II Suur Aktsioon
#81

Ka GAZ-51A nn. vigurauto on leidnud endale hooldajadSmile

Sillu, Reymo1995 ja Fic - DU-50 (eksp. nr. 192) ja ET-1,5 (176)
Mesamees ja Sm. Poljakov - TA-943 (084)
Jossu, Mossepower&Sapakaklubi - ZAZ-968AB2 (149) ja ZAZ-968 (078)
PETSS, Väikevend ja 41Degree - Ikarus 620 (161)
Kelm, Inc1 ja Tractorist01(?) - SK-4 (201)
Peeter Juurik - ATT (182)
Raix - APP-66
Eno1 ja Zazmees - UAZ-469B (206)
Session - ZiS-150 (028)
Isandpauk ja Martinmannik - ZiL-130 kraana (064)
Von - GAZ-21 (031)
EdR - Ikarus 250 (183)(?)
Unicman - T-200 "Tuula" (147)
Aiv - GAZ-51A/AS-2UM (156)(?)
AsjaPulk - KAZ-608V "Kolhida" (116)
Mrali - GAZ-53A (hetkel veel ilma numbrita)
Vennad Suvisted Järva-Jaanist - SZD (112)
Sidorov - MAZ-53351 (190)
Sirje ja Mati Suviste - GAZ-51A vigurauto (048)

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#82

Täna tagasiteelt ühest meeldivast Kesk -Eesti väikekohast , mõttewahetus teemal II Suur Aksioon.Et ei nokitseks igaüks omaette vaid võtaks kamba peale käsile kaks sõidukit aastas.Siis ehk jõuaks rohkem ära teha.See hetkeline mõttesähvatus,mis ..... .Lauselõppu teawad enamasti kõik.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#83

PETSS Kirjutas:Täna tagasiteelt ühest meeldivast Kesk -Eesti väikekohast , mõttewahetus teemal II Suur Aksioon.Et ei nokitseks igaüks omaette vaid võtaks kamba peale käsile kaks sõidukit aastas.Siis ehk jõuaks rohkem ära teha.See hetkeline mõttesähvatus,mis ..... .Lauselõppu teawad enamasti kõik.
Koopereerumine teiste huvilistega on täiesti lubatav ja ka Ikarus 620 korrastamise olete ju kamba peale (koos Sinuga kaasfoorumlased Väikevend ja 41Degree) ette võtnud.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#84

Ei loobu mina sellest 620,ainult aega läheb kohutavalt.Võimalused on nagu nad on.Aeg ja raha (õigemini, tolle viimati nimetatu kogus) .

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#85

Ei, vot mul hoopis isevärki mõte tekkis. See kuulub juba sellest teemast 100% välja ja seda võiks hoopis elavast peast arutada. Seda võib näiteks ümarlaual teha.

Minu mõte on see (mul sisetunne ütleb, et osaliselt on PETSS minuga nõus, osaliselt jälle ei ole), et äkki hoopis kõigist Varjupaiga isenditest välja valida (eestseisuse poolt, rahvahääletus vms) näiteks 3 sõidukit. Minu kiire pilguheit nimekirjale andis omale sõbra valinute hulgaks ligikaudu 30 inimest, need võiks jaguneda (igaüks ise vaatab, mis temale istub) näiteks kümnesteks "rünnarühmadeks". Seejärel tuleks auväärt Muuseumipapaga kooskõlastada siis antud kolme isendi tulevane väljanägemine, tehtavad tööd ja muud vajalikud tingimused. Ning seejärel võiks rühm oma isendi juures tööle asuda. Minu kalkulatsioonide kohaselt oleks reaalne suvega kümne inimese tööjõu rakendamisel mõni keskpärases korras veokas või koguni omnibuss kui mitte sõitma, siis rahuldavasse korda kindlasti saada.

Minu isiklikku arvamist mööda oleks selline organiseeritud tegutsemine natuke tõhusam kui "igaüks oma liivakastis". Samuti pole väheoluline ka psühholoogiline pool: mingit suurt projekti tehes (kasvõi poolkorralik värvimine, liistude tagasikruvimine jne) on VÄGA palju sellist peaga vastu seina jooksmist. S.t inimestel endil on lihtsam mõelda õhtul, et "mina saagisin uued portelauad parajaks, samal ajal võtsid Ants, Paul ja Ott käigukasti maha, Pille nühkis juhiukselt roostet, päeva lõpuks saime kamba peale veel selle, selle ja selle tehtud." Muidu on nii, et puurisin liistu jaoks auke päev otsa, päike läits looja ja ongi kõik.

Samuti on valdav osa minu poolt nähtud ja eranditult kõik minuga põhjalikumalt suhelnud foorumlased minu arvates sellised, kes aitaks taastada ka mitte oma lemmikeksponaati, aga mingit muud neist. Ja võimalike lahkarvamuste lahendamisel jõuavad täiskasvanud inimesed ikka konstruktiivsele kokkuleppele (nii et keegi pärast ei mossita, et mina enam sinuga ei mängi).

Hakkan nüüd mõtlema, et postitus on tõesti natuke vales kohas vist, vabandust. Lihtsalt tuli mõte ja ei saanud vaiki olla.
Ja lööge või maha, aga minu meelest oleks selline kambaga hoogtööna tehtav taastamine/kõpitsemine efektiivsem.

Ja kuigi mulle Ikarus meeldib, oleks vähemalt mina nõus oma valge käekese külge panema nii teehöövlile, mõnele TA-le kui ka Mossele.
Vasta
#86

Aga Joonas, Sa sellele ka mõtled, et sel juhul jääksid paljud oma lemmikust ilma?!? Ma küll DU-50 korrastamisest ei loobuks näiteks. Mina igatahes usun, et ka praeguse skeemi järgi on võimalik edukalt tegutseda, kui kõik endale lemmiku väljavalinud tõesti südamega asja juures on.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#87

Sillu Kirjutas:Aga Joonas, Sa sellele ka mõtled, et sel juhul jääksid paljud oma lemmikust ilma?!? Ma küll DU-50 korrastamisest ei loobuks näiteks. Mina igatahes usun, et ka praeguse skeemi järgi on võimalik edukalt tegutseda, kui kõik endale lemmiku väljavalinud tõesti südamega asja juures on.
No vot see on selle minu plaani juures see negatiivne külg.
Ah, see oli ka rohkem nagu uitmõte. Eks elu näitab, mismoodi midagi välja kukub.

Võib-olla on siis asi minus, aga isiklikult ei ole mul küll ühte väga erilist lemmikut Varjupaigas. Või noh, on küll neid erilisi lemmikuid, pealt kahe ja poole saja on neid. OK, erinevatel põhjustel meeldib mulle TAKi 260 natuke rohkem kui teised, aga see ei ole määrav.

Kui enamus leiab, et minu mõttekäik oli vildakas, siis las ta jäädagi siia foorumisse ja eikuhugi kaugemale. Aga selles osas, ma arvan, on suurem osa foorumlasi vähemalt nõus, et erinevaid mõtteid ei tohiks siiski vaka alla suruda. Mõnest võib teine kord tolku tõusta.

Ma loodan, et ma suudan veel sõlmida rahu kõigi nendega, kelle ma oma eelmise hiigelpika postitusega välja vihastasin Smile

EDIT: minu plaanis siiski ei ole rangelt keelatud ka teiste isendite korrastamine! Lihtsalt põhirõhk langeks "väljavalitutele". See aasta ühed, järgmine teised... Vabandust, kui ekslik mulje jäi. Aga konstruktiivse arutelu käigus sünnib loodetavasti parim lahendus!
Vasta
#88

Joonase 85 postitusega siin teemas peaaegu nõus.Aga üheskoos oleks tõesti kergem asju ette võtta.Paljud ju kõiki töid ei oskagi teha.Näituseks ühel korral aitame oma teamiga ja abilisi kindlasti teisigi Sillul oma DU-50 töökorda seada,järgmine kord ENO 1 ja Kasparil UAZ kohendada.Teinekord aga tullakse meile kambakesi appi aga 620 kordaseadmisel.See ei tähenda ju oma lemmikutest loobumist!!!

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#89

Ei Joonas, välja Sa küll kedagi oma postitusega ei vihastanud.Smile Hoopis minule tundub praegu uuesti üle lugedes enda postitus 86 üsna järsk ja otsekohene. Loodan väga, et Sinagi sellest midagi isiklikku välja ei lugenud.Wink

Hästi, püüan oma mõtteid siis paremini sõnastada. Minul on ka Varjupaigas rohkem kui üks lemmik -- peale teerulli veel teehöövel, K-700, 3 kombaini jne.jne.jne. Olen leppinud sellega, et kõikide nende korrastamiseni sellel aastal ilmselt ei jõua. Loomulikult ei tähenda see üldsegi seda, et ma võimaluse korral ka teiste eksponaatide kohendamisel oma abistavat kätt ulatada ei võiks. Jõudumööda olen seda ka siiani teinud.

Olen ka selles osas nõus, et kambaksesi läheb töö jõudsamalt ja on ka muidu "lõbusam", aga kas nüüd just terve suve jooksul ainult 2-3-le isendile keskenduda, nagu vähemalt mina Joonase postitusest välja lugesin... On ju augustikuu lõpul plaanis ka tänavuse Suure Aktsiooni "lõpuparaad" ja mida pikemaks korrastatud eripäraste isendite rivi saame, seda uhkem ja atraktiivsem juSmile

Kui nüüd just niimoodi, nagu PETSS postituses 88 kirjutab, et keegi oma (selle aktsiooni välja valitud) lemmikust loobuma ei pea, siis on loomulikult teine lugu ja vähemalt osaliselt võiks selle järgi toimida küll. Kindlasti kulub mõnegi isendi juures väike "välisabi" ära.Wink

Ühesõnaga, las olla igalühel oma "põhiprojekt", aga see ei välista soovi ja võimaluse korral ka teiste isendite korrastamise juures kaasalöömist.Smile

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#90

Tür.......isalu pank. Ma kirjutasin juba jutu valmis ja kui vajutasin nupule "Postita", tuli jälle meeldiv teade, et server on umbes.

Mõtteks oli see, et minu arvates on kõige olulisem praeguse korralduse juures: jõud peaks eelkõige oma projektist üle käima, alles siis on mõtet minna teisi aitama. Mis ei välista loomulikult seda, et lepitakse kokku, et täna teeme meie lemmikut, homme teie oma. Nagu üheskoos tõdetud: hulgakesi ikka lihtsam.

Ühesõnaga, teeme see aasta nii, järgmine aasta võib teist moodi teha, ülejärgmine hoopis kaheksandat või kümnendat moodi ning lõpuks jälle esimest moodi. Las see aasta jääda nii, sügisel saab siis tibusid loendada ja loodetavasati palju sõidukeid rongkäigus nähaSmile
Vasta
#91

Raskusi ei karda pioneer.Oli wist kunagi sääne laul.Ja raskused just selleks ,et neid ületada.Ja läbi ussi----i saab ka too 620 kaubandusliku olemise.Juhtub see aasta või kahe pärast aga see saab olema.Eile kandilise laua taga ümarlaua temat arendades selline mõte.Teadupärast nüüdseks 1036 kettaga.Kui oleks huvilisi võiks tolle bussiga ju sõidu JJ 19.04 . ära teha.Buss tuleb 100% õhtuks tagasi Tallinna.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#92

PETSS Kirjutas:Raskusi ei karda pioneer.Oli wist kunagi sääne laul.Ja raskused just selleks ,et neid ületada.Ja läbi ussi----i saab ka too 620 kaubandusliku olemise.Juhtub see aasta või kahe pärast aga see saab olema.Eile kandilise laua taga ümarlaua temat arendades selline mõte.Teadupärast nüüdseks 1036 kettaga.Kui oleks huvilisi võiks tolle bussiga ju sõidu JJ 19.04 . ära teha.Buss tuleb 100% õhtuks tagasi Tallinna.
Mitte bussi- ja TAKihuvilisele: 1036 siis see buss.
Vasta
#93

Aga PETSS uurib hinna ja saamisvõimalused välja ning mina ostaks edasi-tagasi pileti kasvõi eelmüügist välja.

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#94

Me AsjaPulgaga võtaks ka K-700 väljanägemise uuendamise oma hoole alla. (No ta ei jätnud enne, kui ma viimaks nõusse jäin, ehkki püüdsin küll vastu vaielda, et mul 2 isendit niigi juba jne.Rolleyes.) Puhttehniliselt peaks olema täiesti võimalik K-700ga ka paraadile tulla.

Annan endale aru, et 3 hoolealust on kõige viimane piir ja seegi on võimalik ainult koos selliste hakkajate abilistega, nagu kaasfoorumlased AsjaPulk, Reymo1995 ja Fic, üksinda mitte kuidagi.Wink Loodame, et saame hakkama.

Sillu, Reymo1995 ja Fic - DU-50 (eksp. nr. 192) ja ET-1,5 (176)
Mesamees ja Sm. Poljakov - TA-943 (084)
Jossu, Mossepower&Sapakaklubi - ZAZ-968AB2 (149) ja ZAZ-968 (078)
PETSS, Väikevend ja 41Degree - Ikarus 620 (161)
Kelm, Inc1 ja Tractorist01(?) - SK-4 (201)
Peeter Juurik - ATT (182)
Raix - APP-66
Eno1 ja Zazmees - UAZ-469B (206)
Session - ZiS-150 (028)
Isandpauk ja Martinmannik - ZiL-130 kraana (064)
Von - GAZ-21 (031)
EdR - Ikarus 250 (183)(?)
Unicman - T-200 "Tuula" (147)
Aiv - GAZ-51A/AS-2UM (156)(?)
AsjaPulk - KAZ-608V "Kolhida" (116)
Mrali - GAZ-53A (hetkel veel ilma numbrita)
Vennad Suvisted Järva-Jaanist - SZD (112)
Sidorov - MAZ-53351 (190)
Sirje ja Mati Suviste - GAZ-51A vigurauto (048)
Sillu ja AsjaPulk - K-700 "Kirovets" (214)

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#95

Tere. Mul on ka huvi üritusest osa võtta, kuid kuna endal puuduvad vajalikud teadmised, siis omapea mõnda projekti ette võtta eriti ei tahaks. Siit ka küsimus, et kas keegi tahab/on nõus võtma äbikäsi juurde ühe noore(17 olen) motohuvilise näol?

Tallinnlane Meelis

Meelis
Vasta
#96

Kahju küll aga 1036 pole võimeline nii pikka teekonda ette võtma.Pole just tore kui buss poolel teel ära kooleb.Halb nii bussijuhil kui sõitjatel+ veel tehnoabi järgi tulek keset Eestit.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#97

Ma olen kindel, et ühtegi abikäepaari ära ei saadeta. Mõtle natuke, mis Sind rohkem huvitab, kas sõiduautod, veokad, bussid või tsiklid või hoopis ajaleheputka ja siis katsu rääkida mingi praeguse projekti liikmega. Ma võin 99,9% kindel olla, et pikalt Sind ei saadeta Smile
Mõne praeguse projekti liikmega siis selle pärast, et ehk on esimeseks asjaks ja selles vanuses omaette liikuri võtmine käib ehk üle jõu Wink
Vasta
#98

Sapikaklubi on varjupaigas 10-11 MaiSmile
Esialgsetel plaanidel teeme korda punase 968a.



Vasta
#99

PETSS Kirjutas:Kahju küll aga 1036 pole võimeline nii pikka teekonda ette võtma.

Ma ei saa aru. See buss peaks (?) olema ju põhjalikult TAKis restaureeritud/korrastatud? Väidetavalt olevat tema ehitamise jaoks alles hoitud / kõrvale pandud viimati sõidus olnud Ikaaride parimad agregaadid, mis olla samuti ehitamisel korralikult osandatud, diagnoositud ning uuesti korralikult spetsialistide poolt ja kullipilgu all kokku pandud, nagu ühele restaureerimisele kohane. Või ei ole nii?

Miski 200 km peaks igale vähegi korrastatud kaasaja sõidukile olema ju naljaasi läbida. Võrdluseks - isegi nõukaajal hädapäraste agregaatide ja vahenditega restaureeritud 1937.a. Opel Blitz sõitis Virumaalt Tallinna üritusele omil ratastel ilma suuremate probleemideta 2007 suvel! Ikarus peaks selle vanakesega võrreldes olema ju päris kõbusakene?

Ja lõpuks - kui juhtub tõesti Suur Jama, siis ma loodan, et JJ eestvedajad ei ütle ära ka vanakese-Ikaari slepis vedamisest... Wink

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

valdo Kirjutas:
PETSS Kirjutas:Kahju küll aga 1036 pole võimeline nii pikka teekonda ette võtma.

Ma ei saa aru. See buss peaks (?) olema ju põhjalikult TAKis restaureeritud/korrastatud? Väidetavalt olevat tema ehitamise jaoks alles hoitud / kõrvale pandud viimati sõidus olnud Ikaaride parimad agregaadid, mis olla samuti ehitamisel korralikult osandatud, diagnoositud ning uuesti korralikult spetsialistide poolt ja kullipilgu all kokku pandud, nagu ühele restaureerimisele kohane. Või ei ole nii?

Miski 200 km peaks igale vähegi korrastatud kaasaja sõidukile olema ju naljaasi läbida. Võrdluseks - isegi nõukaajal hädapäraste agregaatide ja vahenditega restaureeritud 1937.a. Opel Blitz sõitis Virumaalt Tallinna üritusele omil ratastel ilma suuremate probleemideta 2007 suvel! Ikarus peaks selle vanakesega võrreldes olema ju päris kõbusakene?

Ja lõpuks - kui juhtub tõesti Suur Jama, siis ma loodan, et JJ eestvedajad ei ütle ära ka vanakese-Ikaari slepis vedamisest... Wink
Sellel bussil ilmnes vigu juba juubeli aegu ja siis räägiti, et saab korda tehtud. Niipalju siis korda tegemisest, öelda alati kergem kui teha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne