KamAZ ,ZIL ja veomasinad

Ja viimasel ajal on mul juba nähtud sellise imeliku tagasillaga ZIL-i. Too oli küll Tartus...
...........................................................................................................................

RABA tagasild.Tõenäoliselt pärit TURIST LAZ-i alt.Sarnaseid tagasildasid kasutati ka IKARUS-tel,kuid nn.käised erinevad.Ühel tavaline rattakinnitus(mutritega).Teisel kiiludega.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta

eno1 Kirjutas:Ja viimasel ajal on mul juba nähtud sellise imeliku tagasillaga ZIL-i. Too oli küll Tartus...
...........................................................................................................................

RABA tagasild.Tõenäoliselt pärit TURIST LAZ-i alt.Sarnaseid tagasildasid kasutati ka IKARUS-tel,kuid nn.käised erinevad.Ühel tavaline rattakinnitus(mutritega).Teisel kiiludega.

Huvitav,mis põhjusel on ZIL-i originaal asendatud Raba omaga? Kas originaalil on töökindlus nigel?

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

Ka Pärnus liikus mõned aastad tagasi (ehk liigub praegugi) üks ZIL, millele oli paigaldatud LAZi tagasild. Ei tea, on need nüüd olulisemalt töökindlamad, aga ju võetakse sildade vahetuse korral kasutusse hetkel käepärasem varinat.
Vasta

Mister X Kirjutas:Ka Pärnus liikus mõned aastad tagasi (ehk liigub praegugi) üks ZIL, millele oli paigaldatud LAZi tagasild. Ei tea, on need nüüd olulisemalt töökindlamad, aga ju võetakse sildade vahetuse korral kasutusse hetkel käepärasem varinat.

http://photofile.ru/photo/potsataja103/1...490097.jpg
Vasta

Potsataja103, kas see Zil on kraanaversioonist ümber ehitatud? Esiraam nagu viitaks sellele. Kui ei, siis peaks mudeli mark olema Zil-130Gu-80 (?) ehk siis pikabaasiline madelveok.
Vasta

Timm Kirjutas:Potsataja103, kas see Zil on kraanaversioonist ümber ehitatud? Esiraam nagu viitaks sellele. Kui ei, siis peaks mudeli mark olema Zil-130Gu-80 (?) ehk siis pikabaasiline madelveok.
Pole õrna aimugi.
Veel pilte:
http://photofile.ru/photo/potsataja103/1...505969.jpg
http://photofile.ru/photo/potsataja103/1...505989.jpg
http://photofile.ru/photo/potsataja103/1...506006.jpg
Vasta

Kaks küsimist siinsele rahvale:
1) Kas kellelgi on pilti tuletõrje ZIL-131-st nr.-iga 028FAB? Nähtud esmaspäeval Tallinna peal, kusjuures ARKi andmetel TÜV lõppenud. Nägin seda, et sõitis Nõmme depoost vilkurite sähvides välja, üksainumas mees kabiinis... Aga see selleks, huvitaks mind hoopis selle pealisehitus: tundus nagu midagi veekahuri moodi olevat.
2) Jällegi, ilma reklaami tegemata, selle nädala Autoleht sisaldab ühte pilti, mille peale minu silmad küll väga pungi läksid. Lk 14-15 on pilt ühest neljateljelisest sadulveokist, mille võimalikuks mudeliks on märgitud MAZ-537, mis tundub ligikaudu reaalne. Ühtlasi on antud mõista, et seda kasutatakse ainult karjäärides. Kas olen lihtsalt mina nii ahtakese maailmanägemisega, et pole selliseid asju varem näinud? Ja kui nii on, siis äkki saaks mõne lisapildi selle sõiduki kohta?
Vasta

MAZ-537 põhitarbija oli ikka punavägi (rakettide+tankide vedu), aga oma omaduste poolest on tegu ka karjääridele tänuväärse aparaadiga raskete buldoserite ja eskude veol.

