zazmees Kirjutas:Nädalavahetus oli tõesti üsna tegus.
Väike video siis ka Ikaruse käivitamisest: http://youtube.com/watch?v=IHanJKdmYaQ
Kvaliteet üsna niru ,sest filmitud sai telefoniga.
Aitäh Kaspar ülevaate eest! Loodan, et suutsime PETSS`i ja vast veel kellegi südame kiiremini põksuma panna, sest arvatavalt polnud see mootor üle kahekümne aasta "pauku" teinud. II Suur Aktsioon jätkub!
Ma ütleks :Elu elamist väärt ,Ikarus 620 tegija veel tegijamad JJ varjupaik ,Eno 1 & CO.
II Suur Aktsioon võtab tuure üles! Veidi infot vaderite töömailt oma hoolealuste juures. Korrastamisega on alustanud :
- Mesamees ja Sm. Poljakov - TA-943 (084)
- Jossu, Mossepower&Sapakaklubi - ZAZ-968AB2 (149) ja ZAZ-968 (078)
- Väikevend - Ikarus 620 (161)
- Peeter Juurik - ATT (182)
- Raix - APP-66 (259)
- Eno1 ja Zazmees - UAZ-469B (206)
- Isandpauk ja Martinmannik - ZiL-130 kraana (064)
- Vennad Suvisted Järva-Jaanist - SZD (112)
- Sirje ja Mati Suviste - GAZ-51A vigurauto (048)
Vader ivar73 palub lisada nimekirja väikese küsimärgiga ka Monsteri: Gaz-66/Gaz-24
Mida lähemale jõuab augustikuu viimane nädalavahetus, seda enam näib 2. Suur Aktsioon tuure üles võtvat! Taaskord oli Varjupaigas äärmiselt sisukas nädalavahetus, mille käigus tehti ära palju tööd! Oma lemmikute juures tegutsesid foorumlased Sillu, martinmannik, aiv, muuseumipapa, ivar73, eno1, Pets (Peeter Juurik), zazmees, TAR, mesamees ja sm.Poljakov.
- Lõpetati teerulli DU-50 värvimine;
- remonditi traktoreid T-16M, mis mõlemad osutusid üheaegselt rivist väljas olevaiks. Üks neist õnnestus siiski liikuma saada;
- püüti käivitada kaevupuuri;
- õnnestus hääled sisse saada ATT-le ja teha sellega ka mõnemeetriline proovisõit;
- algust tehti korvtõstuki GAZ-53A/AGP-12 korrastamisega;
- küllap tehti midagi veel, aga kuna ise olin ametis teerulli värvimisega, siis ei õnnestunud kogu aeg kaaslaste tegemistel silma peal hoida.
Traditsiooniliselt toimus ka seltskondlik osa koos supisöömise, grillimise ja muu sinna juurde kuuluvaga.
Paistab,et tänavu suvel minust suuremat tegijat Varjupaigas ei saa enda olukorra keerukuse tõttu.
Mis see tööde lõppkuupäev oligi,augusti viimane nädalavahetus?
II Suur Aktsioon on lõpusirgel. Vaderid tegutsevad hoolega. Kuigi kõik ei läinud nii, nagu alul plaanisime, oleme väga õnnelikud iga tegevuse üle, mis tehtud eksponaatide korrastamiseks. Lõpuüritus sai endale nimeks "Järva-Jaani Vanatehnika varjupaiga sõprade kokkutulek ja vanatehnika killavoor" Teoks saab see 30 ja 31.augustil. Info ilmub lähiajal varjupaiga kodulehele : varjupaik.jjts.ee ja hakkab pidevalt uuenema - täienema, vastavalt sellele, kuidas ettevõtmisest osa võtta soovijad täiendusi ja ettepanekuid teevad. Sai ju arutatud, et korraldame just sellise ürituse, millist osavõtjad ise soovivad.
ES 95 Kirjutas:Soovi korral on sk-4 le pakkuda sõelapikedi,trumlirihm,varjaatori rihmad.Midagi on vist veel aga ei tule kohe meelde.
Asi nüüd niikaugel, et alustame SK-4 korrastamisega, milline peaks osalema 30-31.aug. ürituse raames toimuval lõikuspäeval. Üks tõsisem probleem on veorihma(de) puudus. Kas saad aidata?
Või teab keegi kaasfoorumlastest, kust leida kiilrihmasid mõõduga 50x24x3420? Samas oleme tänulikud kui keegi kinnitab või lükkab ümber rihma mõõdu õigsuse.
Igatahes super üritus.Just sobis lõpetama suwe.Sai kohtutud silmast silma paljude foorumlastega keda seni waid nimepidi teatud.Ja lahe wiljalõikus,Laura nägi esmakordselt lähedalt töötawat kombaini ning tänane killawoor ka mõnus üritus.Tänud Tuve & CO le ja kõigile osalejatele mõnusa näddaliwahhetuse eest.
Väääga tore üritus . ''Tankiga'' sõit ja APG korvis ülestõus olid super ...killavoor muidugi ka ja kindlasti ka viljalõikus mida kahjuks ise ei näinud , aga pole hullu . Suur tänu korraldajatele ja teistele osalejatele toreda suvelõpu ürituse eest .
Videod ja pildid tulevad hiljem
Ei ole küll ilus kõrvutada ja võrrelda ning öelda, et näe, midagi on parem ja midagi halvem, aga siiski... Minu meelest oli selle tänase ürituse näol tegu seni Varjupaiga kõige suurejoonelisema ja ehk ka kõige kordaläinuma üritusega. Suurejoonelisuse osas võite mind parandada, kui mu mälu liiga lühikeseks on osutunud... Minu jaoks olid need kolm päeva küll väsitavad, aga see-eest VÄGA põnevad! Ei hakkagi siia mingeid muljeid kirjutama, sest nende kirjapanemiseks läheks liiga kaua aega ja ega keegi neid memuaare lugeda ka vist ei viitsiks
Siitpoolt ekraani soojad tänusõnad kõigile kaaskondlastele, kellega sai arutada huvitavaid tehnikaasju, paraad-rongkäigust (või rongsõidust?) osa võtta ning kes kogu selle aja tuju üleval aitasid hoida! Erilised tänud esmajoones loomulikult Tuvele kaaskondlastega (tänu kellele üleüldse selline asi võimalikuks sai), Sillule (kes andis hea mõtte väetiselaoturi käimaajamiseks ning aitas seda teostada), sm. Poljakovile (kes aitas ühe lihtsalt geniaalse mõttega) ning helitehnikule (kes koju ära tõi).
Kindlasti kohe parim üritus, mis seni JJVV-s toimunud(vähemalt, jah, minuteada). Kindlasti suured tänud Sillu'le, kes mind väetiselaoturile kaasa võttis; 41Degree'le, kes väetiselaoturiga sõitis ning ka PETSS'ile, kes "uustulnuka" nii lahkesti vastu võttis. Samad sõnad Sm. Poljakov'ile. Tuvele aga kõige suuremad tänud sellise vahva ürituse korraldamiseks.
PS: Üsna varsti ilmub video kahe päeva tegevustest, samuti pildid Fotoalbumisse.
(Seda postitust muudeti viimati: 01-09-2008, 14:08 PM ja muutjaks oli Sillu.)
Siitpoolt ka ikka ja ainult positiivsed emotsioonid! Suured tänud Meelisele ja Joonasele (vastavalt kasutajad sm.Poljakov ja 41Degree) abi eest väetiselaoturile hinge sisseajamisel, Indrekule (Kelm) igakülgse abi eest teerulli juures viimaste ettevalmistuste tegemisel, kui ka loomulikult muuseumipapale, tänu kelle tohutule organiseerimistööle selline tore üritus üldse võimalikuks sai!
Erilised tänud minu poolt kuuluvad aga hr. Meelis Eenpuule unustamatu sõiduelamuse võimaldamise eest traktoriga DT-20!
Igatahes meil koos Martiniga (kaasfoorumlane martinmannik) on eksponaat, mida järgmisena korrastada ja loodetavasti järgmisel aastal kolonni tulla, juba välja valitud, aga...iga asi omal ajal või natuke hiljem
Edit: Unustasin kõige tähtsama: Martinile ka loomulikult ekstrasuured tänud väga suure abi eest teerullile parema väljanägemise andmisel!
Hindamisel sai 1. koha 24 häält kogunud omatehtud veoauto (nr. 230), teine Monster, kolmas SZD. Vigurvõistluste tulemused ehk paneb Tuve millalgi kirja.
Oli mõnus üritus hoolimata sellest et enda retromasin laupäeva hommikul startima hakkas, nii et killavooris tuli istuda rohelise 2101 rooli (koos "stiilihaagisega").
Ega saarlased Järva-Jaani just eriti sageli ei satu, aga seekord läks küll otse kümnesse. Jõudsin kohale just sel hetkel, kui kolonn muuseumipapa värava ette jõudis ning masinate ja meeste tutvustamiseks läks. Kuna mul oli kaasas kolm külmetavat naisterahvast (keda autod millegipärast ei huvita ), siis väga pikalt kohale jääda ei saanud. Küll aga oli mahti muuseumipapal kätt suruda ning oma parimad soovid edasi ütelda.
Tulevikus loodan ikka sõrmed roosteseks ka teha, sest ainult sapaka kapoti kergitamisest jääb varjupaiga jaoks väheks.