Postitused: 59
Teemad: 19
Liitus: Sep 2005
Maine:
0
Aga proovi hoida eesliiklejaga normaalset pikivahet. Tulemuseks on ainult see, et keegi oinas türgib sinna vahele, kuna teised on üksteise p**ses kinni ja see sinu pikivahena hoitud vahe on ainus koht, kus veel ruumi on. Tulemuseks see, et kui jälle pikivahet ei suurenda, istud samamoodi teise stanges kinni, suurendad vahet, tuleb järgmine lihtsalt sinna vahele jne.
Postitused: 606
Teemad: 18
Liitus: Aug 2004
Maine:
7
See tähendab, et Sa ei lase kellelgi ette reastuda, sest need on oinad? Aga kus nad siis sõitma peaksid ? Linnast väljas vaid teises reas, sest Sinu ette ei tohi reastuda ? Kui reastubki ette, siis lased gaasi veidi maha (mitte ei pidurda!) ja 3-4 sekundi pärast on vahe normaalne. Ja mis Sa sellega kaotad ? tunni ma arvan, ei. Sa ei kaota sellega midagi.
Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Postitused: 3,095
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
59
Ei ega visible sa ei olegi tegelikult üldse mitte midagi öelnud siin teemas ja me kõik näeme sünkroonis luulusid.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
OK!Näide Lembitu uulitsalt.Jään seisma Liiwalaia foori taha 3 autoks.Jätan eesseiswaga wahe sisse ,et Olümpia hotelli wäljasõidust mõni ka peateele seisu ajal pöörata saaks.Pea alati leidub aga keegi tark esimesest reast ,kes end ette sinna auku ette keerab.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 3,095
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
59
Ma ei saa jälle pihta, miks ümber reastumine nii suur õnnetus järsku on. Kui ma sõidan teises reas ja tean, et varsti on parempööre plaanis, või on näha et teises reas on pikk rivi seisvaid autosid ja esimeses on hõredam, ja ümber reastumiseks on piisavalt ruumi, et taga sõitja ei peaks pidurdama, siis milles probleem on? Kui kõik autod hoiavad normaalset pikivahet, siis ongi kõik väga hea ja sujuv ju, kes tahavad ümber reastuda, saavad seda teha ilma suurema jamata, liiklusvoolu aeglustamata.
Mingid ilged kompleksid, et kui keegi tuleb teisest reast, sõidab sust mööda ja reastub ette, siis ta on järsku "vahele trügija"? Minuarust liiklus ei toimi sedasi, kui keegi ei pea ühegi manöövri jaoks või tagajärjel pidurdama, siis jõuavad kõik kiiremini kohale. Lased lihtsalt jälle uue pikivahe sisse ja rahu majas.
Seisvale rivile vahele laskmine on teine teema, jutt algas pikivahe hoidmisest.
Postitused: 1,835
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
24
Mis kaugtulede lähitulede vastu vahetamata jätmisse puutub, siis siin on üldjuhul põhjus ilmselt mitte ülbuses, vaid unustamises. Tavaliselt ca 1..2 korda talve jooksul juhtub mul sellist unustamist ka endal. Pea 100% juhtudest aitab korraks kaugtuledega vilgutamine. Pole mõtet ka igas asjas kohe kaasliiklejate pahatahtlikust näha...
