siis ta läheb jah kiiremax, kuid minek aeglasem, a pohh see minek, peaasi et ikka lõppkiirus norm olex, kuna mingi 50-ga kah lahja põristada
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
no krt kll hakka aga loogiliselt mõtlema (samast otsast kus kütukski)
Kõigepealt otsi kusagilt suurem ja parem karbuss. See installitud võta lahti silinder ja silu ning suurenda väheke neid kõiksugu sisselaske ja väljalaske avasid.
Silindripea freesi 1-2 mm madalamaks ja mine üle 95 bensiini peale.
Sumps vaata üle.
vaheta ülekanne kiirema peale.
Kui tahad võid ka hooratast (hoora tast?) õhukesemaks lihvida, saad vähe kiiremini tuurid üles.
kui tahad võid ka eetrit bensiini sisse valada, siis näed kuidas küünal paaki lendab.
tahaks ka ehitada midagi
vaatan siis mis nõuandeid siin antakse
mul on delta stella ratastega muidu. musta värvi!! mis sinna oleks ilus teha?
minu arust lippab mopp 92-ga kyll kiiremini ja paremini kui 95-ga...........
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
92 kohta ma ei oska midagi öelda. Kui seda on müügil siis võid ju paaki panna aga ma kahtlen kas ta 80st vähem solk on. 95e peaks olema enam-vähem kindel, kuid ülekuumenemise suhtes tuleb vähe ettevaatlikum olla. Eriti 1. käiguga maastiku peal möllamisel või suvel palavaga fooriderohkes linnas.
no sellepärast polegi mõtet panna 95e siis ju. aga mis forssimiseks veel teha saab?
95e ja 92 1/2 segamini... ise olen nii sõitnud...
ma ei hakkaks moppi küll forseerima,kunagi sai moppidel küll pensukeerised eemaldatud kuid surve astet küll tõsta pole mõtet.Kõik see vähendab mootori töökindlust ja kui tahad paremat minekut osta parem suurema kubatuuriga masin.
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
Minu delta mootor oli küll nii töökindel et nüüd kahetsen et ise ei püüdnud asja forseerida.
Pakun et ka lääne ratastel see vähendab töökindlust kui sõita maksimumi peale võrreldes ökonoomse sõitmisega.
Nii et mütta aga, delta mootor on odav ka....
Postitused: 129
Teemad: 9
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Mul yx kysimus!!
ma ei hakanud uut teemat tegema aga kuidas saaks käsi käikudeg delta ymber ehitada jala käikude peale? Kas see on võimalik?
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
See on täitsa võimalik. Olen ehitanud kahte moodi. Esimese variandi puhul sai kasti lülitus toodud varrastega ümber kasti vasakule kangi külge. Teine variant sai mootor lahti võetud ja seest kõik ringi tehtud. Käiguvahetusvõll koos kaldpindadega ja iseehitatud kahvliga.
Kumbagi varianti ei ole lihtne teha algajale.Esimene variant on kodusel teel teostatav tehnikat hästi jagavale isikule. Teine variant tänapäeval täiesti mõttetu oma suure eelarve pärast.Juba vene ajal tegime 15 süsteemi korraga. Seal palju treimist ja freesimist. Hulgi tuli odavam teha. Jagasime sõbraga pooleks ja üks jäi töötasuks treialile/freesiale.
Postitused: 129
Teemad: 9
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
njaa mul on treimis võimalus omastkäest võtta
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
21-11-2003, 20:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2005, 23:33 PM ja muutjaks oli
I.A.)
Normaalselt annab minekut juurde
kaane lihvimine-ja ikka parajalt
Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
kas sa mõtled ribide mahalihvimist....:??? see peaks igaltpoolt kehvemaks tegema... jahtutuse vähendamine põhimõtteliselt ju! või siis palun seleta mulle kuidas sa seda täpsalt mõtsid ja kuidas se kaasa aitab?
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
22-11-2003, 18:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2005, 23:34 PM ja muutjaks oli
I.A.)
ribide lihvimine ei aita midagi,mõtle loogiliselt.Ikka põlemiskambrit tuleb
lihvida,et surveaste tõuseks ja masinal
jõudu rohkem pakkuda oleks.