Iz 27151 '89 marauder
#1

Niisiis sai jälle üks kastikas toodud omale. Sellega plaanin niisama ringi söitma hakata.
Ostetud sai ta endise klassivenna isa käest, kes töi ta aastal 2000 Tartust ja värvis siin ta üle(suht pornolt), ning peale värvimist jäi seisma.

Seisis 8 aastat ja läksin mina teda ära tooma.
Koju jöudes sai proovitud käima ajada. Bensu torud olid ära repetanud, sai uued pandud, Sain tööle, söitsin ka natuke, aga mootorissse tuli kolin sisse juba. Ei tea milles probleem, õli ju oli. Aga oligi plaanis kap. remonditud mootor peale panna sinna, mille soetasin.
Pidureid polnud, aga järgmine päev sain töökorda. Peava ilusti. Käsipidur töötab ka kenasti.
Tuled pölevad siis kui tahavad, armatuur on traadiga kinni ja logiseb, nupud puudu ning tagatippu katki ka veel. Aknavändad puudu. Süütelukk oli ka raske, vahetasin selle juba ära. Sumpa auklik.
Natuke nokitsemist, uus moto peale ja ülevaatusele.

[Pilt: normal_mosse%20punane%20003.jpg]
Vasta
#2

Niisiis, sai järgmien päev veidi lammutatud ja uuritud, mida teha ja kas teha.
Juhiuksel pole aknasüsteemi küljeski, aken seisab mingi puunotiga üleval. Ja uks on pahupidi käinud ja kehvasti pahteldatud, siis viskan doonori uksed külge kogu täiega, saab kohe ka töötavad ukseluku kah koos vötmega.
Istmed, armatuur, keskkonsool, pöhjamatid jne tulevad doonirilt korralikumad. Pöhjas oli pisike auk ka, ilmselt teen kiirelt keevituse, kuna nagunii istmed jne ju välja tuleb vötta.
Mootor ära vahetada, see on garaazis olemas.
Valged jupid värvin punaseks, veel mötlen, et värviks hoopis terve auto üle. Igalt poolt kraabitud juba ja hirmus eeltöö on. Kaoks ka värvitooni vahe probleem ära.
Pidurid sain korda, ilusti peavad.
Esiklaas tuleb ära vahetada.
Köik veljed valgeks värvida.
Elektrit sättida, pirne vahetada, tulede klaase paremate vastu vahetada.
Doonorilt sain ka kena sportrooli, aga selle panen peale ülevaatust.
Doonoril ka kena karterikaitse ning kärukonks.


[Pilt: normal_mosse%20punane%20002.jpg]

Doonor
Orig läbisöit 75000km, roostet vähe jne. Aga dokumente pole.
[Pilt: normal_mosse%20punane%20012.jpg]

Veel pilte:
http://marauder.pri.ee/galerii/thumbnails.php?album=57
Vasta
#3

marauder Kirjutas:Niisiis, sai järgmien päev veidi lammutatud ja uuritud, mida teha ja kas teha.
Juhiuksel pole aknasüsteemi küljeski, aken seisab mingi puunotiga üleval. Ja uks on pahupidi käinud ja kehvasti pahteldatud, siis viskan doonori uksed külge kogu täiega, saab kohe ka töötavad ukseluku kah koos vötmega.
Istmed, armatuur, keskkonsool, pöhjamatid jne tulevad doonirilt korralikumad. Pöhjas oli pisike auk ka, ilmselt teen kiirelt keevituse, kuna nagunii istmed jne ju välja tuleb vötta.
Mootor ära vahetada, see on garaazis olemas.
Valged jupid värvin punaseks, veel mötlen, et värviks hoopis terve auto üle. Igalt poolt kraabitud juba ja hirmus eeltöö on. Kaoks ka värvitooni vahe probleem ära.
Pidurid sain korda, ilusti peavad.
Esiklaas tuleb ära vahetada.
Köik veljed valgeks värvida.
Elektrit sättida, pirne vahetada, tulede klaase paremate vastu vahetada.
Doonorilt sain ka kena sportrooli, aga selle panen peale ülevaatust.
Doonoril ka kena karterikaitse ning kärukonks.


