Üks huvitav, Punasessegi raamatusse sissekantud masin ootab omale uut pelgupaika, kus ta olla saaks ka ilmarahvale kaemiseks. Tegemist meie lõunaosariigi pealinna autotehases toodetud väikebussiga RAF-977.
Kahjuks ei ole nõus omanik masinast loobuma ilusate silmade ja sooja käepigistuse eest, tema bussi poolt tehtavat tühimikku hinges korvab maksevahendid 7 Jakobsoni (loe: 3500 EEK) ulatuses. Lisatud ka mõned jäädvustused masinast.
Käesolevaga kuulutan välja aktsiooni aktsiooni RAF ümberasustamiseks Järva-Jaani. Algus on selline:
Kas on RAFist seest ka täpsemat pilti? Huvitaks, mitu istet sees on, sest istmed teevad bussist bussi. Muidu on tegemist kaubikuga. Samas haruldaste vanakeste puhul on hea, kui keregi olemas on...
Minupoolt igatahes 300.-
Täpsemalt on siis tegu RAF-977DM'ga. Minu RAF on vanem ja vähelevinud RAF-977D.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Minu poolt läks 200 krooni RAFi päästmise fondi teele.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Eest suunad on ka valed ja ma ei ole 100 % kindel näidikute suhtes. Minu meelest peaks seal olema M-408 armatuur, ilma ümmarguste kelladeta. Haagisekonksu pole ka sellisel kujul kunagi olnud tehasest, samuti on mõningaid kõhklusi tagastange osas.
A
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Viljandi lähedal Vana-võidus on üks roheline selline,komplektne kere ainult mootor on puudu,see siis kaubik varjant(tean sellepärast et isa kunagi müüs neile selle ja see sinna seisma jäigi,müügi ajal olid kõik tuled ja muud vidinad küljes ja kere absoluutselt ilma roosteta)