Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Lasime teha Dnepri käigukastile uued neljanda käigu hammasrattad. Esimene partii ebaõnnestus just hamba kuju poolest (tegid häält). Hamba kuju muutmise tagajärjel muutus hammaste arv, aga ülekanne jäi samaks.
Võtame teiseks näiteks erineva sammuga ketid. Ketiratta mõõt võib olla sama (ka ülekande suhe), aga hammaste arv erineda suuresti.
Postitused: 343
Teemad: 1
Liitus: Apr 2006
Maine:
4
06-11-2008, 19:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2008, 19:30 PM ja muutjaks oli
tiit.)
Eriti mõttetu vaidlus. Tähtis on ülekandearv. Ükskõik kas jagad esimese hammasratta hammaste arvu teisega või teed sama läbimõõtudega(läbimõõt tuleb võtta muidugi selle koha pealt kushambad kokku puutuvad).
Motale: kui sa muutsid hammaste kuju ja hammasrataste välisläbimõõt jäi samaks siis läbimõõt hammaste kokkupuutekohas ei saanud samaks jääda ja ülekandearv ei ole TÄPSELT sama. Loomulikult ei mõjutanud see oluliselt ratta kiirust sest ülekandearv muutus tõenäoliselt ka kolmas või neljas koht peale koma.
Postitused: 57
Teemad: 16
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Mind huvitab, et kas see korviveo süsteem on ajapikku palju muutunud? Uutel Uralidel (nt.Gear-Up) on see igaljuhul nii lahendatud:
http://www.imz-ural.com/gearup/gallery.htm
Kirjas seal veel et käsitsi lülitatav. Pole nagu ATV-d vajagi
Granny, do all fairy tales begin with, "Once upon a time?"
No dear, theres an entire series starting with, "If Elected I promise."