Postitused: 508
Teemad: 25
Liitus: Nov 2003
Maine:
5
Minule ei meeldi... või õigem oleks öelda, et mind häirib tähelepanematus. Konkreetselt, eile sõitsin Haapsalust Tallinasse, kuna praamipealt sai just tuldud, siis oli liiklejatest moodustunud kolonn. Sõidukiirus ilusti 95-100kmh (minu spidomeeter, tegelikult vist täpselt 90, kui uskuda Laagris olevat kiirusemõõtjat ja teha loogilisi korrektuure). Olin kolonnis viimane ja hoidsin veidi pikemat pikivahet. Kõik oli ilus, kuni mulle jõudis järele üks 3. seeria bmw. Ei hakanud ta mööda pressima ega midagi. Võttis kenasti sappa ja pimestas mind oma tuledega. Alguses arvasin, et tal on täistuled peal ning andsin tagumiste udutuledega vilgutades märku.... mitte midagi. Ohutuledega vilgutasin .... ei kedagi. Pidurdasin ja lasin lihtsalt mööda. Huvitaval kombel ei vilgutanud ka ükski vastutulija temale. Olen üpriski veendunud, et põlesid tal täistuled ja mitte mingid ksenoonid, ka paistsid mõlemad tuled ühtmoodi eredalt ning ei saa kahtlustada valet reguleeringut. Samuti polnud masin üle koormatud. Peale seda kui kolonn möödus aegalasemast sõidukist (80kmh) olin sunnitud pimestajast uuesti mööduma ja loomulikult otsustas ta mulle uuesti sappa võtta, miks? Masin ise oli korralik ja paistis et hoolitsetud, minu arvates see tulede värk mingi tehniine rike polnud.
Sarnast olukorda olen varemgi kogenud, kui paar aastat tagasi Pärnu maanteel üks skoda sõitis täpselt taga ja pimestas nii, et polnud võimalik enam edasi sõita, võtsi tee äärde ja liikusin umbes 20kmh ning siis läks ka mingi pool minutit, enne kui paskaak möödus. Mispärast nii tehakse ja kuidas sellisel puhul käituda. Endal käis juba peast mõte, et paigaldaks tagaaknalauale mõned lambid millega vilgutamine mõjuks parmini kui tagumised udutuled. See küll on ohtlik, kuid mida teha pahatahtlike liiklejatega.
Postitused: 37
Teemad: 0
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Tulede reguleerimine on omaette teema. Nimelt peaks ülevaatuspunktides seda korrektselt tehtama, kuid tegelikult keeratakse suhteliselt suvalt. Pärast sealset tulede reguleerimist ei näinud ma üldse enam sõita. Sai siis ise vastu seina tuled suunatud ning mõõdulindi abiga mõned kriipsud seintele tekitatud. Parem tuli oli reguleeritud hoopis tõusma ning vasakul oli langemine 3% ringis. Külgsuunalisest reguleerimisest ei hakka rääkimagi. See oli sama lootusetu. Ja siis räägitakse veel, et vähestel vanematel autodel on head tuled. Kõige paremini valgustavad teed just 1% langevad tuled, tõusvad ei valgusta praktiliselt üldse.
Kui inimene on käinud tehnilisel ülevaatusel ning seal on tuled tal valesti reguleeritud, siis tekib küsimus, et kas ta tõesti on nii pahatahtlik? Vähestel autojuhtidel on nii palju tehnilist taipu, et hakata teise tööd üle kontrollima. Lepitaksegi sellega, et tuled näitavad halvasti. Ja kuna oma autole sõidad väga harva (kui üldse) vastu, siis ei tea ka seda, kuidas pimestad teist.
Salongis oleval peeglil on tegelikult kaks reþiimi: öö ja päev. Nende vahel saab vahetada seda plastmassist kangi edasi tagasi lükates. Mind on üsna palju aidanud öösel ööreþiimi peale ümber lükkamine. Üldse ei paista enam tagumise tuled silma.
Kaugtulede kohta veel seda, et mind ajavad tõsiselt marru need, kes vahetavad meeletult vara tuled ära. 300 m mis on LE-s on juba liiga pikk maa. Ei tasu teise auto tuledesse vaadata, vaid ikka teele.
Tallinn-Tartu neljarealise peal oli huvitav sõita, kui mina sõitsin kaugtuledega välimisel rajal ning siis üks vastutulev auto välimisel rajal paaniliselt vilgutas tuledega, ja seda veel eraldusriba kõige laiemas osas.