[Pilt: normal_mosse%20punane%20002.jpg]

Doonor
Orig läbisöit 75000km, roostet vähe jne. Aga dokumente pole.
[Pilt: normal_mosse%20punane%20012.jpg]

Veel pilte:
http://marauder.pri.ee/galerii/thumbnails.php?album=57

ElMosqito...
Oli kunagi ammu(15 a.tagasi) minu unistuste projekt .
Vasta
#4

Kasti koormakile, ja liikv bassein missugune Smile
Vasta
#5

Niih mosse kallal pole tükkaega midagi teinud ja täna oli igav, siis kobisin garaaþi möttega, et kisun tagasilla alt ära. Värvin ära ja hooldan pidureid, ning silda uus öli sisse. Ühtlasi ka pöhja puhastus ja mastiks.

Niisiis, kas keegi seletaks kiirelt ära selle spiraali pointi?
[Pilt: normal_mosk%20004.jpg] [Pilt: normal_mosk%20005.jpg]


Paar üldist põhja hetkeseisu pilti.
[Pilt: normal_mosk%20006.jpg] [Pilt: normal_mosk%20008.jpg]


Tagaluuk hetkel selline, ootab lihvimistuhinat.
[Pilt: normal_mosk%20015.jpg]


Siis ootab oma järge autos veel oldschool tahhomeeter. Omal ajal maksis 27rubla, nagu taga kirjas.
[Pilt: normal_mosk%20016.jpg] [Pilt: normal_mosk%20018.jpg]


Paagi võtsin maha..hirmus palju sodi tuli sealt. Paak oli ka täiesti kuiv..
[Pilt: normal_mosk%20021.jpg]


Ning tagant keerasin lehtvedrud lahti. Vasaku poole alumised kummipuksid paremal, ülemised vasakul.
[Pilt: normal_mosk%20022.jpg]


Garaaþ on hirmus pisike ja kola täis. Sada asja on pooleli ja kõik laiali...
][Pilt: normal_mosk%20003.jpg]

Tükk ruumi võtab ära ka see pooleli olev jurakas
[Pilt: normal_mosk%20023.jpg]


Selle mosse kohta kõik ja suuremad pildid SIIN
Vasta
#6

See spiraal on piduri õlirõhu piiramiseks tagaratastele,ehk kui sõidad tühjalt pidurdavad tagumised rattad nõrgemalt ja ei plokeeru enne esimesi.
Vasta
#7

marauder Kirjutas:Niisiis, kas keegi seletaks kiirelt ära selle spiraali pointi?

Selle spiraali külge on ehitatud pidurdusjõu regulaator. Äkilisemal pidurdamisel tõuseb inertsi tagajärjel auto tagaosa ning raskusjõud tagasillale väheneb, tagasillaga ühendatud seade piirab läbi liikuva klapi pidurivedeliku survet tagarataste töösilindrites, et ei tekiks tagapidurite blokkeerumist. Auto koormamisel laadungiga aga avatakse klappi rohkem ja sama surve juures piduripedaalile lastakse ka läbi kirjeldatud klapi suurema survega pidurivedelikku tagasilla töösilindritesse, kartmata pidurite blokeerumist.
Vasta
#8

marauder Kirjutas:Siis ootab oma järge autos veel oldschool tahhomeeter. Omal ajal maksis 27rubla, nagu taga kirjas.
[Pilt: normal_mosk%20016.jpg] [Pilt: normal_mosk%20018.jpg]

See seade on toodetud Eesti NSV-s H. Pöögelmani nim. elektrotehnika tehases Wink.
Vasta
#9

Niisiis tagasild alt ära. Keegi vöiks näpunäiteid anda kuidas ma lehtvedrud eestpoolt lahti saan? See polt seal ei taha mitte liikuda...
[Pilt: normal_mossw%20002.jpg]

Difri kruttisin ka küljest ära, 38 hammast oli. Ülejäänud silla koorisin paljaks. Jääb vaid mustusest puhastada ja värviga üle plätserdada. Ning kuna mul difreid mitu tükki vedelemas, siis katsetaks kinni keevitamist korra..
[Pilt: normal_mossw%20003.jpg] [Pilt: normal_mossw%20005.jpg]
[Pilt: normal_mossw%20007.jpg] [Pilt: normal_mossw%20006.jpg]


Ning üldolukord - segadus Smile

[Pilt: normal_mossw%20011.jpg]
Vasta
#10

Keegi võiks õelda kust sellist lisa ette saada, vöi midagi sarnast. Kuskilt kõrvu jäänud, et Lada samara miskisel mudelil midagi sellist?
[Pilt: tekniikan0035gt.jpg]
Vasta
#11

Lada VFTS-del on sellised lisad, aga need on tavaliselt laiemad kui auto ise, sest nendel läheb see koopalaienditega kokku. Aga sarnaseid lisasi on saada ka tavalistele ladadele, aga ega neid eriti palju ei liigu. Uuri ladaklubist, ehk keegi pakub

Sellised:
[Pilt: viewthread.php?action=attachment&tid=10919&pid=133877]
Vasta
#12

yhel vanapapil oli ka selline spoila ees, kysisin , et kas see on tuuning , vana seletas , et sis ei pitsi pori esiklaasile niipalju , kui august läbi s6ita.

Aga nägi nii viisakas välja , nagu oleks originaal jupp olnud , ehk ongi kunagine mingi rallivarianti oma:?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#13

Keegi teab kohe peast õelda mosse difri hammaste arve? Mis mossel kui mitu hammast on?
Vasta
#14

Mossele esimeseks spoileriks pidi sobima Volvo 740 oma. Üks näide siit http://www.carrating.org/car.php?2172

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#15

Voh, ideaalne, teine auk ka sisse teha, ja udukad aukudesse Smile
Vasta
#16

Päris lahe numbrimärk (AMG) Smile

Maamees linnast.
Vasta
#17

Sa vihjad Mercedese tuuning firmale? Smile
Vasta
#18

Umbes 10-12 aastat tagasi sõitis Tallinnas ringi pea samasugune 2715 punane kastikas.Tagaluugil weel kiri "hand made red jeep".Ilus masin oli.Sa wõiks veel laiad weljed ära nikeldada.Samuti paigaldada ka kabiini taha turvakaare ja tollele tuled külge aretada.Maitseid muidugi mitmeid.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#19

Nojah, velgede nikeldamine on parajalt keeruline ja ilmselt ka kallis töö, ma siiski piirdun valgede plekkidega praegu. Turvakaarele olen isegi mõelnud, aga toru pole käepärast ja kalli raha eest ostma ka ei tihka praegu. Siis võibolla teen, kui torud kätte satuvad...

Aga täna:
Niisiis täna harrastasin natuke difri keevitust.
Samuti nägin tükkaega vaeva nende lehtvedrude eesmiste kinnituspoltidega, no ei tule välja, kolgi vöi tömba. Lõpuks aitas sõber relakas :roll:

Aga lõin ühe poole poritiiva kaare uuesti sirgemaks
enne ja pärast
[Pilt: normal_12%20007.jpg] [Pilt: normal_12%20008.jpg]

See spiraali-pidurdus vidin ei töödanud nagunii, kõik kinni jäänud-roostetanud.
[Pilt: normal_12%20009.jpg]

Amordid, üks hullem kui teine...
[Pilt: normal_12%20010.jpg]

Juhipoolse porikoopa puhastasin ka suuremast sopast ära ja paistab, et tuleb ka paar paika panna mölemale poole alla serva.
[Pilt: normal_12%20011.jpg] [Pilt: normal_12%20012.jpg]

Ning üks väike osa asjadest, mis ootavad survekat ja ja muidu puhtaks saamist.
[Pilt: normal_12%20013.jpg]


Ette sain pömst viisaka lisa kah, pärit Volvo 740 küljest ja üldmulje peaks selline jääma.
[Pilt: p4f9k213q2F1q3o412n4.JPG]


Side lõpp.
Vasta
#20

Hangi iluvõrele selline vana mersumärk, nagu vanadel Unimogidel olid, siis oleks AMG numbrimärk kenasti õigustatud kah Wink
http://www.captainjakes.com/abcd2004/Unimog01.jpg

Maamees linnast.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne