Too Do-54 oli aasta algupoolel juba korra pildimängus, aga siis oli vastupidi - mina küsisin ja Potsataja103 vastas
Püsime kaubikulainel. Sellel sõidukil on eespool küsitud DKW F1000-ga veidral kombel üksjagu ühist: jõudis eluaja jooksul marki vahetada ja algusaegadel liigutas teda kahetaktiline mootor.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
smolin Kirjutas:Too Do-54 oli aasta algupoolel juba korra pildimängus, aga siis oli vastupidi - mina küsisin ja Potsataja103 vastas
Püsime kaubikulainel. Sellel sõidukil on eespool küsitud DKW F1000-ga veidral kombel üksjagu ühist: jõudis eluaja jooksul marki vahetada ja algusaegadel liigutas teda kahetaktiline mootor.
Oh seda lühikest mälu küll, oli ometi välja pakkuda ka muid variante (jäävad siis järgmist võimalust ootama).
Aga kaubiku koha pealt tuleks nagu esimesena meelde Tempo Matador (või selle Indiamaine kloon Bajaj)
Võib vastuse õigeks lugeda.
Kaugetel 20-ndatel aastatel oli Prantsusmaal kuulus sportautotootja Chenard & Walcker. Just seda marki autoga võideti esimene Le Mansi 24 tunni sõit. Sõjajärgseks ajaks oli kogu kunagisest hiilgusest järel vaid üks kaubik. Sõiduk nimega Chenard & Walcker 1500 esitleti aastal 1946, jõuallikaks oli millegipärast valitud kahetaktiline (ilmselt kolmesilindriline) mootor. Juba järgmisel aastal asendati nõrgapoolne kahetaktiline Peugeoti neljasilindrilisega. Uue mootori suurema pikkuse tõttu tuli teha etteulatuv radiaatorivõre, kahetaktilisel variandil oli nina sile.
Aastal 1950 läks kuulus mark hingusele ja järgmisest aastast kandsid kaubikud Peugeoti firmamärki, mudelinimeks D3, hiljem D4. Tootmine jätkus 60-ndate keskpaigani.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.