Eks sellest südame kõvaks tegemisest on palju räägitud. Algul oli endalgi selline suhtumine, et hoidsin pea igat jublakat alles ja keelasin ära viskamast, sest "äkki läheb vaja." Tegelikkus on näidanud, et tõesti ei ole mõttet korjata väheväärtuslikku kola.
Taolisest seebikarbist või ka þigulist ei ole absoluutselt kahju, sest mõlemad on selgelt oma aja ära elanud. Küll aga jääb meelde see sinine Volga, mis siin samuti kusagilt teemast läbi jooksis. Vot see oli küll natuke kurb, et sellises korras masin oma otsa leiab.
Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638, Velorex 16, 2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Tallinna vastuvõtupunktis on kasvanud nii järjekorrad kui ka rauahunnikud. Täna seisis veel üsna komplektne vana MB buss(pildid olemas), kollane "Joss", teine samasugune "Joss" toodi treileril mööda Peterburi mnt-d lisaks.
Ei tea kas sellistel traktoritel praktiline väärtus puudub, et neid nii tihti vanaraua platsidel kohata võib?
Lisaks tavalised Vaz-id, Mossed, aga viimasel ajal on põhiosa hunnikust moodustama hakanud 1990. aastate keskpaigas toodetud Ford Scorpiod, BMW-d ja Audid. Isegi üks mõned aastad tagasi toodetud Daewoo Matiz(avariiline tõenäoliselt) oli omale koha hunnikus leidnud, tuled, rattad ja salong olid alles.
Martti Kirjutas:Lisaks tavalised Vaz-id, Mossed, aga viimasel ajal on põhiosa hunnikust moodustama hakanud 1990. aastate keskpaigas toodetud Ford Scorpiod, BMW-d ja Audid. Isegi üks mõned aastad tagasi toodetud Daewoo Matiz(avariiline tõenäoliselt) oli omale koha hunnikus leidnud, tuled, rattad ja salong olid alles.
Need on arvatavasti need masinad mis on jäänud seisma kuskil kus see masin oma välimusega rikub maja esise üldilmet kuna sõiduauto on osaliselt lagunenud ning segab teiste autode parkimist ja takistab heakorratööde teostamist.
(Seda postitust muudeti viimati: 29-08-2008, 13:32 PM ja muutjaks oli reymo1995.)
Ainukesed asjad mis sellel platsil hetkel veel järgi on hunnik vanarauaks lõigatud masinate ja haagiste rehve, mõned pisemad metall detailid, üks poolik ja üks lääbakil tsemendipütt.
R.I.P
Meenutusi ''vanadest aegadest''
Pärastpoole lähen teen enam-vähem alles olevast tsemendipütist pilti
Ehk mis eelmise masu ajal (ca 1929-33) Suure Lombi taga autodega tehti.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
ühel reymo1995 pildil näen 8-hõlmaga atra,mis minu teada konstrueeriti Eestis 1970-ntate alguses traktori k-700 tarbeks ja üks kõvemaid iuurutajaid oli tolle aegses Haljala kolhoosis hr Vendo Hellama.
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2010, 22:56 PM ja muutjaks oli Edel.)
Viljandi vanarauakokkuostus CRONIMET paari päeva eest üks LAZ.
Kas see isend oli varem juba tuvastatud ka? Kusagilt Viljandi lähistelt?
Piltide autor TALUPOEG TALUJA.
(14-06-2010, 22:54 PM)Edel Kirjutas: Viljandi vanarauakokkuostus CRONIMET paari päeva eest üks LAZ.
Kas see isend oli varem juba tuvastatud ka? Kusagilt Viljandi lähistelt?
Piltide autor TALUPOEG TALUJA.
Hea ülevaade sellest, kuidas Eesti autonduse periood vahemikust 1995-2003 ajalukku kaob.
Ega see parempoolse rooliga mosse Mulgimaalt pole?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!