Postitused: 22
Teemad: 11
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
13-10-2008, 16:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2008, 19:35 PM ja muutjaks oli
alz.)
Probleem siis selles, et juhtus kätte eelsüüteta mootor (kaanes puuduvad eelsüüte avad) No käima pea võimatu saada, kui siis ainult eetriga. Endal sama tüüpi mootor veel ja tollel on olemas eeslüüteküünlad. Mootor muidu täis kap. rem. ja vb sellest tingitud halb käivitus. plokil muidu eelsoendus olemas (spiraal)
Miks on selline mootor üldse tehtud`? on neil mingid tüübivahed?
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
Kas üks eelsüüteküünal sisselaske kollektori küljes pole ?
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 22
Teemad: 11
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
kollektoril on ainult nn isoleeritud kontakt.
Postitused: 104
Teemad: 3
Liitus: Jul 2007
Maine:
2
Kui on lucas pump, siis peaks seal olema mingi kütuse eelsoojendus, äkki lihtsalt juhe maas.
Postitused: 36
Teemad: 3
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Tere!
On ka 1992 aasta Trensit ja sama lugu. Küünlaid pole ja ka sisselaske kollektoril pole spiraali. Öeldi, et on lõuna euroopa variant. Õnneks oli paigaldatud ploki soojendus. Miinus viiega, ilma ploki soojenduseta polnud lootuski. Uuemal, 1996 aasta turboga mootoril on vähemalt spiraal, mis aga vanema mootori puhul suurt ei aita. Sai lastud paigaldada ploki soojendus, sest külmaga starter lihtsalt ei jõua vedada.
Onu Mart
Postitused: 104
Teemad: 3
Liitus: Jul 2007
Maine:
2
Mul oli kunagi 86 aasta väljalase, üks esimesi uue kerega 2,5 mootoriga, ilma eelsüüte küünaldeta, käima läks ka 30 kraadi külmaga.
Postitused: 772
Teemad: 12
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
Kas see mootor on otsepritsega diisel või eelpõlemiskambriga? Kui on otsepritsega (a´la russi mootor), siis ei peagi kaanes mingeid küünlaid olema, kui siis ainult sisselaskekollektoris üks küünal õhu soojendamiseks.
Näiteks minu Hanomagi bussil (otsepritsega) on kohe originaalis ette nähtud talvel veidi eetrit anda. Selleks on kohe spetsiaalne pump kabiinis koos väikese eetritopsikuga (mul paraku puudu). Protsess käib nii, et annad vajadusel pumbaga sutsu eetrit ja siis käima. (Ühtegi küünalt tal ei ole.)
Teine variant, mida kasutasin vana mootoriga, mis ei tahtnud lõpuks ka suvel alati laksust käivituda on järgmine: (eeldab korras starterit ja akut) Annad starterit, samas gaasipedaali puutuda ei tohi, kui on juba mõned sekundid kedranud, siis annad gaasi ja mootor käivitub. Kui kohe gaasi anda, siis ajas torust ainult sinist suitsu välja, aga käima ei läinud.
`73 Hanomag-Henschel F46KA
Postitused: 46
Teemad: 0
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
13-10-2008, 23:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2008, 23:27 PM ja muutjaks oli
marts777.)
Enne lammutamist proovi silindrites surved ära mõõta, kui surved madalad, siis ehk klappide pidamine kehv. Teise tüübi kaant küll ei soovita peale panna. Samas üks kohalik Transit, sel küll teist tüüpi ilma eelsüüteta mootor, kah käivitub vahelduva eduga, kahtlustame aga pumba üleliiast kulumist (üle 700 t sõitnud).
Tasub muidugi ka pihusteid stendida.
Postitused: 192
Teemad: 4
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
14-10-2008, 02:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-10-2008, 02:17 AM ja muutjaks oli
anski.)
Transitis aastani -84 (alates -72) oli York 2,4 eelpõlemiskambriga mootor ja a.-84 tuli 2,5Di York otsepritsega mootor.
Postitused: 22
Teemad: 11
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
nii, tegu peaks siis olema pööriskambritega 2,4L diisel mootoriga, mille plokikaanel puuduvad eelsüüte avad.
Mis võib viga olla, et käima läheb ainult tõmmates, kui käima läheb siis tossab hirmsasti, ja sooja mootoriga vaja ka suht pikalt käiata, et käima läheks. (süüde sai autodata järgi paika panna)
Kas võivad rõngad kinni olla? (mootor kaua seisnud)
Postitused: 46
Teemad: 0
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Kui rõngad kinni või kulunud, siis ajab pöördeid andes õlivarda august suitsu ning surve on karteris. Korras mootoril tuleb sealt vaid veidi auru ning surve peaaegu puudub.
Postitused: 22
Teemad: 11
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Kuidas rõngaid lahti saada, ilma et peaks lammutama hakkama?`
Postitused: 46
Teemad: 0
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Ega seal väga kiiret lahendust ei ole. Võib proovida lasta mingit roosteeraldusvahendit (näiteks Addinnoli oma on päris hea)silindritesse ning jätta ligunema. See ei pruugi muidugi 100% tulemust anda. Samas on olnud juhtum, kui üks seisnud diisel pikapeale töötamise käigus ise rõngad lahti tagus. Iga mootor on muidugi eraldi keiss.
Postitused: 22
Teemad: 11
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
nii, sai siis täna mootorl surveid mõõdetud. ulme, 1sl mingi 18, teises 13, kolmandani ei jõudnudki. Enne sai kaan maha võetud ja oh üllatust. 2 kolb on saanud mõne mutri või pool klappi omale kaela. Hirmsasti ära peskud. raudselt kolb mõraline ka, ja arvatavasti rõngad ka pooleks.
säh sulle kaprem mootorit. Kes ajuvähk küll sellise asjaga on hakkama saanud, et kõik laagrid ja tihendid vahetab ära, kaane korrastab ja lihvib. JA JÄTAB pe*ses kolvi mootorisse. Kokku oli 2 kolvi saanud klapipähe. Egas midagi komplekteerin uue kaane, st koos eelsüüteküünaldega, ja püüab 2 mootorist ühe korraliku kokku laduda.ja äkki saab lõpuks kerejuurde asuda.