19-11-2008, 12:33 PM
Hmm... Tegelikult väga hea mõte, peab oma vedruvarud üle vaatama ja ikkagi seda teed minema
Paar mõtet on ka, kuidas need vedrud keskelt ära toestada, et vastu amorti nühkima ei hakkaks.
![Smile Smile](https://forum.automoto.ee/images/smilies/smile.gif)
Aspelund Kirjutas:Vähemalt see hall, kus vormelid näituse ajal seisid, pidi saam täis head ja paremat masinaparki.
A.
tarko Kirjutas:Nüüd jääb bagi paariks kuuks seisma, sest issi amet tuleb vastu võtta ja väikse lapsega ei taha koguaeg edasi-tagasi siiberdadaPalju õnne järelkasvu puhul ning rahulikku meelt! Ja hoolimata "tüübist" katsu ikka see oma kätega tegemise pisik edasi anda
tarko Kirjutas:Tagumised pidurisupordid võtsin lahti ja tegin roostest puhtaks. Need ootavad veel remontkomplekte ja ühel tuleb õhutusnippel välja puurida. Enne kokkupanemist saavad muidugi ka värvi alla. Tegemist siis 85. a Audi Coupe esimeste Girling pidurisuporditega.
tarko Kirjutas:Lisaks on mul ka paar küsimust. Nimelt kust saab impulsse Boschi 0 280 140 516 vabakäigumootor? Kas sellel peab ka mingi eraldi juhtplokk olema või piisab segusiibri lülitist? Originaalis oli see muidu Opel Omega peal.Mul oli hetkel käepärast Omega piibel ning seal lähevad tühikäigumootori juhtmed ajusse (Motronicu 4.1 süsteem). Ning seda, mida juhtaju toimetab sellega, mina ei tea.