Tsekata saab infot nt http://www.military-today.com/trucks/maz_537.htm

Selle 028FAB näol on tegu voolikuautoga (nagu JJVV eksponaat nr. 138), küll aga tegu vanema, 1970tel toodetud tüübiga AR-2 133 (väliseöt tuntav ümarate nurkadega kuudi järgi). Mõni pilt näha ntx http://www.ttpa.ee/?section=galery&actio...lbumID=345
Ja katusel sel tõesti veekahur, kuid kuna voolikuautol pumpa pole, peab selle toide jääma kohaliku veevõrgu/vahepeal oleva(te) pump(ade) toeks (mõni tuletõrjetaustaga inimene võib kui vaja lisada infot juurde).
Vasta

mrali Kirjutas:MAZ-537 põhitarbija oli ikka punavägi (rakettide+tankide vedu), aga oma omaduste poolest on tegu ka karjääridele tänuväärse aparaadiga raskete buldoserite ja eskude veol.

Tsekata saab infot nt http://www.military-today.com/trucks/maz_537.htm
Kas mõnes Eesti põlevkivikarjääris on ka MAZ-537 kasutusel?
Vasta

Martti Kirjutas:
mrali Kirjutas:MAZ-537 põhitarbija oli ikka punavägi (rakettide+tankide vedu), aga oma omaduste poolest on tegu ka karjääridele tänuväärse aparaadiga raskete buldoserite ja eskude veol.

Tsekata saab infot nt http://www.military-today.com/trucks/maz_537.htm
Kas mõnes Eesti põlevkivikarjääris on ka MAZ-537 kasutusel?

Sirgala ja Narva karjääris (nüüd küll juriidiliselt tegu ühe suure Narva karjääriga). Inimestelt, kel olnud sinna suletud aladele asja, on kuulda olnud, et tegu Vene tehnika huvilistele paradiisiga Wink
Ja nagu 41Degree pajatas, viimase nädala Autoleht ka lisaks tõendiks.
Vasta

Viimases moto.kalev.ee ajakirjas ka üks pilt sealsete karjääride masinatest.
Vasta

Umbes 8-9 aastat tagasi oli selline MAZ 537 koos treileriga Kuldses Börsis müügil. Mäletan, et kandejõud oli 60t. Pärines ka ühest nendest ida-viru karjääridest. Hinnaks võis olla 100000+.
Vasta

http://fotoalbum.ee/photos/urkel/40503989 foto tehtud nädal aega tagasi Sirgalas
Vasta

volvo Kirjutas:http://fotoalbum.ee/photos/urkel/40503989 foto tehtud nädal aega tagasi Sirgalas
Nüüd usun ka lõpuks kõike eelpool mainitut. Täitsa vägev riistapuu!
Vasta

MAZ-537 puuduseks oli ka tema väike resurss. Midagi u 10 000 km ringis enimalt, kui mul õieti meeles...
Vasta

Mingil perioodil oli üks MAZ-537 (vmt.) tüüpi veduk ka Rakvere teedevalitsusel. Kasutati nii treileri vedamiseks kui ka talvel lumesahaga varustatult.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta

http://www.ru01.ru/production/al/al-50-k...niz_01.jpg
Üks üsna põnev KamAZ
Vasta

oxygen Kirjutas:http://www.ru01.ru/production/al/al-50-k...niz_01.jpg
Üks üsna põnev KamAZ

Selline kabiini ette ja alla viimine on nii Idas kui Läänes tuletõrje redelite ja tõstukite juures kõrguse vähendamise (50+ meetrine redel/teleskoop on ka arvestatava ristlõikega!) eesmärgil üsna levinud.
Vasta

Imekspandav on siiski see venelaste järjekindlus mingi asja tootmisel. Kamazi kabiinil ka juba neljas kümme käib, aga disainis erilist läbimurret pole toimunud.Smile Ainult väike faceliftSmile
Vasta

Don't fix it, if it's not broken. Smile
Üldiselt veoki toojtad vahetavad kabiine suht harva .Venelastel pole asi mitte niivõrd järjepidevuses kui rahas, mille eest arendustööd teha. Nimelt pole seda. Sama probleem kummitab kõiki vene autotootjaid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne