Jama 114-ga
#1

mootoriga järgmine jama:paned käima,tühikäigul töötab ideaalselt, hakkad gaasi lisama, kui mootor külm süreb kohe välja, kui soe siis saab pöördeid tõsta umbes 2000ni kuni mootori täiesti kinni poob ja välja suretab.bööööö ja kõik, kahtlustan kiirenduspumpasid aga ei tea ju ka eriti sellest asjastSad eelmine nädal puhastsin düüsid ära´.ta nagu ei saaks midagi kätte või saaks jäle liiga palju, kusjuures vaikne gaasi lisamine ei aita ka, sureb välja.aidake teadmatut ja saamatutSad mootor on , nagu juba ühes teises topicus juttu oli, 2,8 kahe zenithiga.

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#2

ahh ei saandki tööle ning lükkasin ära talvekorterisse, eks kevadel näi mis edasi saab, nüüd tegelen enamjaolt Volvoga sest talvel ei taha kohe mitte bussiga sõita...

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#3

Mittekohe ei anna rahu.Tirisin jälle talvekorterist välja.viga peitub karbussi õhu klappides mis avanevad spiraalvedru abil.Nimelt on need vedrud õhtal.kus kohast saaks uued?eriti palju raha ei tahaks ka maksta?

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#4

Katsu poodidest (esindusest kasvõi) uurida rem.komplektide kohta. Kuigi ma kahtlustan, et nendes peale tihendite-nõelade suurt ei ole. Aga mine sa tea.
Variant number kaks oleks leida keegi fanatt, kes suudaks ja tahaks asja ette võtta, ehk suudaks kompunnida miskid teised vedrud-värgid ka kuidagi. Juuser Hundu siin valdas kontakte kellegagi, kes tema põrnika weberid käima pani.
Variant number kolm oleks kiigata piiritaha. Peamiselt keelebarjääri tõttu (minul) siis kas Soome või Inglismaa, no mingi selline koht näiteks: http://www.gowerlee.dircon.co.uk/index.html . Netis sobramise küsimus. On kallis küll ja fine tuning tuleb ikka siin teha, aga saad uue asja ka.
Vasta
#5

See remondi komplekt maksab seal 300-700 kr kandis, oleneb kas võtad keskusest või mujalt (kadakast näiteks).

Alles kusgil mersuklubi foorumis oli antud teemast ka juttu.

Kui aga tahad teada hinda originaalile siis saada meil varuosad@clubmb.ee oma auto vin kood ja saad vägagi hea pakkumise :bounce
Vasta
#6

Aga kas kellegil, või mõnel kellegi tuttaval ei oleks neid karbusse tervikuna olemas? Kui kellelgi jalus vedeleb viin suurima rõõmuga minema:duh
Loomulikult jõuab ka hinnas kokkuleppele:duh

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#7

Nende karpade sünkrooni saamisega on 1 paras kepp, kunagi M108 sai käima pandud ja siis õppis mul isa karpade regullimise selgeks, läksime siis stendi ja tema ütles \"spetsialistile\" mida keerata ja kui palju.

Esimene kord saadeti stendist meid pikalt, aga kuna mootor oli jube huvitav, siis lõpuks lubati ikka aidata.

Ja veel ... neid karpasid korralikult ilma stendita käima panna ei õnnestu, testitud Wink

Dad.
Vasta
#8

Ma ei saa enam mitte midagi aru.Nädalavahetusel sai niisama korra proovitud, käivitatud.Ei tahtnud minna käima aga näppisin natuke tühikäigu pöörete hoobi ja naksti töötas.Lasin mootori kenasti soojaks, üritasin sõita, käigu paned sisse sureb välja, pöördeid tõsta ei lase.Üritasin tuuritada kohapel-ei lasknud, kippus välja surema.Lõpuks sain auto liikuma,sõitsin umbes 3km max kiirus 50.Tulin koju tagasi morn nägu peas.Hakkasin autot garaasi tagasi ajama, ajasin sisse nagu tavaliselt on mul komme enne seisma jätmist korra gaasi anda(vana harjumus 242 ei käivitunud muidu kui seda ei kasutanud) ja mida ma kuulen käib väike plaks ja kõik kuus vahvat silindrit karjatavad ühiselt bõuuuuuuu, ei usu kõrvu, kordan bõüuuuuu-bõuuuuuuu.Ja mootor töötab ideaalselt, ei mingit jama.Sama hääl paitas kõrvu mis kunagi ammu.Nautisin veel natuke seda häält ja seiskasin mootori.Cool

Ei tea mis viga oli, kas siis oli mingi kakatükk kusagil ikkagi vahel või mis, igatahes tuju läks kohe üliheaks.Big Grin

Miks need puud alati vale koha peal on?
Vasta
#9

Seal on mingid tooreklapid mida elektriga keeratakse, oli vist niipidi, et mingi klapp keeras ennast külamlt kinni ja elektriga lahti vms ... täpselt enam ei mäletagi ... aga see et karpat näpuga enne käivitamist torkimas sai käidud on küll meeles.
Vasta
#10

See tooreklapp näeb välja niisugune, et on yks bimetallvedru, selline spiraal, nagu näiteks äratuskella sees (väljanägemiselt siis jah), selle k¨rval kohe siuke väike kyttekeha, portselani vms ymber mässitud peenike traadispiraal. Traadi sisse tuleb vool, see läheb kuumaks, körvalasuv bimetallvedru hakkab nihelema Smile, väänab ennast teise asendisse. Kuna tema otsa on kinnitatud tooreklapp, veab ta selle ka teise asendisse.

Kust teab vool, millal peale tulla, millal lahkuda, pole uurinud.

Kogu kupatus on ysna pisikeste möötudega, pisem kui vene jalgrattakell.


Ei oska kyll arvata, kas sinu juhtumil on seos tolle tooreklapi avamise-sulgemise viguriga vöi mitte.


Täpsustus- oma solexi junni kirjeldasin, väga vöimalik, et sul sarnane asi (asjad) on.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne