Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
17-04-2008, 14:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2008, 14:29 PM ja muutjaks oli
MANKS.)
Vaja on kolvirõngaid kolvile 80,41 (rõnga paksus on 2,25 mm). Orginaali ilmselt kuskilt ei leia, aga mida asemele panna? Rõngas on orginaalis tehtud malmist (huvitav, kas võib asendada terasega?). Katki läks ka õlirõngas. Oskab keegi pakkuda, mis masina omad võiksid sobida. On ehk kellegil rõngaid pakkuda.
Postitused: 356
Teemad: 31
Liitus: Dec 2007
Maine:
8
Mine treiali juurde, võta kolb kaasa ja ta teeb sulle rõngad.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Otsi üles kedagi endisest Viljandi EPT-st, seal tehti nendele masinatele kap. remonti, arvan, et mõnel võib leiduda veel selleaegseid varusid.
Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
Leidsin sobiva paksusega rõngad, aga need 4 mm suurema läbimõõduga (ilmselt gaz 51 omad). Kui luku vahe parajaks teha, siis sobiksid küll, kuid kas rõngas peab sellisele survele vastu hiljem töötades?On kellegil kogemusi rõngaste sobitamisega?
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Kolbide mõõdud on liiga erinevad,oleks mingi 1-2 mm,siis veel,aga 4mm on liiast.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
MANKS Kirjutas:Leidsin sobiva paksusega rõngad, aga need 4 mm suurema läbimõõduga (ilmselt gaz 51 omad). Kui luku vahe parajaks teha, siis sobiksid küll, kuid kas rõngas peab sellisele survele vastu hiljem töötades?On kellegil kogemusi rõngaste sobitamisega?
ei sobi, nii palju suurem rõngas läheb sobitades ellipsisse.
Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
Katsetasin ära, mootor käivitub hästi, ei suitse, kuid surve on karteris. Mootor läheb altpoolt tuliseks.
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Mine autopoodi ja lase müüjal auto mootoriosade kataloogidest otsida oma mõõtudega kolvirõngaid nii on võimalus on leida täpselt sobivad rõngad(80mm kolbi leidub näiteks BMW 2.0 r6 mootoris... ja võimalik et sama kolvi rem-mõõt on just sobilik. Mingeid suuremaid rõngaid jne ära ometi toppima hakka tulemus on hullem kui kulunud rõngastega!
Postitused: 180
Teemad: 16
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Oskab keegi õelda RS 09 GT 124 kolvirõngaste mõõtmeid?
Oleks omalegi vaja uusi kolvirõngaid aga just tarvis õlirõngaid, kuna üks silinder jubedalt ajab õli välja.(teised 3 silindrit palju rohkem kulunud, kui see mis õli sööb! )
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Tegin ise ka kunagi väga ammu TZ-4K-14-le mingitest? (enam ei mäleta, mis aparaadi rõngastest) uued rõngad, aga ütleme nii, et mootor käib ja kõik, aga ikka päris see ei saanud. Originaal silindrimõõt on 90mm, tegin ka mõni mm suurematest. Samal suvel ostsin ikkagi originaalid, neid on õnneks vabalt saada ja ei maksa midagi hullu.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
10-08-2013, 16:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2013, 16:47 PM ja muutjaks oli
Gravity.)
Hatzi väike diisli 1B30 rõngad on 80 mm . Pean uurima kas rõngaid on ka remont mõõdus saada. Ühesõnaga esmaspäeval satun tööle kus tegelen väikemootoritega ning saan pildi ette. Paksust ma peast ei mäleta,mõõdan ära.
Ja nüüd jäi silma,et Lombardini ühe mudeli omad on ka 80 mm läbimõõduga.
Kas bensuka rõngad üldse peavad korralikult vastu diiselmootoris?
Postitused: 35
Teemad: 0
Liitus: Jun 2005
Maine:
1
Tere
RS09 GT124 kolvirõngaste paksused on rõngastelt nihkkaliibriga mõõdetuna 2,5; 2,5; 3,0; 5,0 ja minu omal on allpool silma veel üks õlirõngas 5,0 mm.
Olen proovinud Gaz 51 omasid, kuid sobivad ainult 2,5 mm -sed rõngad. Ega nad midagi paremaks ei teinud, kuid ehk ka asi selles, et silindri hülsid ovaalseks kulunud.