Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Ma lähipäevil proovin järgi, eks annan siis teada.
Postitused: 622
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kasutasin täna jälle.................vana lumelabida vars...........u. 1.20 m. pikk. Toimis.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Voolikul võib tagasilöögiklapp sees olla ag see ei ole eriti hea variant. Pedaali tagasi lastes tõmbab natuke õhku nipli keerme vahelt ikka. Kõige parem ikka vana nipp - üks pedaalil tambib survet ja teine alt pääsatab ainult survestatud süsteemi. Paremuselt järgmine on omavoolu teel (kasutan pidevalt, kuna üksi toimetan). Muidugi alati voolik topsi, muidu kõik kohad õli täis. Olen ka vooliku piduripütti ajanud (kui õli uus). Aga viimasena kontrollin ikka omavooluga.
See vaakumiga kallis riist võib ka päris hea olla.
Esimeste trummelpiduritega Moskvitsil tuleb süstlaga lükata piduriõli niplist sisse - õhk läheb piduriõli paagist välja. Kahe pidurikolviga süsteemist muidu kõike õhku kätte ei saa. Seal tehtud tehase "viga". Nemad täidavad ju pidureid läbi õhutusniplite. Üldiselt mossemehed peaks teadma, millest räägin. Kes ei tea, minge uurige torude paigutust rattas.
Postitused: 363
Teemad: 31
Liitus: Jan 2004
Maine:
0
Nippel on allpool, kui sisseminev toru mossel ühesõnaga*
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
motamees Kirjutas:Paremuselt järgmine on omavoolu teel (kasutan pidevalt, kuna üksi toimetan). Muidugi alati voolik topsi, muidu kõik kohad õli täis. Olen ka vooliku piduripütti ajanud (kui õli uus). Aga viimasena kontrollin ikka omavooluga.
Üksi toimetades on see omavoolu variant päris hea. Seda protsessi saab kiirendada, kui lasta ülevalt õlitopsikule pisike surve peale. Kes on selleks otstarbeks teinud ventiiliga õlitopsiku kaane, kes kuidagi teisiti asja lahendanud, kuid õhu saab sel viisil paremini kätte, kui tavapärase (üks pumpab pedaali, teine keerab niplit) süsteemiga.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 55
Teemad: 9
Liitus: Oct 2005
Maine:
0
30-05-2008, 09:28 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2008, 09:31 AM ja muutjaks oli
sqirrel.)
No käisin eile Järve Autotarbes ära ja tõesti seal pakutakse kaht varianti. Üks on lihtsalt toru, millele peab mingi anuma alla muretsema ja teine variant on toru millel on juba anum küljes. Teisele variandile on lisatud ka magnet, et saaks topsi auto külge riputada õhutuse ajaks.
Võtsin selle teise variandi testi mõttes ära sealt ja esmamulje pealiskaudsel vaatamisel on üsnagi lootust andev. Sellel pudelikesel on sees korgil toruke küljes, mis ulatub pudeli põhjani. Seega kui pudel eelnevalt õliga täita, voolik õhutusnipli külge panna ja nippel lahti keerata ning siis ise pedaali vajutama minna siis võib sellisel moel asjaga täitsa hakkama saada. Tänu sellele torukesele, mis pudeli põhjani ulatub ei tohiks tekkida ka olukorda, kus pedaali lahti lastes süsteemi õhku sisse tõmmatakse.
Tegin salaja pilti ka neist seal poes
Chevrolet Astro '96
Chrysler Grand Voyager '97
Postitused: 134
Teemad: 5
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Ma muretsesin vasakpoolse. Ja see lihtne abivahend sai väga hästi oma ülesandega hakkama mu masina pidurite õhutamisega.
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Aega võttis, aga testisin üleeile lõpuks seda parempoolset, töötas ka kenasti. Alguses oli kerge hämming kuna mingit õpetust või joonist kokkupanekuks ei olnud, aga kui ebavajalikud nublakad said tuvastatud, siis läks kergesti kokku. Pudel käib magnetiga piduriketta külge, ise siis pressid pidurit, mingit imet, tagasilöögiklappi vms pole ja sama asja saab teha ka lihtsalt voolikust ja purgist (mul siiamaani oligi see süsteem kasutusel), anoh hind on väike ja võrreldes purgiga on see ikka väga mugav riistapuu.