Mis ei meeldi liikluses.

Toetan täiega valdo mõtteid. Lisaks veel, et aeglasem sõitja ei kaota reeglina midagi kui ta mõne kiirema mööda laseb, kiirustajal aga (kui muidugi kiirustamine on põhjendatud) võib olla palju kaalul.

Pole miskit uut siin ilmas.
Vasta

Mingisugunegi lahendus oleks kui politsei hakkaks pikivahe mittehoidmise eest trahvi tegema.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Tegelane5 Kirjutas:Mingisugunegi lahendus oleks kui politsei hakkaks pikivahe mittehoidmise eest trahvi tegema.

Seda oleks vist reaalselt väga raske ,kui mitte öelda, et võimatu teha. Kui kolonn liigub kasvõi 80 km/h ja hoides kiirusega võrdset pikivahet,siis kuidas oleks võimalik tegelikult möödasõitu teha? Sellisel juhul on vajalik ca 5 km sirget teed koos nähtavusega ja ka veel see, et keegi vastu ei tuleks.
Kui sõidetaks teistega arvestavalt, mitte et ainult " mina, mina, mina", oleks laipu ja õnnetusi vähem.

Arvestage ka teistega!!!!!!

Sõidame suurtega...
Vasta

Traktorid Tallinna tänawatel,eriti just tipptundidel.Ma aru ei saa,miks peawad nad iga hommikul tööle ja õhtu tagasi sõitma just tipptunnil.Ehk võimalus teha seda muudel aegadel.Wõi siis näituseks esmaspäew objektile ,reedel tagasl.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Traktoritele on kehtestatud kilulinnas sõidukeeld kellaajaliselt , näit. Järvevana teel , tänavaid on veel aga ei loetle , keeld kehtib juhul kui pole kollast vilkurit , no ja nüüd - enamus traktoritest on vilkuriga varustatud hooldussõidukid ning keeld ei toimi . Asulavälistel teedel ikkagi lastakse kiiremad mööda , pole vaja olla kärsitu , vahest eesliikuja annab ka parema suunatulega märku - tore . Kuidas te tänate eesliikujat , kes teile turvalise möödasõidu tagab ja ka muidu viisakat liiklejat kes enda ette ruumi jätab et teid vahele lasta , juhtub ka sedasi . mina näiteks tõstan rusikas käe pöial püsti ja pistan käe juhiukse aknast välja , peaks olema arusaadav .
Vasta

must Kirjutas:Seda oleks vist reaalselt väga raske ,kui mitte öelda, et võimatu teha. Kui kolonn liigub kasvõi 80 km/h ja hoides kiirusega võrdset pikivahet,siis kuidas oleks võimalik tegelikult möödasõitu teha? Sellisel juhul on vajalik ca 5 km sirget teed koos nähtavusega ja ka veel see, et keegi vastu ei tuleks.
Kui sõidetaks teistega arvestavalt, mitte et ainult " mina, mina, mina", oleks laipu ja õnnetusi vähem.

Arvestage ka teistega!!!!!!

Peetakse terve kolonn kinni, esimene ja viimane lastakse minema. Ülejäänud saavad trahvi. Kui võimatu siis mis seal ikka.
http://www.reporter.ee/2008/10/23/maante...-politsei/
Peale seda ei eelda ma üldse et Tartu-Tln mntl midagi loogiliselt toimub.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Tegelane5 Kirjutas:
must Kirjutas:Kui kolonn liigub kasvõi 80 km/h ja hoides kiirusega võrdset pikivahet,siis kuidas oleks võimalik tegelikult möödasõitu teha? Sellisel juhul on vajalik ca 5 km sirget teed koos nähtavusega ja ka veel see, et keegi vastu ei tuleks.
Kui sõidetaks teistega arvestavalt, mitte et ainult " mina, mina,

Peetakse terve kolonn kinni, esimene ja viimane lastakse minema. Ülejäänud saavad trahvi.

Esiteks - kiirusega arvuliselt võrdse pikivahe hoidmine on igati mõistlik tegevus ning ei ole põhjust trahvi teha. Iseasi, kui pikivahe on kõigile ülilühike (nagu ta kahjuks kipub olema, mida ma omist kogemusist tean). Tean, kui psühholoogiliselt sant on sõita venivas kolonnis möödasõidu võimaluseta näiteks kahekümnendana, hoides ise korralikku pikivahet, kunid Sinu taga sõitja on Sul p...s kinni.

Aga vaadates LE §129 ("Juht peab vastavalt kiirusele hoidma sellist pikivahet, mis võimaldab vältida otsasõitu ees ootamatult pidurdanud või peatunud sõidukile.") kaldun siiski arvama, et trahvi saab ülilühikese pikivahe eest teha vaid siis, kui see on juba tagant otsasõidu põhjustanud. Kui mingeid intsidente ei ole (veel) olnud, võib ju tagasõitja juht alati väita, et ta suudab sellise pikivahega veel otsasõitu vältida ning vaevalt politsei suudab vastupidist tõestada (st LE §29 rikkumist ei tuvastata).

Teiseks - trahvi peaks saama eelnimetet veniva kolonni juhul just esimene sõitja, kes ei peatu ega kolonni endast mööda ei lase ning sellega LE §136 eirab.

Kolmandaks - kas Sa kujutad ette olukorda, kus trahvi tehakse 10-20 üksteisele järele sõitjale korraga? Mina ei kujuta... selleks peab olema korraga võtta 10-20 politseinikku, nemad käivad patrullimas aga reeglina siiski kahe- kuni neljakaupa. Senikaua, kui nad on ühe auto peatanud ja sellega tegelevad, võivad teised sõitjad (sh huligaanid) teha mida iganes, pole lihtsalt kedagi, kes nendega tegeleks.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

ludvard Kirjutas:Kuidas te tänate eesliikujat , kes teile turvalise möödasõidu tagab ja ka muidu viisakat liiklejat kes enda ette ruumi jätab et teid vahele lasta , juhtub ka sedasi . mina näiteks tõstan rusikas käe pöial püsti ja pistan käe juhiukse aknast välja , peaks olema arusaadav .

Minumeelest on (ex-NSVL liiklusruumis) see tänusignaal juba iidamast-aadamast olemas ja üldtuntud. Kui oled eesliikujast möödunud, vilguta 1-2korda ohutulesid ("aitäh"). Vahel sellele vastatakse ka ("palun") - murdosa sekundiks kaugtuled peale.

Ex-NSVL mainisin seepärast, et nt Soomes-Rootsis minuteada need signaalid ei toimi. Poola ja Saksamaa kohta ei tea, seal ei ole mul vastavaid juhuseid väga palju ette tulnud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

valdo Kirjutas:Minumeelest on (ex-NSVL liiklusruumis) see tänusignaal juba iidamast-aadamast olemas ja üldtuntud. Kui oled eesliikujast möödunud, vilguta 1-2korda ohutulesid ("aitäh"). Vahel sellele vastatakse ka ("palun") - murdosa sekundiks kaugtuled peale.

Ex-NSVL mainisin seepärast, et nt Soomes-Rootsis minuteada need signaalid ei toimi. Poola ja Saksamaa kohta ei tea, seal ei ole mul vastavaid juhuseid väga palju ette tulnud.
Sellest on ka eelnevalt juttu olnud, et Läänes on ohutuled reaalse ja kohese ohu märgiks. Tänatakse nii, et pärast möödasõitu (või õnnestunud reavahetust) suunaga üks vilgutus vasakule ja üks paremale (soovi korral ka veel korra vasakule või lihtsalt eelnevat korrata). Olen isegi seda kasutama hakanud (ohukate asemel). Siinkohal olen ma alati sõimanud neid kuradi superintelligentseid liikureid, mis arvavad, et kui ma näpin suunatulekangi KORRAKS, peab kolm korda vilgutama...
Vasta

41Degree Kirjutas:Siinkohal olen ma alati sõimanud neid kuradi superintelligentseid liikureid, mis arvavad, et kui ma näpin suunatulekangi KORRAKS, peab kolm korda vilgutama...
Eriti äge on see siis kui reaalses olukorras järgnevad üksteisele väga kiiresti kaks erinevas suunas manöövrit. Näitaks mõlemale poole suunda, aga ei saa. Õppeautoga oli selline probleem. Intelligentsusest on siin asi kaugel. Ega see kui kangi liigutades kolm korda vilgutada ei muuda midagi. Kes ikka suunda näidata ei taha see ei katsu seda kangi isegi mitte näpuotsaga mitte.
Vasta

41Degree Kirjutas:... Siinkohal olen ma alati sõimanud neid kuradi superintelligentseid liikureid, mis arvavad, et kui ma näpin suunatulekangi KORRAKS, peab kolm korda vilgutama...
Sattus minu ees sõitma üks (blond?) naisterahvas moodsa liikuri roolis (ilmselt esimest päeva), tema suutis igatahes 4 km. jooksul vahetpidamata suunda näidata (püüdes vasakut suunda kangi paremale lükkamisega välja lülitada ja vastupidi, ikka kolm ja kolm)
Vasta

Oxygen, sellest ühest vilksust pole ju halligi kasu reaalsete pöörete korral, sama hästi võiks näitamata jätta.
Vasta

Jesper Kirjutas:Oxygen, sellest ühest vilksust pole ju halligi kasu reaalsete pöörete korral, sama hästi võiks näitamata jätta.

On ka olikordi kus see 3 vilksu segab rohkem kui vaja, eriti kui on vaja tagant tulevale näidata möödasõidu (mitte)võimalust.

Dad.
Vasta

Ei noh lihtsalt naljakas et inimene kes igal võimalusel bashib umbisikuliselt teisi liiklejaid kõikvõimalike pattude eest, ei tea nüüd elementaarset 3 sekundi reeglit.

Iseenesest nõus, mida vähem igasugu maagiat, seda parem auto Smile
Vasta

Potsataja103 Kirjutas:Sattus minu ees sõitma üks (blond?) naisterahvas moodsa liikuri roolis (ilmselt esimest päeva), tema suutis igatahes 4 km. jooksul vahetpidamata suunda näidata (püüdes vasakut suunda kangi paremale lükkamisega välja lülitada ja vastupidi, ikka kolm ja kolm)

Ma päris blond pole, üsna tumedajuusne senini. Käisin aga suht hiljuti viimaks tol B-kati lõppastme koolitusel Aides. Sain siis ilusa tänapäevase Bemmiga linna mööda kimada. Ei mina saandki lõpuks aru, mismoodi need suunad välja lülituvad. Täispöörde järel klõpsas muidugi ise välja, möödasõidu ja reavahetuse järel aga küll ma vilgutasin vist ühte ja teise suunda, hoovaga jännates klõpsisin eessõitjate peeglitesse täistulesid jne... Vabandan kõigi tülitatute ees..

loll on loll olla.
Vasta

IIIFFFAR Kirjutas:
Potsataja103 Kirjutas:Sattus minu ees sõitma üks (blond?) naisterahvas moodsa liikuri roolis (ilmselt esimest päeva), tema suutis igatahes 4 km. jooksul vahetpidamata suunda näidata (püüdes vasakut suunda kangi paremale lükkamisega välja lülitada ja vastupidi, ikka kolm ja kolm)

Ma päris blond pole, üsna tumedajuusne senini. Käisin aga suht hiljuti viimaks tol B-kati lõppastme koolitusel Aides. Sain siis ilusa tänapäevase Bemmiga linna mööda kimada. Ei mina saandki lõpuks aru, mismoodi need suunad välja lülituvad. Täispöörde järel klõpsas muidugi ise välja, möödasõidu ja reavahetuse järel aga küll ma vilgutasin vist ühte ja teise suunda, hoovaga jännates klõpsisin eessõitjate peeglitesse täistulesid jne... Vabandan kõigi tülitatute ees..

Sama on ka uute Opelitega 2004 ja üles.....neil suunatule kangil seda klõpsu ei olegi, lükkad suunatule kangi paindub tagasi ja siis alguses väga harjumatu reavahetuses, suunatuli sees, lükata välja, hakkab teispoolel suund põlema, raske kohe tunnetust kätte saada.
Vasta

sai ka suve uue nädal aega uue Corsaga ringi sõidetud ja nädala lõpuks sain selle suuna näitamise ka enam-vähem selgeks... parajalt perverssne ta igatahes oli...

minu 2007 skodal on igatahes täitsa võimalik ise seda 3x suuna vilgutamist vahetada 1x suunavilgutamise vastu, samas ei ole nagu selle maha võtmise järgi vajadust tundnud... mul isegi naine saab ka sellega hakkama, ilma et väga hullult mõlemale poole vilgutaks Toungue

(Arvuti)vanaraualadu -> www.hot.ee/hqs

Vasta

hqs Kirjutas:sai ka suve uue nädal aega uue Corsaga ringi sõidetud ja nädala lõpuks sain selle suuna näitamise ka enam-vähem selgeks... parajalt perverssne ta igatahes oli...

Tegelikult ei meeldi mulle eriti palju juba see süsteem, kus suunatuli ise rooli keeramisega tagasi neutraali läheb. Liikluses on palju olukordi, kus tuleb suund rooli keeramisest varem või hiljem välja võtta. Oma eelmisel autol (Lada 111) läks õnneks selle süsteemi nukk juba üsna alguses puruks, kui ma rooli keeramise ajal lüliti käega sees hoidsin korral. Uuel autol see aga toimib...

Ma tahan ikka ise otsustada, millal suund sisse panna /välja võtta ja kui pikalt seda sees hoida...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta

Hm, aga mis saab siis, kui näiteks peale suuna sisse lülitamist avastan, et "õige" teeots, kuhu pöörata tahtsin, on hoopis kusagil eespool, s.t. et hetkel ei olegi vaja pööret sooritada?!?! Ilmselt siis sõidan senikaua sisselülitatud suunaga...

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta

Sillu Kirjutas:Hm, aga mis saab siis, kui näiteks peale suuna sisse lülitamist avastan, et "õige" teeots, kuhu pöörata tahtsin, on hoopis kusagil eespool, s.t. et hetkel ei olegi vaja pööret sooritada?!?! Ilmselt siis sõidan senikaua sisselülitatud suunaga...

Bemmil käis see asi vist nii, et kui parem suund on sees, siis lükkad suunatulekangi uuesti üles (ehk "paremale") - siis lülitatakse suund välja. Või siis väga õrnalt alla ehk "vasakule".

Renault Laguna GT '06
Renault Twingo GT '08
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne