Postitused: 1,288
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
Tore pörnikas sul.
Mootor meenutab mu kunagise Fiat 133 oma, jahutuspropelleri paiknemise poolest siis.
Jöudu taastamisel!
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
mootor on 903ccm ja taga, abarth-i karpa ja torukollega, kui ma oma pildi majanduse korda saan siis riputan pilte ka.
Postitused: 1,288
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
133l ka mootor taga, ja kui nüüd väga puusse ei pane siis enam-vähem sama kubatuurigagi oli.79 aasta oli kadunuke....
Rohkem enam siin ei lämise, luban...
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Kadedaks ajab, edu ehitamisel ja loodan et tuleb 100% originaal.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Loll küsimus aga kas jätad armatuuri värvimise ajaks sisse? Või katad kinni?
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
sisse jätan aga katan muidugi kinni, ei näe mingit põhjust selle eemaldamiseks, samamoodi jätan sisse ka laepolstri
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
ei, ikka selline UAZ-i märki meenutav nagu esimesel pildil keskel on.Muusesas juppidest niipalju, et kuna ise tegelen ka juppide müügiga siis juhuslikult avastasin, et firma kus töötan toob maale toodangut mille valikust leidsin on fiatile hunniku asju: igasugu pukse, patju, plastik paake(piduriõli jne jaoks), pedaalikumme, isegi varuratta kinnitus rihma jne, ning nende jubinate hind jääb 10-50.- krooni vahele, lisaks sai sealt ka poolassi alumiinuim leevendid mida olen aastaid otsinud ja mõtlesin juba ebayst osta ca 50-70 euri tk, aga seal jaehind 200.- krooni tk, ulme, ainult paar kuud peab ootama.
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Selle 850 mootor sarnaneb 127me mootoriga kh. Klapikambrikaas, jagaja alune ja mootoriplokk tunduvad vähemalt pildil ühesugused.
Fiat 127 0.9l
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
sama asi vist jah, aga keegi teadis rääkida, et pidi teistpidi ringikäima (ei tea, pole proovinud).
Üks väike seik meenus veel masina omandamisega seoses: Nimelt sai sajandi alul seda ühes maakohas tuttvaga vaatamas käidud, aga ei olnud mul hetkel ei raha ega entusiasmi.paraku ostis selle tuttav ja tema juurde see vedelema jäigi, ja mul tekkis huvi ja tahtmine, aga tema ei müünud, ca aastaaega sai talle närvi käidud, et ära müüks.Lõpuks ühel reedeõhtul ta helistas, et vaja kohe müüa(huvitav aeg), ostsin ära ja tegin laup. kohe rõõmust kõvad tropid. Pühap. ärkasin aige pea ja tühja rahakotiga ning ainus tegevus oli vana KB lugeda - ja mis ma näen seal müüa Seat 850, tegin kohe kõne, õeldi, et asub nõmmel ja hind 2k. Purjetasin pohmas peaga sinna ja maksin lõpphinnast (1,7K) ette 500.- ära (mul oli raha kokku 700.-).Nii saingi paaripäevaga poole 850-ne mudeliperekonna omanikuks ehk puudu on veel buss (paari raibet on ka vaadatud) ja spider.
Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
See torukollektor on päris huvitav... Meeletult pikad primaartorud ja siis all kõik 4 üheks kokku?