Postitused: 232
Teemad: 2
Liitus: Jun 2004
Maine:
7
Ja viimasel ajal on mul juba nähtud sellise imeliku tagasillaga ZIL-i. Too oli küll Tartus...
...........................................................................................................................
RABA tagasild.Tõenäoliselt pärit TURIST LAZ-i alt.Sarnaseid tagasildasid kasutati ka IKARUS-tel,kuid nn.käised erinevad.Ühel tavaline rattakinnitus(mutritega).Teisel kiiludega.
Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
eno1 Kirjutas:Ja viimasel ajal on mul juba nähtud sellise imeliku tagasillaga ZIL-i. Too oli küll Tartus...
...........................................................................................................................
RABA tagasild.Tõenäoliselt pärit TURIST LAZ-i alt.Sarnaseid tagasildasid kasutati ka IKARUS-tel,kuid nn.käised erinevad.Ühel tavaline rattakinnitus(mutritega).Teisel kiiludega.
Huvitav,mis põhjusel on ZIL-i originaal asendatud Raba omaga? Kas originaalil on töökindlus nigel?
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Postitused: 426
Teemad: 19
Liitus: Jan 2007
Maine:
8
Ka Pärnus liikus mõned aastad tagasi (ehk liigub praegugi) üks ZIL, millele oli paigaldatud LAZi tagasild. Ei tea, on need nüüd olulisemalt töökindlamad, aga ju võetakse sildade vahetuse korral kasutusse hetkel käepärasem varinat.
Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
Potsataja103, kas see Zil on kraanaversioonist ümber ehitatud? Esiraam nagu viitaks sellele. Kui ei, siis peaks mudeli mark olema Zil-130Gu-80 (?) ehk siis pikabaasiline madelveok.
Postitused: 1,267
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
37
Kaks küsimist siinsele rahvale:
1) Kas kellelgi on pilti tuletõrje ZIL-131-st nr.-iga 028FAB? Nähtud esmaspäeval Tallinna peal, kusjuures ARKi andmetel TÜV lõppenud. Nägin seda, et sõitis Nõmme depoost vilkurite sähvides välja, üksainumas mees kabiinis... Aga see selleks, huvitaks mind hoopis selle pealisehitus: tundus nagu midagi veekahuri moodi olevat.
2) Jällegi, ilma reklaami tegemata, selle nädala Autoleht sisaldab ühte pilti, mille peale minu silmad küll väga pungi läksid. Lk 14-15 on pilt ühest neljateljelisest sadulveokist, mille võimalikuks mudeliks on märgitud MAZ-537, mis tundub ligikaudu reaalne. Ühtlasi on antud mõista, et seda kasutatakse ainult karjäärides. Kas olen lihtsalt mina nii ahtakese maailmanägemisega, et pole selliseid asju varem näinud? Ja kui nii on, siis äkki saaks mõne lisapildi selle sõiduki kohta?
Postitused: 898
Teemad: 17
Liitus: Sep 2004
Maine:
8
Viimases moto.kalev.ee ajakirjas ka üks pilt sealsete karjääride masinatest.
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Umbes 8-9 aastat tagasi oli selline MAZ 537 koos treileriga Kuldses Börsis müügil. Mäletan, et kandejõud oli 60t. Pärines ka ühest nendest ida-viru karjääridest. Hinnaks võis olla 100000+.
Postitused: 420
Teemad: 4
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
MAZ-537 puuduseks oli ka tema väike resurss. Midagi u 10 000 km ringis enimalt, kui mul õieti meeles...
Postitused: 1,835
Teemad: 30
Liitus: Apr 2003
Maine:
24
Mingil perioodil oli üks MAZ-537 (vmt.) tüüpi veduk ka Rakvere teedevalitsusel. Kasutati nii treileri vedamiseks kui ka talvel lumesahaga varustatult.