Iz jupiter2 käigukast.
#1

[/color]Tere. Siuke mure et mul jookseb esimene käik kinni kui ma proovin aga kui esimese käigu hammasratta ära võtan siis töötavad ilusti!!
Vasta
#2

kristofer14 Kirjutas:[/color]Tere. Siuke mure et mul jookseb esimene käik kinni kui ma proovin aga kui esimese käigu hammasratta ära võtan siis töötavad ilusti!!

Sellise segase jutu põhjal ei oska Sind keegi aidata. Mis asi jookseb kinni? Kas käiguvahetushoob või ei liigu enam võllid? Ja millise tegevuse peale jookseb kinni?

Ning kuidas seda mõista, et võtad hammasratta ära? Sul ei ole siis kast koos, vaid alles paned teda kokku ning teed nn käikude lülitamise "kuiva trenni"?

Proovi oma probleem selgemalt kirja panna, siis oskab Sind keegi ka aidata.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#3

Kas asendasid mõningaid hammasrattaid?
IZ-i kastidel on neid erinevaid.
Vasta
#4

valdo Kirjutas:
kristofer14 Kirjutas:[/color]Tere. Siuke mure et mul jookseb esimene käik kinni kui ma proovin aga kui esimese käigu hammasratta ära võtan siis töötavad ilusti!!

Sellise segase jutu põhjal ei oska Sind keegi aidata. Mis asi jookseb kinni? Kas käiguvahetushoob või ei liigu enam võllid? Ja millise tegevuse peale jookseb kinni?

Ning kuidas seda mõista, et võtad hammasratta ära? Sul ei ole siis kast koos, vaid alles paned teda kokku ning teed nn käikude lülitamise "kuiva trenni"?

Proovi oma probleem selgemalt kirja panna, siis oskab Sind keegi ka aidata.


Olen ise samuti proovinud kristoferil käigukasti kokku panna.Panime käigukasti õigesti kokku,kahvli võlli punkti on ka õigesti kokku,hammakad on samuti õigesti kokku pandud.Kui käike vahetada siis 1käigu juures poob käigukasti kinni.Kristoferi sõnul pole ta ühtegi käigukasti hammakat vahetanud.
Vasta
#5

Kinnitan samamoodi, paned käigukasti kuivalt kokku mootoripooled ka, kuid esimese käigu poob kinni. Natuke maad saad sidurikorvi võlli keerutada ja jokk, kiilub kinni. Küll lappasin nii üht kui teist pidi, kuid ei aidanud midagi. Ja tegemist on komplektse käigukastiga. No peaks ütlema et olen mina proovinud seda kokku panna samuti ka Rauno ja Kristofer, kellegil mõistus üle ei käi. Big Grin

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#6

Izi kast ja üldse vene rataste kastid tahavad korralikuks tööks saada öli. Sai ka kunagi, vist oli jup3 mootor, kui öigesti mäletan, lahti vötta ja kokku pannes käigukast korralikult ei toiminud. Kül ei lülitanud käike sisse siis ei tulnud need enam välja. Mure lahendasime sellega et panime mootori uuesti rattale peale, öli sisse ja ratas tööle. Öli puges kastis igale poole vahele kuhu vaja ja käimar töötas nagu miilinkiSmile . Nii saab muidugi lahendada seda muret kui oled 120% kindel et kast on öigesti koos ja seibid vahel seal kus peavad olema. Seibidega on ka see lugu et mönes kastis need on sees mönel jälle pole. Saa siis aru kuidas olema peab.

K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Vasta
#7

TheShadow49 Kirjutas:Seibidega on ka see lugu et mönes kastis need on sees mönel jälle pole. Saa siis aru kuidas olema peab.

Täpselt, selle seibimajandusega on täpselt nii, et niipalju kui välja võtad, niipalju pane neid seibe ka tagasi. Toungue

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#8

Äitah.Eks ma proovin neid soovitusi.
Vasta
#9

Kui nüüd uuesti hakkad kokku lappama vaata,kas rattad mis nuutühenduses liiguvad vabalt,et 1ja4 käik ussi peal lõppudes kandma ei jääks.Kulutab kahvlid hetkega ära.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne