Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Üks tegelinski hakkas mulle väitma, et auto ei lähe TÜV-st läbi kui esimene numbrimärk on natukene räsitud. See tähendab, et ta on korralikult ees ja loetav, aga ühest otsast on väikese kõksaka tõttu haamriga sirgeks tagasi löödud ja seetõttu natuke lainetab. Kas vastab tõele?
Postitused: 2,642
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
See sõltub kahjustuse ulatusest ja ülevaatajast. Numbrimärk ei tohi olla kahjustatud, kõik kirjed peavad olema selgelt loetavad. Kusjuures ise värviparandusi teha ei tohi. (seaduse silmis on numbrimärgi ise ülevärvimine võrdne näiteks paberraha "ilusamaks" joonistamisega). Väikese kriimu pärast ei hakka tõenäoliselt küll ükski ülevaataja probleemi tegema.
Postitused: 1,267
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
37
Minu Opeli esimene numbrimärk on nii pikkust kui laiust pidi laineline, aga mitte mõlkis, ning siiani pole see kedagi morjendanud. Ma usun, et ükski normaalne ülevaataja ega politseinik ei hakka väikese laine või täkke pärast kobisema.
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Mul ei ole kahjuks hetkel näidata olukorrast pilti, aga numbrimärgi niiöelda oluline osa, ehk siis numbrid ja tähed on täiesti loetavad ja ka täiesti sirged. Veidi lössi on vajutatud vaid see riigi tunnuse osa ja selle lössi kavatsen ma välja lüüa.
Postitused: 37
Teemad: 0
Liitus: Oct 2007
Maine:
0
Kui päeval on 40 m kauguselt kõik numbrimärgil olevad elemendid loetavad, ei tohiks probleeme veel olla. Eks see parasjagu subjektiivne asi ole.