(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2008, 23:50 PM ja muutjaks oli PETSS.)
Jesper Kirjutas:Miks nad lumekette ei kasuta? Võrreldes kogu rekka hinnaga peaks olema suht tühise hinnaga asjandused.
Siinmail ei waadata just nende kasutamisse tänawaliikluses hea pilguga.Soomeski LKW l naastrehvid lubatud waid edesillal.Ketid kohustuslikud Rootsis ,Norras aga sedagi vaid mägedes.Kusjuures Panid panewad ka seal ilma ringi. Kõige eest makstud.Läbi häda küll.Lõpuks peab ikkagi raha välja käima traktorile ,mis mäkke wälja tirib.
Jesper Kirjutas:No minul üldjuhul on linnas autoga sõites vaja kuhugi jõuda, enamasti ka vähema ajaga kui 8-12 tundi, seega ei "arvesta" jah mingite tegelastega, kes ei suuda paarisentimeetrise lumega kohapealt minema saada. Mõistuse piires võib ju kaasliiklejatele vastu tulla, aga väike lumi ja jää ei ole Eestis mingi selline asi millega elu seisma peaks jääma.
Bussidel ma pole kohaltvõtu probleeme väga märganud, üldise olukorra tautal üsna normaalselt sõitsid, välja arvatud minu poolt ülalpool kirjeldatud juhtum.
Kui kogu aeg ette trügida siis jah võtab nendel tegelaste aega 8 tundi. Ja nene pärast kes ei arvesta istud ise ka teinekord ummikus rivi lõpus.
Ei meeldi kui autodest visatakse kõik saast maanteede äärde.Täna säärast juhust pealt nähtud.Eessõitwa auto akendest lendasid välja tühi joogitaara ja kilekotid.Koputamine ei istu mitte kohe aga mulle käis asi nii pinda ,et helistasin 110 .Loodan ,et need jobud siiski kätte saadi.
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2008, 21:49 PM ja muutjaks oli 41Degree.)
PETSS Kirjutas:Ei meeldi kui autodest visatakse kõik saast maanteede äärde.Täna säärast juhust pealt nähtud.Eessõitwa auto akendest lendasid välja tühi joogitaara ja kilekotid.Koputamine ei istu mitte kohe aga mulle käis asi nii pinda ,et helistasin 110 .Loodan ,et need jobud siiski kätte saadi.
Ütlen ausalt, ja ma ei tea, mis minust nüüd arvama hakatakse, aga minu meelest ei ole sellise asja nimi "koputamine", vaid see on normaalne kodanikuühiskonna toimimine (loodetavasti "teine pool" ka tegutses vastavalt). Samamoodi ju ei ole koputamine see, kui helistad 110, kui näed mingit juua täis tegelast ronimas autorooli, tead, kus on varastatud kraami või tuttavat ära tundes ütled ametnikele, kes vanatädil käekoti ära tõmbas. Või olen mina sellise väärastunud mõtteviisiga, et õiglus võiks kuskil vähemalt valitseda...
Paides Maksimarketi juures paistis silma järjekordne parkimisgeenius oma punase Hummer H2ga (kahjuks polnud sellise hoolimatuse jäädvustamiseks kaamerat). Vennike parkis oma "pikenduse" parklasse sissesõiduteele parkimiskohtadel seisvate sõidukite kõrvale,sulgedes ühe sõidusuuna ja muutes niigi närvilise nädalavahetuse liiklemise veel närvilisemaks ja näidates sellega üles erilist hoolimatust kaasliiklejate suhtes. Kas oli egol siis nii suur vajadus silma paista oma ... ,et pidi selleks sellise tee valima!?
(Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2008, 12:50 PM ja muutjaks oli oxygen.)
Võibolla siin on juba selline asi ära mainitud, aga kordamine on tarkuse ema. Ei meeldinud tänane juhtum Tallinnas Tartu maanteel, kus vasakpööret ootavale bussile hakkas üks eesõigusega autojuht viisakalt teed andma. Tema taga olnud tegelinski aga kukkus aktiivselt signaalitama ja vist isegi tuledega vilgutama. Mitte mingeid äkkpidurdusi ei olnud keegi sunnitud tegema ja liiklusohtlikke olukordi ei tekkinud. Lihtsalt jube kiire paistis mõnel olevat.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2008, 15:14 PM ja muutjaks oli Potsataja103.)
Parkivaid autosid on kergem tabada kui sõitvaid, seega järgmised pildid:
1: Pärnus Haapsalu mnt. oli järjekordne mõttehiiglane end bussipeatusesse parkinud, kuigi enne ja pärast oleks ruumi küll olnud:
2: Rekka Pärnu Kaubamajaka platsil. Ega ta just väga jalgu ei jäänud, aga kuna olin just lõpetanud lapsega jutu sebra kasutamisest, ei saanud pildistamata jätta.
Mind ärritab juba mitmendat päeva Postimehe internetiveergudel toimuv jama seoses Kaarli pst ja Estonia pst liikluskorralduse muutusega. Probleemiks ei näi olevat niivõrd liikluskorralduse muutmine, kui see, et uuele ühistranspordireale on seniste A tähtede asmele kirjutatud BUS. Liiklejad ei saa väidetavalt aru mida see tähendab ja ei aksepteeri BUS tähistusega sõidurida ühissõidukireana olenemata sellest, et seal on üleval ka vastav liiklusmärk. Võibolla ongi siia see koer maetud, miks liikluskultuur aia taga on. Mitte keegi ei oska vaadata märki, mis kõrgel posti otsas ja otsivad asfaldi peale joonistatud kujundeid. Aga kuna teekattemärgistus on mitmel pool väga ähmane või puudub hoopis, siis hakatakse lollusi tegema. Ehk peaks linnaisad mõtlema märkide asfaldile joonistamisele?
Siin siis ka vastavat "probleemi" kajastavad artiklid kronoloogilises järjekorras. http://www.postimees.ee/010508/esileht/s...-segadusse http://www.postimees.ee/020508/esileht/s...kluse-segi http://www.postimees.ee/020508/esileht/s...-kohta-aru http://www.postimees.ee/020508/esileht/s...-segadusse http://www.postimees.ee/020508/esileht/s...aduslikuks
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2008, 20:59 PM ja muutjaks oli PETSS.)
Esititeks asfaldil kiri STOPP.Miks peaks bussirajal olema BUS.Eesti keeles ikkagi buss.Wõi kuidas?Ja jõmmidele absoluutselt sawi ,mis sinna teele kirjutatud on.A või BUS.Sinna võib ka kurat teab mida kirjutada,näiteks PETSS on loll.Sõidetakse ikse oma sõitu täpselt nii nagu hetkel heaks arwatakse.Kurb küll aga nii see parku on.Enne ei juhtu midagi kui seni olematu liiklusjärelvalve õigetes kohtades õiglaselt toimima hakkaks.
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2008, 22:17 PM ja muutjaks oli Edel.)
Minul näiteks täiesti ükskõik mis sinna asfaldile kirjutatud on. BUS on buss ja A on ka buss. Arusaadav ju! Ja need,kes oma sõidustiiliga kuidagi tokkide vahele "ära ei mahu" ei oska lihtsalt sõita...
See tänane hiigel stau Tallinnas ka paraku juhtide enda süü.Tuleb välja ,et ei osata(kardetakse) ka sõita märjal teel.Lisaks veel totaalselt ristmikke kinnisõitmised.Ei saa tõesti aru. Näha ju ,et ei jõua rohelisega üle aga ikka sõidetakse ristmikule välja ja siis ka toine suund kinni. Ja oi kudas siis need ristmikul ettejääjad end päästa püüdsid ,üks ühele poole ,toine teisele poole keerates püüdsid teed vabastada. Segadust tuli vaid juurde.Sadamast sai täna Tondile pea tund sõidetud.
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2008, 18:34 PM ja muutjaks oli Edel.)
http://www.postimees.ee/220608/esileht/krimi/338085.php Kust küll tulevad sellised?!
Sõitis pool Eestit läbi ja alles siis saadi kätte. Sellest artikklist on ühtlasi näha ka Eesti politsei võimetust tagaaetava kättesaamisel.
mighty tonka Kirjutas:Tuleb öisel ajal BUS tähisele üks S juurde joonistada . Minumeelest võiks ka pigem BUSS olla kirjutatud, välismaalane saaks niikuinii aru.
Kui mõni STOP märk ette jääb korrigeeri see ka ära, üks P-täht ju puudu. Või eestinda "SEIS" uks vmidagi
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
(Seda postitust muudeti viimati: 23-06-2008, 18:40 PM ja muutjaks oli Sillu.)
Mõni nädal tagasi, Hiiumaalt tulles, oli kusagil enne Kilingi-Nõmmet teeremonditööde tõttu liiklus reguleeritud ajutiste fooridega. Üks rekkajuht aga miskipärast otsustas, et tema jaoks foori punane tuli ei kehti, sõitis ees rohelist tuld ootavatest sõidukitest mööda ja pressis ennast põhimõtteliselt "tugevama eesõigusega" reguleeritaval teeosal vastutulevatest sõidukitest mööda, sundides viimaseid viimase võimaluseni kõrvale tõmbuma. Mitte ei saa aru, kuidas selline liiklushuligaan (tegelikult potentsiaalne liiklusmõrtsukas) on rekkarooli välja jõudnud...
Sillu Kirjutas:Mõni nädal tagasi, Hiiumaalt tulles, oli kusagil enne Kilingi-Nõmmet teeremonditööde tõttu liiklus reguleeritud ajutiste fooridega. Üks rekkajuht aga miskipärast otsustas, et tema jaoks foori punane tuli ei kehti, sõitis ees rohelist tuld ootavatest sõidukitest mööda ja pressis ennast põhimõtteliselt "tugevama eesõigusega" reguleeritaval teeosal vastutulevatest sõidukitest mööda, sundides viimaseid viimase võimaluseni kõrvale tõmbuma. Mitte ei saa aru, kuidas selline liiklushuligaan (tegelikult potentsiaalne liiklusmõrtsukas) on rekkarooli välja jõudnud...
Lätis suht tüüpiline tegevus Kogetud sel suvel Riia-Moskva maanteel Krustpilsist Rezekne poole (soovitan seda remonditavat lõiku vältida).
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
PETSS Kirjutas:.Sõidetakse ikse oma sõitu täpselt nii nagu hetkel heaks arwatakse.
V6i nii kuidas osatakse..
Ega k6ik pole oma autokoolituse/kogemuse saanud Tallinnas...
Näiteks mina sain rakvere ja seal liiklus märksa lihtsam kui tln. aga teooria v6ib ju hea olla , aga kui seda ikka kuskil suures linnas rakendada ei saa , siis...
noh jh , kui esimese paari korraga kellegiga ninapidi kokku ei saa, siis saab ehk asja
Sillu Kirjutas:Mõni nädal tagasi, Hiiumaalt tulles, oli kusagil enne Kilingi-Nõmmet teeremonditööde tõttu liiklus reguleeritud ajutiste fooridega. Üks rekkajuht aga miskipärast otsustas, et tema jaoks foori punane tuli ei kehti, sõitis ees rohelist tuld ootavatest sõidukitest mööda ja pressis ennast põhimõtteliselt "tugevama eesõigusega" reguleeritaval teeosal vastutulevatest sõidukitest mööda, sundides viimaseid viimase võimaluseni kõrvale tõmbuma. Mitte ei saa aru, kuidas selline liiklushuligaan (tegelikult potentsiaalne liiklusmõrtsukas) on rekkarooli välja jõudnud...
Selline poolakalik sõidustiil tundub olema.Üks suvi sai rekka kõrvalistujana näha nende poolakate sõitu küll ja küll, mitte vähe ei tekkinud eluohtlikke olukordi.
Eelnev jutt ei tähenda, et tegemist oleks raudselt poolakaga.Eks neid suure puldi taga istuvaid jobusi leidub igal maal.