Probleem Gaz-24 mootoriga
#1

Peale plokikaane tihendi vahetust töötab nagu oleks 3 pütti taga. Samas kui keerasin küünlad kontrollimiseks välja , olid kõik ilusad pruunikad. Rõhku karteris ei ole , mootori õlituli reageerib suvalise küünla juhtme maha võtmisele süttimisega. Piduri võmendi vaakumtoru korras, vaakumi otsa kinni panekuga ei muutunud midagi. Proovisime reguleerida karbussist ja jagajast, tulemus null. Kolvid ja rõngad terved, kontrollitud.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#2

Kas probleem on mingis konkreetses silindris (seda saab kontrollida klassikaliselt küünlajuhtmete maha katkumise teel)? Kui üks konkreetne silinder ei käi, siis võib asja edasi mõelda... Kui Sa aga ütled, et kuidagimoodi käivad kõik silindrid, siis tasuks väga kriitilise pilguga üle vaadata jagajakaas, kontaktid, küünlajuhtmed ja karpa düüsid ära puhastada...
Vasta
#3

Klapid ikka korralikult reguleeritud. Äkki mõni ei avane piisavalt või ei sulgu.
Vasta
#4

Kas enne tihendi vahetust töötas korralikult?Tundub tõesti klappide kala olevat.
Vasta
#5

Kas kollektori võsid ka maha remondi ajal? Kui võtsid, siis kuidas tihendid jäid? Vanad või uued?
Vasta
#6

Kollektorit näppinud pole,käisin karpa ja jagaja üle. Täna kiskusin plokikaane uuesti maha. Homme õhtul proovin teise plokikaanega.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#7

peale plokikaane tihendi vahetamist tuleb klapid ka reguleerida ju, sai see töö ikka tehtud?
Vasta
#8

Vastan Heiki eest.Jahh klapid said ikka reguleeritud.
Vasta
#9

Nüüd masin toimib, teise plokikaanega kadus ka probleem.
Tänud vastamast.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne