tihend karburaatori vahele
#1

Probleem siis selline, et kust leida materjali, millest valmistada kuumuse vastast tihendit kollektori ja karpa vahele?
Originaal materjal on 5mm paksune roosat värvi klots (meenutab natuke veneaegset siduri/piduri katte materjali)
Kardan et suvalisest plastikust tehes võib see üles sulada või kui mitu kihti tihendi materjali panna, siis jääb see liiga vetruv (peab hakkama pidevalt karpa kinnituspolte pingutamas käima)
Vaja oleks 75X75 mm suurust tükki (stromberg CD175 karbuss)
Vihjed oleks abiks.
Vasta
#2

Mia tea, paljud on mind sõimanud, et ma panin ykskord papist tihendi ja ykskord kuumuskindlat silikoon-hemeetikut, et sa jääd kindasti kuskile teeäärde. Kui jutt on rollerist, siis mul igastahes eelnimetatud asjad töötasid, mitu mitu kuud, kuni pidin karpa eemaldama et se sit*** puhtax teha.

Võrr-> Minimopeed stella-> 50ccm aprilia-> 400cm3 yamaha XS400-> Kas elu annab veel midagi?
Vasta
#3

oleks see siis lihtsalt mingi tihend, ei oleks probleemi, kunagi sai ostetud terve leht spetsiaalset tihendi materjali (selline hall ja säbruline) aga see on mingi paks klots.
Paigaldatakse seepärast et isoleerida karburaator kuumast kollektorist (muidu tekkib liiga suur bena aurustumine kuumas karbussis ja kaasnevad probleemid)
Vasta
#4

Sellele karpale peaks saama uue tihendi tellida! Kasutusel on ta ka Saab 90-el. Kunagi tegin skodale selle padja põllumajanduslikust lindikummist,1,3-ne jäi küll tööle,ehk lisaõhu saamist ei täheldanud.
Vasta
#5

Kuna Rover SD1 kasutas samat karburaatorit, siis mul peaks olema sellele vist isegi alles veel paar termotihendit, sellist musta värvi plastikust ~1cm paksust.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne