Üks 70-ndate prototüüp, mille saamisloo võiks kirja panna järgmiselt:
Üks autofirma kavatses luua uue mudeli teisele firmale, millele ta oli ka varem autosid konstrueerinud. Peeti ka plaane lasta see auto tootmisse oma nime all, mis paneb küll imestama, arvestades selle firma eelnevat ja hilisemat mudelivalikut. Kerekujundus telliti ühelt tuntud disainerilt. Ei saand asja ei ühest ega teisest plaanist, kuid disaineril õnnestus kujundus maha müüa hoopis komandale firmale. Vastuseks ootaks siis vähemalt ühte neist kahest esimesest firmast.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
r.i.h.o., õnnitlen, vastus on õige. Tegu siis prototüübiga FW11, mille Reliant valmistas türklaste Anadoli tarbeks aastal 1977. Ka eelmised Anadolid konstrueeris Reliant. Disain telliti Bertone peadisainerilt Marcello Gandinilt. Peeti plaani FW11 toota ka Relianti nime all, mis tundub küll veidravõitu mõte, sest senised Reliantid olid kas kolmerattalised pisiautod või siis sportlikud kupeed ja keskklassi luukpära väikeseerias tootmine Inglismaal polnuks majandulikult kuigi mõttekas. Ei saanud asja ei ühest ega teisest plaanist, kuid Gandinil õnnestus disain sokutada Citroenile ja aastal 1982 nägigi ilmavalgust Citroen BX. Tehniliselt on autod täiesti erinevad: kui FW11 on tüüpiline Reliant plastkere, Fordi mootori ja tagaveoga, siis BX on tüüpiline Citroen: teraskere, esivedu ja hüdropneumaatiline vedrustus.
Neljast ehitatud FW11-st on säilinud kaks, üks Inglismaal ja teine (seesama sinine) Türgis. Ja igati sobilikult kannab Inglismaa eksemplar firmamärgina Reliant Scimitari mõõka, Türgi oma aga Anadoli kitse.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Uus pilt läheb samasse ooperisse. Aga mis Anadoli puutub, siis kirusid nad vist selle auto tootmisest loobumist väga pikka aega, sest citroenina osutus see mudel üliedukaks ja pälvis lausa aasta-auto tiitli.
r.i.h.o Kirjutas:Aga mis Anadoli puutub, siis kirusid nad vist selle auto tootmisest loobumist väga pikka aega, sest citroenina osutus see mudel üliedukaks ja pälvis lausa aasta-auto tiitli.
Muidugi idioote ei külvata ega künta ainult eestis siis kohalik jobu küsib kus neid ka näha saab kui meil ei saa siis kus saab milliste naabrite juures
splint Kirjutas:Muidugi idioote ei külvata ega künta ainult eestis siis kohalik jobu küsib kus neid ka näha saab kui meil ei saa siis kus saab milliste naabrite juures
Ennevanasti oli selline kõnekäänd, et endast räägitakse vaiksemalt ....
r.i.h.o Kirjutas:UAZ on küll pool vastusest aga mitte see pool mida ma kuulda tahaks.
Vihjeks: selle auto müügiks eestis, on teoreetiline eeldus olemas.
Baijah on jah see mis pildil. Ja kes ei tea siis Baijah on Saksamaal kokku pandud UAZ mis vastav vajalikele EURO nõuetele ,et seda EUs müüa. Nii, et seda peaks saama siis ka eestis arvele võtta.
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2008, 20:25 PM ja muutjaks oli vdp.)
mrali Kirjutas:Seekord piisab ühest sabaotsa võttest.
Sarjast "Uskumatult koledaid autosid": Volvo 263 prototüüp. 200-seeria tagatulede järgi oli seda lihtne ära tunda
r.i.h.o Kirjutas:Aga mis Anadoli puutub, siis kirusid nad vist selle auto tootmisest loobumist väga pikka aega, sest citroenina osutus see mudel üliedukaks ja pälvis lausa aasta-auto tiitli.
Millise aasta auto tiitili? Euroopa oma küll mitte, selle on saanud sidrunitest GS, CX ja XM.