parempoolne tagumine koopaäär ja tagapõll. St siis, et kereremont täies ulatuses ja värviks ta üle ka. Idee hetkel kaldub tumepunase pärla poole ja kapotirandi laiune mattmust triip üle auto. Võlimuse korral püüdleks veel ka kroomitud tagastange poole.
Mootori koos kastiga vahetan ka välja. Tehnika tuleb sellelt autolt:
http://mark.planet.ee/Lauri/omega/
Tagasillaga peaks ka nähtavasti midagi ette võtma kuna 150 kw võib originaali ära lõhkuda. Omega peal toimib see 24 klapiline moto normaalselt. Esilagne plaan on ta sellises seisus ümber tõsta ja korralikult uue kere vahel tööle saada. Hiljem võib mõelda ka võimsuse tõstmisele.
Sisu on olemas ja selline:
http://www.album.ee/node/11533936/50080368
http://www.album.ee/node/11533940/50080368
http://www.album.ee/node/11533958/50080368
Kui Alo seda foorumit loeb, siis loodan, et ta ei pahanda, et tema pilte kasutan.
Lõpuks peaks välja tulema selline mõnus sleeper. Ja noh, eks ta hetkel ole selline pooltoores veel kuna kõik eelnimetatud plaanid olid mul mõeldud ühele Commodore c, 2 ukselisele sedaanile. Selle kerega on aga 10 korda rohkem tööd kui senatoriga. Hetkel tundub Senator ka mõnusam. See kõik tähendab, et lubatud müügimõtted on maha maetud. Kui keegi tunneb komplektse Commodore c vastu huvi (hetkel küll täiesti laiali lammutatud) siis võtke minuga ühendust.
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Postitused: 24
Teemad: 9
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
ei pahanda piltide pärast..peaasi et nad ikka asja ette läksid
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
Nii
minu autol on sedamoodu, et see voolik mis läheb bensiinirõhu reguleerimisklappi jaguneb veel omakorda ja voolik läheb vasakust nurgast salongi. Kuhu ta sealt läheb ei tea. Ja siis läheb seal teine voolik mis õigemini on metalltoru mööda tuuletunnelit alla käigukasti poole. Aga võibolla jookseb ka taha välja? Ei tea.
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
ehk siis, see mis alla läheb, see on käimakastile ja see mis salongo, see peaks olema ökonomaiseri oma
Blue 132KW
white 150KW
Postitused: 19
Teemad: 18
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
hmm, minu masinal hoopis nii, et kolmikust üks ots bensiini rõhuregulaatorisse ja teine jagaja vaakumregulaatorisse. tegu 30E ehk 132kw mootoriga. ja peaks originaal lahendus olema. aga võin ka eksida.
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
see vaakumi voolik mis alla kasti külge läheb on vaid kõige vanematel opelitel millel on 3 käiguline autom kast.seal on veel üks vaaumklapp kasti tagumises otsas.mida ta täpselt teeb seda ma ei tea,kuna ma ise vahetasin oma kaheukselise projektil pees kasti uuema tüübi vastu siis kadus ka vajadus sellise klapi järele.ju ta midagi seal kastis avab või sulgeb vastava vaakumi tekkimisel.välja näeb see klapp umbes sarnane nagu on bensiinirõhu klapp aga vahe vaid selles et kasti ökorpuse külge kinnitub poltidega.seega täpse vastuse jään võlgu.
kui ta olemas on ju siis ikka asja eest.uuematel umbes ala 1983a masinatel automaatkastil seda junni enam ei olnud.
Postitused: 1,291
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
See toru ja klapp seal kasti küljes, too regullib seal käiguvahetust vähe. Kui asi küljest ära vötta, siis peaks laskma köik käigud tühjaks enne kui pauguga järgmise kükkab. See vanade GM kastide standart jubin seal. Kast ise töenäoliselt th200, 3käiguline,leidub ka neljaseid.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Jan 2005
Maine:
0
olen ise ka tähenärija jah, aga see elleks, kellel selline asi on, see sai aru millest rääkisin.
Aga guvitav on see, et ma ei saa aru miks seda poolraami on vaja lõikuda, kui mina monzale 150kw peale panin, polnd küll sellega mingit jeblat, oli ka aint see stabikavardateema
Blue 132KW
white 150KW
Postitused: 398
Teemad: 41
Liitus: Aug 2003
Maine:
0
19-06-2008, 10:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2008, 10:42 AM ja muutjaks oli
dworkin.)
Siin kasvab eesti meeste sugu ja sammub vabadusele, siin kasvab priskelt eesti neiu ja sirgub eesti mehele!
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
uus paak on küll nii lust vaadata,unistustes võiks kogu auto sellistest kenadest asjadest kokku panna.
mis maksis,kust tellisid.vanakeste taastajatel on kindlasti huvi.