Maz500 Kirjutas:Need kullase klaasiga tagatuled on uuem ilming, tekkisid nad kusagil 1970.date alguses.
Kui mälu ei peata.
Juba 69.a detsembris vahetus keretüüp, tagumiste horisontaalsete tagatuledega.
Vana keretüübi püstjate tagatulede kahevärviliseks muutumise aega loetakse jaan. 1967 , ka siis puudus veel E tähistus. Vanade laovarude baasil võis tehasest tulla ka veel üleni punaste tuledega autosi, kuid 68-ndal juba kindlasi kahevärvilised.
Mudelit 408 hakati tootma sept. 1964.
Vast valge rooli kasutamist ei olnud varajase 408 puhul mitte, see oleks liiga "karjuv" kontrast üldise musta plasti taustal, küll aga on rooli keskosa embleem sama, mis M 403-l.
Veel mõned varajase 408 eripärad:
15. nov. 1965 vahetusid esiratta rummude kuullaagrid koonus-rulllaagrite vastu.
mai 1966 plekist armatuurlaua ülaossa pandi pehme kate.
august 1966 tuuleklaasi pesuri jalapump asendus käsipumbaga
22. aug. 1966 siduri ja piduri peasilindri ja pedaali vahelisi tõukurvardaid hakati tegema reguleeritavatena, varemalt kasutati pumpde kinnituse all plekist reguleerpeile.
...
Veel 412 huvilistele teadmiseks
17. okt 1967 hakati tootma unifitseeritud keret nii 408, kui 412 mudeli tarvis. Peamine muudatus oli radiaatorit kinnitavas esipaneelis, kapotti muudeti seespoolt, piki tugevdustala mis varemalt oli sirge, tehti nüüd jõnksuga kõverik, seoses 412 õhupuhasti asukohaga, radiaator muutus ühtseks, aga 408 jaoks toodeti eraldi tuulekoda.
Kuigi jaanuaris 1968 läksid esiistmed lahku kasutati mudeli 412 juures roolikäigukangi kuni novemrini 1968. Mudelil 408 "kolis" kang põrandale alles mais 1973.