overspeed Kirjutas:Saime vist jaole. Juhtme otsad peavad minema käsipiduri kangi all olevasse katkestuslülitisse ........ Ons kellelgi kinnitust sellele teooriale?
Kinnitust pole vaja enam, olen kindel. Leidsin netist korralikud elektriskeemid kus köik näha. Öelda vöib aga, kui keegi teab, miks on käsipiduri summeri vooluahelas kaks katkestuslülitit jadamisi, kuhu teine käib ja miks kaks?
Nagu skeemilt näha peaks üks olema käsipiduri kontrolllüliti ja teine siduri hüdrosüsteemi oma.
Huvitav seletus skeemil asjadele. Just nende kahe asja kohta on õeldud, et ei paigaldata alates 1980 aastast (asja nime aga pole). Skeemil aga asjad olemas ja ka tegelikus elus 92 aasta masinal.
Ja kaks muidugi asja pärast. Kui käsipidur on peale tõmmatud (lüliti asend ON) ja siis sidurit vajutada (teine lüliti ka ON), siis summer hakkabki pinisema. Vaja ainult tähelepanu - kas keegi tahab kongis pissile või on kässar peale ununenud. Juhul, kui liikuma hakates (käsipidur peal) tahab ka keegi kongis pissile, siis lasku see mees püksi.
(Seda postitust muudeti viimati: 28-10-2008, 14:05 PM ja muutjaks oli overspeed.)
motamees Kirjutas:Nagu skeemilt näha peaks üks olema käsipiduri kontrolllüliti ja teine siduri hüdrosüsteemi oma.
Unise peaga must-valget tingmärkidega skeemi vaadates jäi see fakt ajusopis peitu-- siduripedaalilüliti. Üks on ju NO teine NC. Tingmärkskeemil mölemad ühesugused, värvilisel erinevad. Sobib.
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2008, 12:39 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Inimestel on juba selline komme, et laiskus on edasiviivaks jöuks. 4x4 autoga toon puud metsast välja, puudekuuri tegin veoautomööte arvesse vöttes, et saaks otse sisse tagurdada.
Puud töstan kastist puudelöhkujale ning säält edasi löhutuna otse riita. Vöimalikult vähe ümbertöstmist. Järgmine talv on puud kuivad ja läevad kuurist otse majja, ahju.
Kuidas õnnestus liikurile saada numbrimärk 66GAZ, kui pole saladus?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
valdo Kirjutas:Kuidas õnnestus liikurile saada numbrimärk 66GAZ, kui pole saladus?
See on imelihtne. Tuleb minna kohaliku ARK-i büroo sekretäri juurde ja kirjutada avaldus. Sekretär kontrollib, et soovitud registreerimismärk ikka vaba oleks. Jaatava vastuse korral tuleb maksta pisike riigilõiv. Siinkirjeldatud juhul -- kui registreerimismärgi standardstruktuur säilib -- 5K, numbri "SERGEI 1" (jah, selline on olemas) saamiseks 20K krooni.
Muide, seda autot, mille külge numbri kavatsete kruvida, ei pruugi tellimise hetkel Eestis ega ehk maailmaski olemas olla (tean omast kogemusest). Nii et kui kellelgi lähemas tulevikus kuluks, noh, näiteks "49GAZ" hirmsasti ära, siis võib kohe tegutsema asuda.
overspeed Kirjutas:Kabiinis on nari juhi jaoks ka alles.
Kuhu ja mismoodi see käib?
Suures tööuhinas pole seda veel jöudnud katsetada, unub ära.
olevtoom Kirjutas:
valdo Kirjutas:Kuidas õnnestus liikurile saada numbrimärk 66GAZ, kui pole saladus?
See on imelihtne. Tuleb minna kohaliku ARK-i büroo sekretäri juurde ja kirjutada avaldus. Sekretär kontrollib, et soovitud registreerimismärk ikka vaba oleks. Jaatava vastuse korral tuleb maksta pisike riigilõiv. Siinkirjeldatud juhul -- kui registreerimismärgi standardstruktuur säilib -- 5000 EEK
overspeed Kirjutas:Kabiinis on nari juhi jaoks ka alles.
Kuhu ja mismoodi see käib?
ca 30cm laest allpool on nurkades konksud, sinna siis haagid 4. punktist "võrkkiige" e. koi, mis päeval tagumiste konksude peal.
Voodi "ülestegemine" ja sinna pääsemine on suuremakasvulistele paras kunsttükk ja tahab väheke harjutamist, et esimese korraga terves tükkis sinna pidama jääda. Parim oli, kui vead lahtiste ustega koi paika, uksed kinni ja siis tagantpoolt serviti.
Kui juba piisav vilumus on tekkinud, pane paksud talveriided selga, (eriti soovitav pikk sinel, või kasukas) varu kabiini paar seljakotti jms kola ja proovi ca -10c juures seal öö veeta. Väikeseks vürtsiks, võid veel mõned õlled hea une jaoks manustada.