01-11-2008, 18:46 PM
Huvitav oleks teada traktorite küttekulu erinevatel töödel hektarite kohta või siis tunnis.
Meistrimees Kirjutas:Tean, et pea kõik vene traktori mootorid kulutavad kütet 175-190 grammi kw kohta tunnis. Kahjuks pole selliseid võrdlevaid andmeid lääne masinate mootorite kohta. Seega, kas lääne masinad on ökonoomsemad?turboga mootorid mis väga hästi põletavad saavad ka 170 hakkama aga üldjuhul jah on 180g/hj/h diiselmootori reegel - ükskõik kus maal ta toodetud on.
Meistrimees Kirjutas:Kõigepealt pean ennast parandama. Loomulikult on need grammid antud hj kohta tunnis.Künda võib ka 5 cm sügavuselt 20km/h. Muud küll ei oska arvata
Hiljuti lugesin kusagilt foorumist, kus keegi sai MTZ-ga kolmese pöördadraga 12 liitrit hektarile hakkama. Mida arvata?
tiit Kirjutas:Meil MTZ 1025 ja 3 pöördader . Keskmine küttekulu künnil koos sõiduga põllule 13l.Meistrimees Kirjutas:Kõigepealt pean ennast parandama. Loomulikult on need grammid antud hj kohta tunnis.Künda võib ka 5 cm sügavuselt 20km/h. Muud küll ei oska arvata
Hiljuti lugesin kusagilt foorumist, kus keegi sai MTZ-ga kolmese pöördadraga 12 liitrit hektarile hakkama. Mida arvata?
paul23 Kirjutas:13l tunnis on normaalnetiit Kirjutas:Meil MTZ 1025 ja 3 pöördader . Keskmine küttekulu künnil koos sõiduga põllule 13l.Meistrimees Kirjutas:Kõigepealt pean ennast parandama. Loomulikult on need grammid antud hj kohta tunnis.Künda võib ka 5 cm sügavuselt 20km/h. Muud küll ei oska arvata
Hiljuti lugesin kusagilt foorumist, kus keegi sai MTZ-ga kolmese pöördadraga 12 liitrit hektarile hakkama. Mida arvata?
tiit Kirjutas:See vene traktorite kohta toodud erikulu 250-260 g/kWh tundub otse väntvõllilt mõõtes kuidagi suur olevat. Kuidas seda üldse mõõdeti kas jõuvõtuvõllilt? Uued rekka diislid peaks hakkama saama ka <200 g/kWh (näiteks - http://www.scania.com/news/Events/archiv..._16071.asp) suured laevadiislid veelgi vähemaga.Meistrimees Kirjutas:Tean, et pea kõik vene traktori mootorid kulutavad kütet 175-190 grammi kw kohta tunnis. Kahjuks pole selliseid võrdlevaid andmeid lääne masinate mootorite kohta. Seega, kas lääne masinad on ökonoomsemad?turboga mootorid mis väga hästi põletavad saavad ka 170 hakkama aga üldjuhul jah on 180g/hj/h diiselmootori reegel - ükskõik kus maal ta toodetud on.
corvus Kirjutas:Sai siin huvi pärast lapatud pisut kirjandust, ja leitud andmed, et õiged numbrid oleks näiteks SMD-62 (T-150K) mootoril mitte üle 248g/KWh ehk 182g/hjh kohta ,nominaalvõimsusel siis vastavalt 217g/KWh ja 160g/hjh kohta, D-240/243 (MTZ-80/82) mootoril nominaalis 220g/KWh ja 162g/hjh kohta./KWtiit Kirjutas:See vene traktorite kohta toodud erikulu 250-260 g/kWh tundub otse väntvõllilt mõõtes kuidagi suur olevat. Kuidas seda üldse mõõdeti kas jõuvõtuvõllilt? Uued rekka diislid peaks hakkama saama ka <200 g/kWhMeistrimees Kirjutas:Tean, et pea kõik vene traktori mootorid kulutavad kütet 175-190 grammi kw kohta tunnis. Kahjuks pole selliseid võrdlevaid andmeid lääne masinate mootorite kohta. Seega, kas lääne masinad on ökonoomsemad?turboga mootorid mis väga hästi põletavad saavad ka 170 hakkama aga üldjuhul jah on 180g/hj/h diiselmootori reegel - ükskõik kus maal ta toodetud on.
Tegelane5 Kirjutas:Kas mitte vene traktorite puhul polnud reegel et paak kestab 8 tundi tööd?
Meistrimees Kirjutas:Esimene küsimus selline- Milliste pöörete juures on mototund = astronoomilise tunniga.